Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Osobnostní předpoklady pro cvičitele pole dance
Szabová, Barbora ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štulrajterová, Lucia (oponent)
Název: Osobnostní předpoklady pro cvičitele pole dance Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace osobnostních předpokladů pro cvičitele pole dance a sestavení osobnostního profilu trenéra pole dance z hlediska cvičenců a trenérů. Metody: V práci byla použita metoda rozhovoru s úspěšnými tanečnicemi a trenéry pole dance a metoda písemného dotazování, jehož respondenty byli kurzisté a trenéři pole dance v České republice. Výsledky: V bakalářské práci byly identifikovány osobnostní předpoklady pro trenéry pole dance. Na základě výsledků průzkumu bylo vybráno 15 nejdůležitějších osobnostních předpokladů, které byly vyhodnoceny respondenty z dotazníkového šetření. Klíčová slova: pole dance, osobnostní předpoklady, cvičitel, kompetenční profil
Kompetenční profil trenéra taekwonda
Uhlíř, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Kompetenční profil trenéra taekwonda Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit kompetenční profil trenéra taekwonda z pohledu svěřenců taekwondo a porovnat důležitost jednotlivých kompetencí mezi dětmi-dospělými a závodníky- rekreačními taekwondisty. Metody: K vytvoření kompetenčního profilu trenéra taekwonda je v diplomové práci použita metoda kvantitativního výzkumu konkrétně formou elektronického dotazování svěřenců taekwondo a kvalitativního výzkumu pomocí polostrukturovaných rozhovorů s trenéry klubů taekwondo a prezidentem svazu taekwondo. Výsledky: Vytvořený kompetenční profil obsahuje celkem 20 nejdůležitějších kompetencí ze tří oblastí: charakteristika osobnosti (čestný, důvěryhodný, důsledný, empatický, přátelský, psychicky odolný, spravedlivý a zodpovědný), schopnosti a dovednosti (dochvilnost, komunikativnost, organizační schopnosti, řešení krizových situací, schopnost analyzovat chyby, schopnost motivovat, schopnost vysvětlit, schopnost vytvořit tréninkový plán a zpětná vazba) a vzdělání a znalosti (znalost pravidel taekwondo a znalost zdravovědy). Zároveň byl vytvořen druhý kompetenční profil, který nahrazuje některé kompetence z původního profilu kompetencemi, které dle respondentů trenérům chybí (2. trenérská třída, samovzdělávání, schopnost spolupracovat s...
Kompetenční profil fotbalového trenéra žen
Kalvas, Pavel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kaprálková, Michaela (oponent)
Název: Kompetenční profil fotbalového trenéra žen Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit kompetenční profil ideálního fotbalového trenéra žen z pohledu samotných fotbalových hráček. Metody: Pro dosažení cíle práce byly použity studie odborné literatury zabývající se problematikou trenérství, kompetencí a specifičností ženského organismu. Získaná data byla doplněna a upravena na základě neformálních rozhovorů s fotbalovými hráčkami. Pro posouzení důležitosti jednotlivých kompetencí byla zvolena 5 stupňová Likertova škála. Respondentky byly fotbalové hráčky a jejich dotazování probíhalo prostřednictvím elektronického dotazování. Výsledky: Výsledkem této práce je kompetenční profil fotbalového trenéra žen, jenž obsahuje ty nejdůležitější kompetence rozdělené do několika skupin. Klíčová slova: trenér, kompetence, ženský fotbal, kompetenční profil, hodnocení
Osobnostní předpoklady pro cvičitele pole dance
Szabová, Barbora ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štulrajterová, Lucia (oponent)
Název: Osobnostní předpoklady pro cvičitele pole dance Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace osobnostních předpokladů pro cvičitele pole dance a sestavení osobnostního profilu trenéra pole dance z hlediska cvičenců a trenérů. Metody: V práci byla použita metoda rozhovoru s úspěšnými tanečnicemi a trenéry pole dance a metoda písemného dotazování, jehož respondenty byli kurzisté a trenéři pole dance v České republice. Výsledky: V bakalářské práci byly identifikovány osobnostní předpoklady pro trenéry pole dance. Na základě výsledků průzkumu bylo vybráno 15 nejdůležitějších osobnostních předpokladů, které byly vyhodnoceny respondenty z dotazníkového šetření. Klíčová slova: pole dance, osobnostní předpoklady, cvičitel, kompetenční profil
Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice
Kapcová, Michaela ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice Cíle: Výsledek bakalářské práce "Kompetenční profil a nároky na osobnost trenéra mládeže v atletice" bude klíčovým nástrojem při výběru nových mládežnických trenérů v pražském atletickém oddíle Spartak Praha 4. Cílem práce je sestavit kompetenční profil trenéra atletiky, který bude odpovídat potřebám mládeže. Metody: Všichni respondenti byli dotazováni prostřednictvím písemného posuzování osobnostních charakteristik. Skupina expertů (trenérů) kromě písemné formy byla vyzvána k polostrukturovanému interview, na základě kterého byl sestaven seznam kompetencí pro použití v písemném dotazování. Výsledky: Výsledkem práce je kompetenční profil trenéra atletiky mládeže. Výsledky dotazníkového šetření byly zachyceny graficky. Klíčová slova: kompetence, trenér mládeže, atletika, charakteristika trenéra, atletická mládež, trenér
Vzdělávání ředitele školy - komparace České republiky, Bavorska a Severního Porýní-Vestfálska
Jícha, Zbyněk ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Obsahem práce je hledání odpovědi na otázku: "Lze u ředitelů škol v odlišných zemích Evropy provést komparaci v získávání kvalifikačního vzdělávání a možnostech průběžného vzdělávání?" Autor práce se zabývá tématikou vzdělávání ředitelů škol v České republice a Spolkové republice Německo (Bavorsko a Severní Porýní-Vestfálsko). Za pomoci zvolených metod výzkumu, kterými byl dotazník a rozhovory s řediteli, se snaží informovat o systémech a možnostech vzdělávání ve zvolených zemích. Nutnost kvalifikace vedoucích pracovníků, myšleno splnění požadavků pro výkon funkce, dokazuje fakt, že v dnešní době jsou na ředitele škol kladeny nároky především na jejich kompetenční připravenost, kterou získají dobrým specializačním vzděláním. Získané informace mohou být využitelné jako vzor či metodická doporučení, protože v každé zemi probíhá manažerské vzdělávání dle odlišných kvalifikačních modelů. KLÍČOVÁ SLOVA: Celoživotní vzdělávání, další vzdělávání, profesní dráha, kompetenční profil, kvalifikace ředitele školy, kvalifikační model
Další vzdělávání ředitele školy v mezinárodním kontextu - komparace České republiky, Bavorska, Severního Porýní-Vestfálska a Skotska
Jícha, Zbyněk ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Obsahem práce je hledání odpovědi na otázku: "Jsou ředitelé škol v odlišných zemích Evropy vzájemně srovnatelní?" Autor práce se zabývá tématikou dalšího vzdělávání ředitelů škol v České republice, Spolkové republice Německo (Bavorsko a Severní Porýní-Vestfálsko) a Skotsku. Za pomoci zvolených metod výzkumu, kterými byl dotazník a rozhovory s řediteli, se snaží informovat o systémech a možnostech dalšího vzdělávání ve zvolených zemích. Autor práce zjišťuje, že další vzdělávání ředitelů se týká především manažerského a kvalifikačního vzdělávání. Nutnost kvalifikace vedoucích pracovníků dokazuje fakt, že v dnešní době jsou na ředitele škol kladeny nároky především na jejich kompetenční připravenost, kterou získají dobrým specializačním vzděláním. Získané informace mohou být vzájemně využitelné jako vzor či metodická doporučení, protože v každé zemi probíhá manažerské vzdělávání dle odlišných kvalifikačních modelů. KLÍČOVÁ SLOVA: Celoživotní vzdělávání, další vzdělávání, kvalifikace ředitele školy, kompetenční profil, kvalifikační model

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.