Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Zdravotnické středisko Hlinsko
Pilný, Ondřej ; Burianová, Lenka (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a vypracováním projektové dokumentace zdravotnického střediska ve městě Hlinsko. Novostavba se nachází v severní části města v lokalitě určené pro výstavbu veřejné infrastruktury. Jedná se o čtyřpodlažní, částečně podsklepený objekt s šikmou mansardovou a plochou vegetační střechou. Objekt je založen na základových pasech a patkách z železobetonu. Nosné obvodové a vnitřní zdivo je navrženo z vápenopískových cihel KALKSANDSTEIN. V místech, kde je navržena otevřená dispozice je poté použito průvlaků a sloupů. Stropní konstrukce je navržena nad 1.PP jako monolitická železobetonová z důvodů zajištění požární bezpečnosti. Zbytek stropních konstrukcí je navržen z předpjatých stropních panelů SPIROLL s výjimkou 4.NP, které je zakončeno šikmou střechou zhotovenou ze systému masivních střech YTONG KOMFORT, který je ukládán na soustavu ocelových a železobetonových rámů. Obvodové stěny 1.PP jsou zhotoveny ze ztraceného bednění, které je zatepleno pomocí extrudovaného polystyrenu. Stěny v nadzemních podlažích jsou poté zatepleny kombinací vnějšího kontaktního zateplovacího systému a provětrávané fasády s fasádními obkladovými deskami CEMBRIT SOLID a PATINA. Objekt je funkčně rozdělen na několik částí. Kavárna, lékárna, zdravotnická záchranná služba a zdravotnické středisko, každá s vlastním vstupem. Lékárna je vybavena prodejnou, mísírnou léčiv a skladem. Záchranná služba je vybavena garážovým stáním, zázemím pro zaměstnance, místností krizové připravenosti a operačním centrem. Středisko je vybaveno pohotovostí, RTG, operačním sálem, rehabilitacemi a dalšími druhy vyšetřoven. Každá vyšetřovna je poté vybavena čekárnou. Pro větší pohodlí zaměstnanců je objekt vybaven opět vlastním zázemím pro zaměstnance. Celý objekt je navržen s nucenou výměnou vzduchu. Navržený objekt je řešen bezbariérově. Před objektem jsou navržena parkoviště pro osobní automobily, motocykly a sanitky. Celkem je navrženo 74 míst, z toho 5 jako bezbariérových.
Autosalon
Václavík, Marek ; Moravcová, Eva (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se týká novostavby samostatně stojícího autosalonu s jedním podzemním a dvěmi nadzemními podlažími. Objekt je rozdělen na 2 části, kdy hlavní část tvoří v prvním nadzemním podlaží ukázková místnost (showroom) pro maximální počet 13 vozidel, kanceláře a zázemí pracovníků salonu. Ve druhém nadzemním podlaží je umístěno finanční oddělení servisu a ukázková plocha. V podzemním podlaží této části budovy jsou hromadné garáže pro 16 vozidel a sklady autodoplňků. Druhá část novostavby je pouze nadzemní. Je tvořena vlastním autoservisem pro 5 vozidel, skladem pneumatik, technickou místností, automyčkou a sklady náhradních dílů pro automobily. Nosná konstrukce ploché střechy je tvořena z předpjatých vazníků s křížem vyztuženou železobetonovou deskou se zateplením. Obvodové konstrukce tvoří provětrávaná zateplená fasáda, nosnou část tvoří železobeton. V showroomu tvoří většinu obvodové konstrukce prosklená fasáda. Povrchovou úpravu podlah v kancelářských provozech a showroomu tvoří keramická dlažba. V servise a garážích litá podlaha odolná vůči ropným látkám.
Přístavba školy
Jirčík, Jakub ; Hrubý, Tomáš (oponent) ; Požár, Michal (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je statický návrh nosných částí přístavby učebnicového pavilonu základní školy v Mirošově. Navrhovaný objekt je čtyřpodlažní železobetonová monolitická sloupová konstrukce. Stropy nad prvními třemi podlažími jsou řešeny jako křížem vyztužené desky s vnitřními průvlaky. Střešní deska je tvořena monolitickou deskou s dodatečně předpjatými trámy. Vnitřní síly byly vypočteny pomocí softwaru SCIA Engeneer 19.0, tyto hodnoty byly následně ověřeny ručním výpočtem. Při návrhu se postupovalo dle platných evropských norem. Výsledkem práce je statické posouzení objektu a odpovídající výkresová dokumentace.
Statické řešení plovoucího betonového mola
Dorňák, Josef ; Nečas, Radim (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh plovoucího betonového mola, které má sloužit pro přistávání helikoptér Zdravotnické záchranné služby ČR. Podkladem pro práci byla studie konstrukce s půdorysnými rozměry, umístěním na řece a podélným řezem konstrukcí s výškovými kótami. Cílem práce je navržení křížem vyztužené spojité desky a stěn dílce. Celkem se konstrukce skládá z 8 identických dílců. Pro výpočet vnitřních sil byl v programu Scia Engineer 22.0 vytvořen 3D model nesený pružným podložím o vypočtené tuhosti. Na základě výstupů z programu byla navržena ohybová výztuž. Za pomoci nelineárního výpočtu byla konstrukce posouzena na mezní stavy použitelnosti a výsledky byly srovnány s ručním výpočtem šířky trhliny. Dále byly navrženy manipulační a kotevní úchyty. V závěru práce byl posouzen spojovací prvek a navrženo jeho dovyztužení. Součástí práce je teoretická část, statický výpočet a výkresová dokumentace.
Přístavba školy
Jirčík, Jakub ; Hrubý, Tomáš (oponent) ; Požár, Michal (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je statický návrh nosných částí přístavby učebnicového pavilonu základní školy v Mirošově. Navrhovaný objekt je čtyřpodlažní železobetonová monolitická sloupová konstrukce. Stropy nad prvními třemi podlažími jsou řešeny jako křížem vyztužené desky s vnitřními průvlaky. Střešní deska je tvořena monolitickou deskou s dodatečně předpjatými trámy. Vnitřní síly byly vypočteny pomocí softwaru SCIA Engeneer 19.0, tyto hodnoty byly následně ověřeny ručním výpočtem. Při návrhu se postupovalo dle platných evropských norem. Výsledkem práce je statické posouzení objektu a odpovídající výkresová dokumentace.
Zdravotnické středisko Hlinsko
Pilný, Ondřej ; Burianová, Lenka (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a vypracováním projektové dokumentace zdravotnického střediska ve městě Hlinsko. Novostavba se nachází v severní části města v lokalitě určené pro výstavbu veřejné infrastruktury. Jedná se o čtyřpodlažní, částečně podsklepený objekt s šikmou mansardovou a plochou vegetační střechou. Objekt je založen na základových pasech a patkách z železobetonu. Nosné obvodové a vnitřní zdivo je navrženo z vápenopískových cihel KALKSANDSTEIN. V místech, kde je navržena otevřená dispozice je poté použito průvlaků a sloupů. Stropní konstrukce je navržena nad 1.PP jako monolitická železobetonová z důvodů zajištění požární bezpečnosti. Zbytek stropních konstrukcí je navržen z předpjatých stropních panelů SPIROLL s výjimkou 4.NP, které je zakončeno šikmou střechou zhotovenou ze systému masivních střech YTONG KOMFORT, který je ukládán na soustavu ocelových a železobetonových rámů. Obvodové stěny 1.PP jsou zhotoveny ze ztraceného bednění, které je zatepleno pomocí extrudovaného polystyrenu. Stěny v nadzemních podlažích jsou poté zatepleny kombinací vnějšího kontaktního zateplovacího systému a provětrávané fasády s fasádními obkladovými deskami CEMBRIT SOLID a PATINA. Objekt je funkčně rozdělen na několik částí. Kavárna, lékárna, zdravotnická záchranná služba a zdravotnické středisko, každá s vlastním vstupem. Lékárna je vybavena prodejnou, mísírnou léčiv a skladem. Záchranná služba je vybavena garážovým stáním, zázemím pro zaměstnance, místností krizové připravenosti a operačním centrem. Středisko je vybaveno pohotovostí, RTG, operačním sálem, rehabilitacemi a dalšími druhy vyšetřoven. Každá vyšetřovna je poté vybavena čekárnou. Pro větší pohodlí zaměstnanců je objekt vybaven opět vlastním zázemím pro zaměstnance. Celý objekt je navržen s nucenou výměnou vzduchu. Navržený objekt je řešen bezbariérově. Před objektem jsou navržena parkoviště pro osobní automobily, motocykly a sanitky. Celkem je navrženo 74 míst, z toho 5 jako bezbariérových.
Autosalon
Václavík, Marek ; Moravcová, Eva (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se týká novostavby samostatně stojícího autosalonu s jedním podzemním a dvěmi nadzemními podlažími. Objekt je rozdělen na 2 části, kdy hlavní část tvoří v prvním nadzemním podlaží ukázková místnost (showroom) pro maximální počet 13 vozidel, kanceláře a zázemí pracovníků salonu. Ve druhém nadzemním podlaží je umístěno finanční oddělení servisu a ukázková plocha. V podzemním podlaží této části budovy jsou hromadné garáže pro 16 vozidel a sklady autodoplňků. Druhá část novostavby je pouze nadzemní. Je tvořena vlastním autoservisem pro 5 vozidel, skladem pneumatik, technickou místností, automyčkou a sklady náhradních dílů pro automobily. Nosná konstrukce ploché střechy je tvořena z předpjatých vazníků s křížem vyztuženou železobetonovou deskou se zateplením. Obvodové konstrukce tvoří provětrávaná zateplená fasáda, nosnou část tvoří železobeton. V showroomu tvoří většinu obvodové konstrukce prosklená fasáda. Povrchovou úpravu podlah v kancelářských provozech a showroomu tvoří keramická dlažba. V servise a garážích litá podlaha odolná vůči ropným látkám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.