Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Most na silnici I/39
Pokorná, Šárka ; Svoboda, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh mostu na silnici I/39. Byly vypracovány tři studie. Jako nejlepší varianta byla vybrána studie C – prefabrikované předem předpjaté nosníky se spřaženou deskou. Most o jenom poli. Byla zohledněna časově závislá analýza.
Stavebně technologický projekt demolice a stavby mostu
Hofírek, Radovan ; Venkrbec, Václav (oponent) ; Henková, Svatava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stržením stávající mostní konstrukce na dálnici D1 z Prahy do Brna, která již nevyhovuje aktuálnímu zatížení a šířkovému uspořádání. Práce se dále zabývá výstavbou nové mostní konstrukce, která bude rozšířena na kategorii D28/120. Tato úprava umožní provizorní vedení dopravy po polovině dálnice ve čtyř-pruhovém režimu. Celá rekonstrukce je velmi časově náročná, proto je nová mostní konstrukce tvořena prefabrikovanými předepnutými nosníky se spřaženou železobetonovou deskou, což umožní omezit časově náročné činnosti a zprovoznit konstrukci v co nejkratších termínech.
Most nad místní komunikací
Kováč, Daniel ; Mojzík, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom, respektíve vytvorením protinávrhu k existujúcej konštrukcii, diaľničného mosta na diaľnici D1 v úseku Jánovce – Jablonov v okrese Levoča na Slovensku, ktorý premosťuje miestnu komunikáciu. Hlavným cieľom práce bol návrh, analýza a posúdenie nosných prvkov mostovky. Pre účely tejto práce sa vypracovali tri varianty premostenia. Pre podrobnú analýzu sa vybral variant, kde nosnú konštrukciu mostovky tvoria dodatočne predpäté tyčové prefabrikované nosníkmi zmonolitnené spriahnutou železobetónovou doskou. Analýza zvoleného variantu bola prevedená na dvoch matematických modeloch. Prvý model bol priestorová 3D dosko-stenová konštrukcia. Tento model slúžil zistenie čiara priečneho roznosu ostatného stáleho zaťaženia a premenného zaťaženia. Druhý, rovinný 2D model, slúžil na zistenie účinkov dotvarovania, zmršťovania a relaxácie výstuže od dlhodobých účinkov zaťaženia v definovaných časových uzloch. Výstupy z vyššie uvedených modelov poslúžili na analýzu a posúdenie nosných prvkov mostovky a návrh predpínacej a betonárskej výstuže.
Most na silnici I/39
Pokorná, Šárka ; Svoboda, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh mostu na silnici I/39. Byly vypracovány tři studie. Jako nejlepší varianta byla vybrána studie C – prefabrikované předem předpjaté nosníky se spřaženou deskou. Most o jenom poli. Byla zohledněna časově závislá analýza.
Stavebně technologický projekt demolice a stavby mostu
Hofírek, Radovan ; Venkrbec, Václav (oponent) ; Henková, Svatava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stržením stávající mostní konstrukce na dálnici D1 z Prahy do Brna, která již nevyhovuje aktuálnímu zatížení a šířkovému uspořádání. Práce se dále zabývá výstavbou nové mostní konstrukce, která bude rozšířena na kategorii D28/120. Tato úprava umožní provizorní vedení dopravy po polovině dálnice ve čtyř-pruhovém režimu. Celá rekonstrukce je velmi časově náročná, proto je nová mostní konstrukce tvořena prefabrikovanými předepnutými nosníky se spřaženou železobetonovou deskou, což umožní omezit časově náročné činnosti a zprovoznit konstrukci v co nejkratších termínech.
Most nad místní komunikací
Kováč, Daniel ; Mojzík, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom, respektíve vytvorením protinávrhu k existujúcej konštrukcii, diaľničného mosta na diaľnici D1 v úseku Jánovce – Jablonov v okrese Levoča na Slovensku, ktorý premosťuje miestnu komunikáciu. Hlavným cieľom práce bol návrh, analýza a posúdenie nosných prvkov mostovky. Pre účely tejto práce sa vypracovali tri varianty premostenia. Pre podrobnú analýzu sa vybral variant, kde nosnú konštrukciu mostovky tvoria dodatočne predpäté tyčové prefabrikované nosníkmi zmonolitnené spriahnutou železobetónovou doskou. Analýza zvoleného variantu bola prevedená na dvoch matematických modeloch. Prvý model bol priestorová 3D dosko-stenová konštrukcia. Tento model slúžil zistenie čiara priečneho roznosu ostatného stáleho zaťaženia a premenného zaťaženia. Druhý, rovinný 2D model, slúžil na zistenie účinkov dotvarovania, zmršťovania a relaxácie výstuže od dlhodobých účinkov zaťaženia v definovaných časových uzloch. Výstupy z vyššie uvedených modelov poslúžili na analýzu a posúdenie nosných prvkov mostovky a návrh predpínacej a betonárskej výstuže.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.