Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh koncepce dalšího vzdělávání pro nelékařské zdravotnické pracovníky
Šašková, Jana ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh vzdělávacího programu pro nelékařské zdravotnické pracovníky ARO, RES a JIP v oblasti interpretace a hodnocení EKG křivek, aby vedl ke zvýšení jejich znalostí v dané problematice. Tento návrh vzdělávacího programu by měl být využitelný jako možnost dalšího vzdělávání zdravotnických pracovníků při zvyšování jejich odborných kompetencí. Teoretická část práce porovnává vzdělávací systém zdravotnických pracovníků mezi Českou republikou a vybranými zahraničními státy a kompetence nelékařských zdravotnických pracovníků pracujících především na intenzivní péči v nemocničních zařízeních. Rovněž seznamuje a vysvětluje základy práce s EKG křivkami, které by kompetentní pracovníci měli být schopni správně hodnotit a interpretovat. Empirická část je založena na kvantitativní metodě dotazování, kdy respondenty jsou nelékařští zdravotníci pracující na ARO, RES a JIP v českých nemocnicích. Dotazníkové šetření je ještě doplněno o rozhovor s vybranou zástupkyní nemocnic. Výzkumné šetření se věnuje nejenom zjišťování znalostí nelékařských zdravotnických pracovníků z JIP, RES a ARO v oblasti popisu a interpretace EKG záznamů, ale také zda je potřebné pro zdravotnické pracovníky vzdělávat se v této oblasti. Výsledky výzkumného šetření ukázaly, že znalosti respondentů nejsou...
Koncept celoživotního vzdělávání a celoživotního učení v kontextu evropské integrace
Havrilcová, Hana ; Beneš, Milan (vedoucí práce) ; Šnýdrová, Ivana (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na oblast celoživotního učení, v kontextu probíhající evropské integrace. Celoživotní učení je nejen přirozenou součástí života každého lidského jedince, ale stává se rovněž nutností pro stále rostoucí skupinu lidí. Mým cílem je představit koncept celoživotního učení, jeho kořeny, vývoj a významné dílčí aspekty v evropském pojetí dvacátého století. Řeším problematiku vznikajícího systému a priorit celoživotního učení od šedesátých let 20. století, zabývám se v souvislosti s tím rolí evropských politik, postavením a možnostmi jedince, některými doprovodnými fenomény a úskalími celého procesu. Ačkoliv některé otázky, týkajících se konceptu celoživotního učení a jeho současné podoby, ponechávám otevřené, neboť realizace konceptu je stále živým, probíhajícím a diskutovaným procesem, pokusila jsem se komplexně, rámcově vykreslit situaci v Evropské unii a pojednat o stavu v České republice. Má práce má být shrnujícím materiálem, podávajícím stručnou a přehlednou informaci o vývoji v posledních desetiletích a současném stavu, a zároveň podnětem k hlubšímu zamyšlení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.