Název: Privátní značky na českém trhu potravin
Překlad názvu: Private labels on the Czech food market
Autoři: Mangová, Zuzana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitele; maloobchodní řetězce; marketingový výzkum; privátní značky; rozhodovací proces spotřebitele; consumers behaviour; decision making process; marketing research; private labels; retail chains

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49954

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204991


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet