Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Funkce počítačových manažerských her
Kočí, Josef ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech využití manažerských her, jejich účelu, smyslu, funkcích a dále se zaměřuje konkrétně na počítačové manažerské hry, čím se liší od klasických her a jaké jsou jejich výhody a nevýhody. V teoretické části také uvedu, proč se vůbec o těchto hrách bavíme, proč jsou přijímány nebo odmítány a proč si vlastně našly u některých manažerů i veřejnosti oblibu. K tomu mi poslouží průzkum provedený v období 11. 04. 2016 - 22. 04. 2016, ze kterého je patrný postoj hráčů k těmto hrám a ze kterého lze také zjistit, jak moc tyto hry působí na schopnosti hráčů. Nakonec také uvedu pár příkladů počítačových manažerských her, které považuji za vhodnou ukázku. Dále čtenáře seznámím se svým návrhem počítačové manažerské hry, kterou jsem díky nasbíraným informacím vytvořil v jazyku C#, jaké prvky má hra společné s uvedenými příklady her a jaká je její návaznost na provedený průzkum.
Privátní značky na českém trhu potravin
Mangová, Zuzana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá pozicí privátních značek na českém trhu potravin ve vztahu k spotřebiteli. Hlavním cílem této práce je zjistit preference spotřebitelů na českém trhu privátních značek zejména v potravinovém segmentu a také definovat cílový segment zákazníků, kteří tyto výrobky kupují. První část práce je teoretická a je věnována chování spotřebitele, rozhodovacímu procesu spotřebitele a privátním značkám. V druhé části je proveden vlastní výzkum. Na základě výzkumu jsou zhodnoceny preference spotřebitelů i jejich rozhodovací proces a také jsou vyvozeny závěry o informovanosti českých spotřebitelů.
Komparace zahraniční politiky Kubánské republiky během vlád Fidela a Raula Castra
Červená, Pavla ; Kochan, Jan (vedoucí práce) ; Demková, Marcela (oponent)
Tato práce se v širších souvislostech zabývá změnami v zahraniční politice Kubánské republiky, ke kterým došlo v souvislosti s výměnou Fidela Castra za jeho mladšího bratra Raúla Castra. Zahraniční politika je zde zkoumána na hladině jednotlivce. Změny jsou identifikovány především pomocí analýzy osobností a způsobech tvorby rozhodnutí obou dvou prezidentů. Zároveň se zaměřuji na jejich rozdílný postoj v jednání s klíčovými aktéry mezinárodního systému. V závěrečné části práce poukazuji na pravděpodobný vývoj zahraniční politiky Kubánské republiky v následujících letech.
Nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji
Sapelnikova, Anna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Tato práce se zaměří na nákupní chování spotřebitele v Jižní Koreji. Toto téma je velice důležité, protože bez výzkumu nákupního chování není vůbec možné si představit efektivní marketingovou kampaň podniku. Hlavním cílem této práce je zjistit, které faktory nejvíce ovlivňují korejského spotřebitele při rozhodování o nákupu mobilního telefonu, a určit postoje a preference korejského spotřebitele ke značkám Samsung a LG. Z hlediska metodologie se bude práce skládat z teoretické a praktické části a z doporučení. V teoretické části se pozornost zaměří na nákupní chování jedince a na důvody, které ho motivují ke koupi zboží. Praktická část práce bude ve své první části věnována vývoji nákupního chování spotřebitele v Jižní Koreji. V další části práce proběhne dotazníkové šetření. Poslední část práce jsou doporučení, která budou zaměřena na konkrétní podniky.
Sensory and emotional marketing
Lešková, Terézia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Smyslový a emoční marketing je novým postupem v marketingu a představuje širokou paletu nového marketingového výzkumu. Ve své diplomové práci se zaměřuji na oblast, která je v našem prostředí málo prozkoumána, a tou je neuromarketing. Neuromarketing je věda, která vyjadřuje vliv emocí na naše racionální chování. Nejprve poskytuji teoretický podklad k dané problematice a následně pokus o realistický pohled na vliv neuromarketingu na spotřebitele. Praktická část zkoumá povědomí neuromarketingu u studentů ekonomie vybraných vysokých škol (ČR, SR a Dánsko) a rozebírá možné vlivy při nákupním rozhodovacím procesu. Je rozdělena do pěti částí, ve kterých se mimo jiné zaměřuji na dopad reklamy a její využití při neuromarketingu a etikou, která bude v neposlední míře bude určovat další směřování neuromarketingu.
Spotřební chování občanů České republiky jako účastníků lázeňského cestovního ruchu v Maďarsku
CHOVÍTKOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo provést analýzu spotřebního chování občanů České republiky na trhu lázeňského cestovního ruchu. Specificky se práce zabývá chováním ve vztahu k nabídce lázeňských služeb v Maďarsku. Na základě skutečností zjištěných v rámci analýzy a marketingového výzkumu byly určeny klíčové momenty při rozhodování o spotřebě lázeňských produktů a navrhnuta opatření pro přizpůsobení nabídky poskytovatelů služeb požadavkům českých návštěvníků.
Analýza akviziční marketingové strategie mBank
Zejda, Vladimír ; Jablonský, Petr (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá rozhodovací proces spotřebitele na trhu finančních služeb. Kombinací poznatků z oborů marketingu, financí, psychologie, ekonomie, sociologie a chování spotřebitele představuji komplexní model kupního rozhodovacího procesu klienta finančních služeb. Ve druhé části potom model aplikuji na případ vstupu nové banky na český retailový bankovní trh -- mBank v roce 2007. S jeho pomocí pak vysvětluji nárůst klientské báze banky.
Zatíženost lidského myšlení v rozhodovacím procesu
Trejbal, Pavel ; Pstružina, Karel (vedoucí práce) ; Jirků, Petr (oponent)
Tématem této práce je oblast lidského rozhodování. V rozhodovacím procesu podléháme mnoha různým vlivům, vstupujícím do našeho úsudku, což nás může svést ke špatným rozhodnutím. Podstatné je, že projevy zkreslujících vlivů se pravidelně opakují u různých jedinců, z čehož lze usuzovat, že se jedná o jistou univerzální výbavu naší mysli. Úkolem této práce je takové vlivy identifikovat a především pochopit podstatu aparátu, který je vyvolává. Poznatky z tohoto bádání tak mohou být pro čtenáře velmi důležitou a praktickou výbavou, neboť na jejich základě je možné zlepšit kvalitu svých vlastních rozhodnutí, a to jak v profesním, tak v osobním životě. Zároveň se jedná o účinný nástroj sebepoznání. Výzkum je založen na transdisciplinárních přístupech kognitivní vědy. Na jedné straně vycházíme z funkčního modelu mysli, na straně druhé využíváme celou řadu empirických poznatků z oblasti psychologie, behaviorální ekonomie a věd o mozku. S touto výbavou následně analyzujeme vybrané vlivy, které z hlediska rozhodování považujeme za významné. Těmi jsou pocity a emoce, sociální vlivy, jazyk, jáství, zkušenost, očekávání a apriorní formy úsudku. Na základě rozboru těchto vlivů jsou vyvozeny hypotézy o jejich vzájemné propojenosti. V závěrečné části práce jsou pak naznačeny konkrétní praktické postupy, jak zlepšit své vlastní rozhodování a jak se vyvarovat špatného úsudku.
Informace a znalosti v systémech pro podporu rozhodování
Drábek, Josef ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Heller, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje hlavně na systémy pro podporu rozhodování, vliv informací a znalostí na tyto systémy a vývojové posuny v této oblasti informačních technologií. Postupně nás seznámí s rozhodovacím procesem, jeho druhy a používanými modely. Taky se zaměří na techniky a nástroje používané při získávání a uchovávání informací a znalostí. Vytvářením nových znalostí ukáže schopnost učení organizace i za pomoci znalostního managementu. Nakonec vyhodnotí vývojové možnosti a omezení systémů pro podporu rozhodování a poukáže na nedostatky oproti člověku.
Support of decision making process in entreprenurship
Procházková, Katarína ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Nábělková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice rozhodování v podnikání.Postupne definuje pojem manažerské rozhodování, management znalostí. Propojení obou pojmů je v Business Intelligence, které dává data do srozumitelné podoby. Jeden ze systémů, které Business Intelligence využívají, je i řízení vztahů se zákazníky (CRM). Je to systém, který napomáhá k uspořádání vztahů se zákazníky, sbíra o nich data a nabízí bohatý zdroj informaci, podle kterých sa dokáže podnik rozhodnout o svých dalších podnikatelských záměrech. Praktická část je věnovaná systému CRM v organizaci AIESEC, která ho každodenne využívá ve svých činnostech. Cílem této práce je navrhnout postup řešení pro CRM, aby ho bylo možné ve vyšší míře využívat na úrovni rozhodování, celkové rozhodování zefektivnit a zrychlit. Navržené jsou dvě varianty, z kterých jsem na základě zadaných kritérií vybrala jednu, která je pro organizaci AIESEC vhodnější.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.