Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora pořádání festivalových soutěží
Pavelek, Miroslav ; Kolář, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením podpůrného informačního systému pro organizaci soutěží na festivalu Animefest. Jedná se o webovou aplikaci postavenou na aplikačním rámci Django napsaném v jazyce Python. Systém nahradí aktuální webové řešení a zároveň přinese nové funkce. Organizátorům festivalu umožní vytvářet nové soutěže a spravovat je spolu s přihláškami účastníků, soutěžícím pak registrovat se do soutěží a spravovat své přihlášky.
Graphical user interface for probabilistic modelling of WLAN wireles networks
Stecík, Július ; Molnár, Karol (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Course includes functions to access the shared medium, DCF, PCF and HCF. In detail, then describes the EDCA method for accessing the shared medium. The thesis focuses on the probabilistic model of competing stations to access the wireless medium and mathematics and algorithms needed to calculate these probabilities. The last part also design and description of user interface in the form of a Java applet to compute the probability that the station win the competition or on a shared medium collision occurs. The work also contains a brief commentary on the created program embedded in an HTML file.
Kooperace multiagentní skupiny v dynamickém prostředí
Balajka, Pavel ; Uhlíř, Václav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Práce shrnuje důkladné prostudování pravidel a mechanismů soutěže Multiagent Contest pro rok 2020 a následný návrh a implementaci multiagentní skupiny, která se bude snažit v simulaci zmíněné soutěže uspět s co nejlepšími výsledky. Návrh byl tvořen dle metodologie Prometheus od obecné roviny (scénáře, cíle) až ke konkrétním detailům (plány, zprávy). Implementace je uskutečněna v systému JaCaMo , který je v práci také stručně popsán. Jsou rozebrány zejména jeho klady a zápory. Nakonec je vlastní řešení porovnáno s ostatními týmy, které se zmíněné soutěže tento rok účastnily.
Ovlinění pohybového režimu dětí mladšího školního věku
Řebřina, Radek ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Štohanzl, Michal (oponent)
Název: OVLIVNĚNÍ POHYBOVÉHO REŽIMU DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU Alternativní forma triatlonového závodu jako možnost přilákání dítěte k dlouhodobé pohybové aktivitě Cíle: Porovnat pohybové a stravovací návyky a základní parametry tělesného složení vybraných dětí z řad normální populace a dětí organizovaně provozujících specifickou pohybovou aktivitu - triatlon. Zaměřit se na organizaci závodů v této disciplíně s cílem popsat její slabiny a navrhnout alternativní variantu. Variantu, která má ambici přilákat díky tomuto sportu děti k provozování jakékoli jeho dílčí složky či jemu samotnému dlouhodobě. Metody: Měření tělesné výšky, hmotnosti, výpočet Body Mass Indexu. Anketní šetření. Uspořádání typové akce, alternativního triatlonového závodu. Výsledky: Děti provozující triatlon vykazují rovnoměrnější rozložení tělesné hmotnosti vzhledem k dětem měřeným v rámci hodin školní tělesné výchovy. V případě testovaného vzorku ve školní TV jsme zaznamenali případy podváhy i obezity. Model závodu odvozený od kategorie dospělých, není v případě dětí mladšího školního věku ideální z hlediska jejich vývojových charakteristik. Realizací primárně nesoutěžního triatlonu se nám v praxi potvrdilo, že takovýto model je dětmi mladšího školního věku zvládnutelný a vyvolává u této věkové kategorie pozitivní ohlas. Klíčová...
Vliv zařazení parkouru na LOH na sledovanost gymnastiky a její popularitu
Ryšavý, David ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Vliv zařazení parkouru na LOH na sledovanost gymnastiky a její popularitu Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda bude mít zařazení parkouru na LOH vliv na sledovanost gymnastiky a její popularitu. Dílčími cíli bylo zjistit u respondentů povědomí o parkouru a gymnastice a jejich sledovanost. Metody: Ke splnění hlavního cíle bakalářské práce byl potřeba sběr primárních dat. Výzkum využíval kvantitativní metodu dotazování a neobešel se bez operacionalizace, která byla součástí předběžného vypracování postupu výzkumu. Výzkumný soubor byl vybrán výběrem dostupným. Dotazování probíhalo elektronickou formou na webové stránce Vyplnto.cz. Výzkum proběhl v květnu 2021 a finální výzkumný soubor obsahoval 63 respondentů. Výsledky: Bylo zjištěno, že zařazení parkouru na LOH by mělo vliv na sledovanost gymnastiky a její popularitu. Gymnastice v současné době popularita klesá, zatímco parkour je velmi populární, zejména u mladistvých. Právě na ně by gymnastika měla zaměřit svou propagační činnost, neboť u těchto jedinců převládá zájem o parkour. Klíčová slova: traceur, popularita, soutěž, fanoušek, nezávislost
Kooperace multiagentní skupiny v dynamickém prostředí
Balajka, Pavel ; Uhlíř, Václav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Práce shrnuje důkladné prostudování pravidel a mechanismů soutěže Multiagent Contest pro rok 2020 a následný návrh a implementaci multiagentní skupiny, která se bude snažit v simulaci zmíněné soutěže uspět s co nejlepšími výsledky. Návrh byl tvořen dle metodologie Prometheus od obecné roviny (scénáře, cíle) až ke konkrétním detailům (plány, zprávy). Implementace je uskutečněna v systému JaCaMo , který je v práci také stručně popsán. Jsou rozebrány zejména jeho klady a zápory. Nakonec je vlastní řešení porovnáno s ostatními týmy, které se zmíněné soutěže tento rok účastnily.
Podpora pořádání festivalových soutěží
Pavelek, Miroslav ; Kolář, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením podpůrného informačního systému pro organizaci soutěží na festivalu Animefest. Jedná se o webovou aplikaci postavenou na aplikačním rámci Django napsaném v jazyce Python. Systém nahradí aktuální webové řešení a zároveň přinese nové funkce. Organizátorům festivalu umožní vytvářet nové soutěže a spravovat je spolu s přihláškami účastníků, soutěžícím pak registrovat se do soutěží a spravovat své přihlášky.
Ovlinění pohybového režimu dětí mladšího školního věku
Řebřina, Radek ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Štohanzl, Michal (oponent)
Název: OVLIVNĚNÍ POHYBOVÉHO REŽIMU DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU Alternativní forma triatlonového závodu jako možnost přilákání dítěte k dlouhodobé pohybové aktivitě Cíle: Porovnat pohybové a stravovací návyky a základní parametry tělesného složení vybraných dětí z řad normální populace a dětí organizovaně provozujících specifickou pohybovou aktivitu - triatlon. Zaměřit se na organizaci závodů v této disciplíně s cílem popsat její slabiny a navrhnout alternativní variantu. Variantu, která má ambici přilákat díky tomuto sportu děti k provozování jakékoli jeho dílčí složky či jemu samotnému dlouhodobě. Metody: Měření tělesné výšky, hmotnosti, výpočet Body Mass Indexu. Anketní šetření. Uspořádání typové akce, alternativního triatlonového závodu. Výsledky: Děti provozující triatlon vykazují rovnoměrnější rozložení tělesné hmotnosti vzhledem k dětem měřeným v rámci hodin školní tělesné výchovy. V případě testovaného vzorku ve školní TV jsme zaznamenali případy podváhy i obezity. Model závodu odvozený od kategorie dospělých, není v případě dětí mladšího školního věku ideální z hlediska jejich vývojových charakteristik. Realizací primárně nesoutěžního triatlonu se nám v praxi potvrdilo, že takovýto model je dětmi mladšího školního věku zvládnutelný a vyvolává u této věkové kategorie pozitivní ohlas. Klíčová...
Graphical user interface for probabilistic modelling of WLAN wireles networks
Stecík, Július ; Molnár, Karol (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Course includes functions to access the shared medium, DCF, PCF and HCF. In detail, then describes the EDCA method for accessing the shared medium. The thesis focuses on the probabilistic model of competing stations to access the wireless medium and mathematics and algorithms needed to calculate these probabilities. The last part also design and description of user interface in the form of a Java applet to compute the probability that the station win the competition or on a shared medium collision occurs. The work also contains a brief commentary on the created program embedded in an HTML file.
Interaktivní úlohy pro informatickou soutěž
KADLEC, Jan
Tato bakalářská práce se zabývá přípravou, tvorbou a vyhodnocením jednotlivých interaktivních úloh pro soutěžní webovou aplikací iBobr Bobřík informatiky. Dále se snaží objasnit a přiblížit technické a organizační problémy spjaté s nasazením těchto úloh a jejich uplatnění v soutěži.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.