Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam typologie komunikačních typů podle Kopsových v povolání učitele mateřské školy.
BÍCOVÁ, Zuzana
Bakalářská práce se zabývá významem typologie komunikačních typů podle Kopsových v povolání učitele mateřské školy. Jejím cílem je zjistit, jaký přínos má znalost komunikačních typů pro práci učitele v mateřské škole a jak s typologií učitelé pracují. V úvodu bakalářské práce je popsáno současné pojetí přístupu k dětem. Jsou popsána základní fakta o komunikaci, její verbální a neverbální složce. Zabývá se také některými technikami efektivní komunikace. Podrobněji je pozornost věnována jednotlivým komunikačním typům a jejich potřebám. V praktické části práce jsou interpretovány výsledky kvalitativního výzkumu. S vybranými učiteli mateřských škol byly realizovány rozhovory. Na základě nich bylo zjištěno, že znalost komunikačních typů a jejich používání usnadňuje učitelům v mateřských školách práci. Má vliv na pozitivní sebepojetí pedagogů. Tím pomáhá ve třídě navodit vlídné prostředí. Působí jako prevence nedorozumění v komunikaci. Umožňuje poznat a zohlednit individuální potřeby dětí a tím přispívá k jejich pocitu přijetí.
Ferda Mravenec jako učebnice entomologie
Gombík Ruszó, Jana ; Říhová, Dagmar (vedoucí práce) ; Škodová, Jana (oponent)
3 ABSTRAKT Diplomová práce si klade za cíl odborný rozbor postav z příběhů Ferdy Mravence Ondřeje Sekory, jejich určení a porovnání reality s knihou. Druhým cílem je vytvoření pracovních listů a návrhů aktivit, využitelným v hodinách přírodopisu. Součástí jsou i metodické příručky. KLÍČOVÁ SLOVA hmyz (Insecta), komunikační typy, Ondřej Sekora, pracovní listy a aktivity pro výuku entomologie, klíčové kompetence, metody aktivního vyučování
Strategické jednání vedoucího pracovníka ve školství s různými typy osobností
Nováčková, Marcela ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Vzhledem k šíři daného tématu mé bakalářské práce s názvem "Strategické jednání vedoucího pracovníka ve školství s různými typy osobností", jsem se zaměřila na jednání ředitelky mateřské školy se zákonnými zástupci v oblasti konfliktů a konfliktních situací, které stále častěji zasahují do běžného chodu mateřské školy. Tato závěrečná práce se zabývá způsobem jednání ředitelek mateřských škol se zákonnými zástupci v konfliktních situacích, obsahovou náplní konfliktů a různými způsoby řešení těchto konfliktů s ohledem na typ osobnosti protistrany. Práce přináší výčet souvisejících pojmů, různých publikovaných psychologických a manažerských pohledů a postupů. Zahrnuje zpracování a vyhodnocení výstupů z výzkumu ohniskové skupiny ředitelek mateřských škol formou kazuistik v oblasti konfliktních situací a řešení těchto situací. Jedná se též o zachycení skutečnosti v této ohniskové skupině, zda ředitelky mateřské školy, dle jejich názoru, řeší konflikty s ohledem na typ osobnosti, speciálně temperamentu. Bylo také pozorováno, zda temperament osob dokáží určit a přizpůsobit tak své jednání právě k jeho jednotlivým typům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.