Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sportovně rekreační centrum Vsetín
Veit, Jakub ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Diplomový projekt Sportovně-rekreační centrum Vsetín, Ohrada, se zabývá areálem na jižním konci města Vsetín, kde je nyní situován bývalý spartakiádní stadion. Areál lemuje silnice první třídy 1/57 a řeka Vsetínská Bečva s cyklostezkou. Jižní hranici tvoří areál vodáren. Město Vsetín je výchozí destinací mnohých návštěvníků Valašska. Návrh si proto klade za cíl umožnit sportovní vyžití širokému spektru lidí a zajistit vhodné propojení hlavní silnice s cyklostezkou, vytvořit zázemí volnočasovým aktivitám a zatraktivnit pobyt u řeky Bečvy. Okolní zástavba je nesourodá a silnice 1/57 jasně přetíná a definuje území, které bude mít svoji vlastní strukturu. Při vjezdu do areálu bude návštěvník vystaven tváří v tvář budově sportovní haly. Areál bude odcloněn ze severní strany terénním valem se zakomponovanou mateřskou školou, z jižní bude ohraničen budovou s přechodným ubytováním a tenisovým klubem. Nástupní body na cyklostezku Bečvu budou taktéž situovány u těchto budov. V prostoru mezi budovami budou umístěna sportoviště pro volnočasové aktivity s dětským hřištěm a patřičným zázemím.
Město dvou nábřeží
Falathová, Katarína ; Bogár, Michal (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Bratislavský fenomén rôznorodosti brehov je európskou raritou. Svojím návrhom by som chcela túto dualitu podporiť a ukázať jej potenciál. Vyzdvihla som niekoľko princípov, ktoré sú podľa mňa kameňom úrazu nie príliš fungujúcej symbiózy brehov. Bratislava ako mesto trpí veľkým množstvom neurčitých priestorov čo zabraňuje akejkoľvek kontinuite. Ľavý breh mesta je takmer celý zastavaný a istá kontinuita tam je. Pravý breh je skôr roztrúseného charakteru, plný prázdnych neupravených plôch, parkovísk a schátralých budov. Medzinárodná cyklotrasa drží pravý breh pohromade. Z kontinuálneho lužného lesa sa na území Bratislavy stáva súbor fragmentov, ktoré nič nespája. To, čo tento breh spojí, by mohla byť práve prítomnosť človeka. Pridaním funkcie, intervencí a obnovou miest by návštevnosť mohla niekoľkonásobne stúpnuť. Vznikol by priestor spoločenský, centrum by sa rozšírilo aj na opačný breh a prepojenie Petržalky s centrom by bolo reálnym cieľom. Nevyužitým priestorom pod mostami a ich bezprostrednému okoliu treba nájsť vhodnú funkciu a vytvoriť tak niekoľko zastavení popri cyklotrase. Každý priestor pod mostom má sám o sebe nejaký charakter. Dnes sú všetky tieto priestory vpodstate bez prítomnosti človeka. Pridaním funkcie, vytvorením priestoru vhodného pre človeka, by každý most mohol získať svoju identitu. Dohro¬mady tak mosty vytvoria zážitkovú trasu pravého brehu plnú možností socializácie, zábavy, vzdelania, kultúry a športu. Okrem piatich podmostných priestorov prechádza cyklotrasa viacerými ďalšími zaujímavými miestami, pri ktorých sa človek môže zastaviť. Pridaním využitia sa zvýši počet návštevníkov pravého brehu a vznikne chýbajúca kontinuita, ktorú by tak vytvoril sám človek svojou prítomnosťou.
Cyklotrasa mezi Havířovem a Hrabovou
Kocurek, Ondřej ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh cyklotrasy mezi městem Havířov a městskou částí Ostrava - Hrabová. Současné cyklotrasy jsou v tomto území vedeny částečně po silnicích druhé třídy II/478 a II/473, kde je vysoká intenzita dopravy, využití těchto komunikací tedy není vhodné. Tato řešení taktéž potlačují rekreační funkci cyklotras. Navržená trasa zajišťuje bezpečnější spojení mezi Havířovem a Hrabovou, kde se napojuje na stávající cyklotrasu č. 6064. Trasa prochází podél koryta řeky Lučiny, kde tvoří okruh pro společný pohyb chodců, cyklistů a in-line bruslařů. Dále využívá účelové komunikace a místní komunikace s nízkou intenzitou dopravy. Návrh je rozdělen na čtyři úseky, z nichž každý je zvlášť posuzován. Stezka je navržena dle platných norem a technických předpisů.
MÚK na R52 - Moravany
Lička, Vojtěch ; Novák, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá napojením ulice Vídeňské na budoucí obytné zástavby ležící mezi Přízřenicemi a Modřicemi. Tato práce je zpracována na úrovni technické studie. Předmětem této práce je návrh mimoúrovňové křižovatky na ulici Vídeňská a Moravanská. Práce je zaměřena na technické prověření variantního napojení ramp z ulice Vídeňské na ulici Moravanskou. Dalším aspektem této práce je zvýšení kvality bezpečnosti cyklistické dopravy a vytvoření dopravního uzlu městské hromadné dopravy v dané oblasti. K vyhodnocení a k vybrání nejvýhodnější varianty bylo použito SWOT analýzy. Na základě SWOT analýzy je práce dále zaměřena na detailnější návrh nejvhodnější varianty.
Město dvou nábřeží
Falathová, Katarína ; Bogár, Michal (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Bratislavský fenomén rôznorodosti brehov je európskou raritou. Svojím návrhom by som chcela túto dualitu podporiť a ukázať jej potenciál. Vyzdvihla som niekoľko princípov, ktoré sú podľa mňa kameňom úrazu nie príliš fungujúcej symbiózy brehov. Bratislava ako mesto trpí veľkým množstvom neurčitých priestorov čo zabraňuje akejkoľvek kontinuite. Ľavý breh mesta je takmer celý zastavaný a istá kontinuita tam je. Pravý breh je skôr roztrúseného charakteru, plný prázdnych neupravených plôch, parkovísk a schátralých budov. Medzinárodná cyklotrasa drží pravý breh pohromade. Z kontinuálneho lužného lesa sa na území Bratislavy stáva súbor fragmentov, ktoré nič nespája. To, čo tento breh spojí, by mohla byť práve prítomnosť človeka. Pridaním funkcie, intervencí a obnovou miest by návštevnosť mohla niekoľkonásobne stúpnuť. Vznikol by priestor spoločenský, centrum by sa rozšírilo aj na opačný breh a prepojenie Petržalky s centrom by bolo reálnym cieľom. Nevyužitým priestorom pod mostami a ich bezprostrednému okoliu treba nájsť vhodnú funkciu a vytvoriť tak niekoľko zastavení popri cyklotrase. Každý priestor pod mostom má sám o sebe nejaký charakter. Dnes sú všetky tieto priestory vpodstate bez prítomnosti človeka. Pridaním funkcie, vytvorením priestoru vhodného pre človeka, by každý most mohol získať svoju identitu. Dohro¬mady tak mosty vytvoria zážitkovú trasu pravého brehu plnú možností socializácie, zábavy, vzdelania, kultúry a športu. Okrem piatich podmostných priestorov prechádza cyklotrasa viacerými ďalšími zaujímavými miestami, pri ktorých sa človek môže zastaviť. Pridaním využitia sa zvýši počet návštevníkov pravého brehu a vznikne chýbajúca kontinuita, ktorú by tak vytvoril sám človek svojou prítomnosťou.
Sportovně rekreační centrum Vsetín
Veit, Jakub ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Diplomový projekt Sportovně-rekreační centrum Vsetín, Ohrada, se zabývá areálem na jižním konci města Vsetín, kde je nyní situován bývalý spartakiádní stadion. Areál lemuje silnice první třídy 1/57 a řeka Vsetínská Bečva s cyklostezkou. Jižní hranici tvoří areál vodáren. Město Vsetín je výchozí destinací mnohých návštěvníků Valašska. Návrh si proto klade za cíl umožnit sportovní vyžití širokému spektru lidí a zajistit vhodné propojení hlavní silnice s cyklostezkou, vytvořit zázemí volnočasovým aktivitám a zatraktivnit pobyt u řeky Bečvy. Okolní zástavba je nesourodá a silnice 1/57 jasně přetíná a definuje území, které bude mít svoji vlastní strukturu. Při vjezdu do areálu bude návštěvník vystaven tváří v tvář budově sportovní haly. Areál bude odcloněn ze severní strany terénním valem se zakomponovanou mateřskou školou, z jižní bude ohraničen budovou s přechodným ubytováním a tenisovým klubem. Nástupní body na cyklostezku Bečvu budou taktéž situovány u těchto budov. V prostoru mezi budovami budou umístěna sportoviště pro volnočasové aktivity s dětským hřištěm a patřičným zázemím.
Sportování na městských a příměstských cyklostezkách v Praze
Krejča, Filip ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
Abstrakt/abstract Předložená diplomová práce se zabývá městskými a příměstskými cyklostezkami v Praze. Ve své části teoretické shrnuje terminologii daného okruhu, vymezuje pojem cyklostezka, cyklotrasa, cyklopruh aj. Dále specifikuje pojmy s daným tématem související (volný čas, zájmová činnost, pohybová rekreace aj.) V samostatných kapitolách se věnuje historii a současnému stavu cyklostezek, následně pak legislativním normám. Práce vymezuje také druhy pohybových aktivit, které je možné na cyklostezkách provozovat (cyklistika, chůze, in-line bruslení aj.) V praktické části seznamuje s metodami výzkumu a výsledky pozorování a dotazníkového šetření. Ve svých závěrech se snaží charakterizovat uživatele cyklostezek, zkoumá jejich motivaci, četnost návštěv cyklostezek, druhy provozovaných aktivit. Zajímá se o nároky na kvalitu a vybavení cyklostezek, shrnuje pozitiva i negativa cyklostezek v Praze. V závěru nabízí přehled městských a příměstských cyklostezek v Praze. Submitted thesis deals with urban and suburban cycle tracks in Prague. The theoretical part concerns terminology of the given topic and defines terms such as cycle track, cycle route, cycle lane etc. Furthermore, it specifies terms closely related to the topic (free time, hobbitry, kinetic recreation etc.) Other chapters address the history and...
Monitoring cykloturistiky na vybraném úseku Labské stezky
Kamarýtová, Tereza ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Mourek, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá monitoringem cykloturistiky na úseku Labské stezky mezi Prahou a Roudnicí nad Labem. Cílem práce je zmapování současné situace na tomto vybraném úseku stezky a zjištění jejího ekonomického přínosu. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, představení subjektů na podporu cykloturistiky, dále jsou zde uvedeny možnosti financování cyklistické dopravy. Závěrečné dvě kapitoly teoretické části jsou věnovány monitoringu cyklistické dopravy a produktu Labská stezka. Praktická část prostřednictvím dotazníkového šetření analyzuje vybraný úsek Labské stezky.
MÚK na R52 - Moravany
Lička, Vojtěch ; Novák, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá napojením ulice Vídeňské na budoucí obytné zástavby ležící mezi Přízřenicemi a Modřicemi. Tato práce je zpracována na úrovni technické studie. Předmětem této práce je návrh mimoúrovňové křižovatky na ulici Vídeňská a Moravanská. Práce je zaměřena na technické prověření variantního napojení ramp z ulice Vídeňské na ulici Moravanskou. Dalším aspektem této práce je zvýšení kvality bezpečnosti cyklistické dopravy a vytvoření dopravního uzlu městské hromadné dopravy v dané oblasti. K vyhodnocení a k vybrání nejvýhodnější varianty bylo použito SWOT analýzy. Na základě SWOT analýzy je práce dále zaměřena na detailnější návrh nejvhodnější varianty.
Cyklotrasa mezi Havířovem a Hrabovou
Kocurek, Ondřej ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh cyklotrasy mezi městem Havířov a městskou částí Ostrava - Hrabová. Současné cyklotrasy jsou v tomto území vedeny částečně po silnicích druhé třídy II/478 a II/473, kde je vysoká intenzita dopravy, využití těchto komunikací tedy není vhodné. Tato řešení taktéž potlačují rekreační funkci cyklotras. Navržená trasa zajišťuje bezpečnější spojení mezi Havířovem a Hrabovou, kde se napojuje na stávající cyklotrasu č. 6064. Trasa prochází podél koryta řeky Lučiny, kde tvoří okruh pro společný pohyb chodců, cyklistů a in-line bruslařů. Dále využívá účelové komunikace a místní komunikace s nízkou intenzitou dopravy. Návrh je rozdělen na čtyři úseky, z nichž každý je zvlášť posuzován. Stezka je navržena dle platných norem a technických předpisů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.