Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 290 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.08 vteřin. 
The Proposal for Improving the Communication Strategy in the Company
Skulínková, Renata ; Špaček, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
This master thesis deals with marketing communication of the company AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o. working in the automobile industry. It provides the industry and company analysis and on the basis of the results proposes an effective communication strategy for the company.
Návrh komunikační strategie hotelu Vaka
Schmeidlerová, Petra ; Chvalová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu a následným návrhem vhodné komunikační strategie pro brněnský hotel Vaka. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje, druhá část se zabývá charakteristikou hotelu a jeho aktuálním marketingovým mixem služeb a dále je na základně analýzy marketingového výzkumu prováděného dotazníkovým šetřením navrhnuta komunikační strategie, která by hotelu mohla pomoci dostat se do povědomí široké veřejnosti a přilákat nové zákazníky. V závěru práce jsou sepsány výsledky a návrhy na opatření na základě dostupných informací a analýz.
Návrh komunikační strategie pro AVANZO a.s.
Mašková, Lucie ; Hudeček,, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou jedné z nejdůležitějších částí marketingu - komunikační strategií firmy. Podává ucelený soubor informací o nástrojích marketingové komunikace pro zefektivnění podnikání firem, včetně konkrétního návrhu pro společnost AVANZO a.s.
Komunikační strategie
Šumíčková, Tereza ; Cupák, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu Vzduchoservis s.r.o. Je to ucelený soubor informací o komunikační strategii a jejích metodách. Práce popisuje postup analýzy firmy, jeho vyhodnocení a návrh nejefektivnějšího řešení komunikační strategie.
Komunikační strategie podniku
Matušková, Romana ; Kitnerová, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je analyzovat současný stav společnosti Electro World a na základě výsledků vlastního průzkumu navrhnout komunikační mix pro oblast města Brna. První část práce je zaměřena na teoretická východiska práce, druhá část analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část na základě marketingového průzkumu prováděného pomocí dotazníkového šetření vede k navržení nového komunikačního mixu společnosti, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej zboží.
Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko
Vomela, Radim ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem „Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko“ se zabývá marketingem a převážně komunikační strategií. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie pro vybranou firmu. První část práce se věnuje marketingovým pojmům, marketingové komunikaci a trendům, které s touto problematikou souvisejí. V druhé části se práce zaměřuje na analýzu současného stavu firmy. Na základě jednotlivých analýz jsou v závěrečné části práce navržena opatření vedoucí k efektivnější komunikaci se zákazníky a k jejich celkové spokojenosti.
Komunikační strategie podniku
Stupka, Rudolf ; Škrabiš, Václav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku G-Medica s. r. o., která poskytuje zdravotnické služby v oblasti mamologické prevence. Práce specifikuje aktuální komunikační kanály podniku a navrhuje potřebná opatření, která vedou ke zlepšení komunikace mezi podnikem a zákazníkem.
Návrh komunikační strategie
Konečný, David ; Jirušek,, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů na zlepšení marketingové komunikace pro Jadernou elektrárnu Dukovany. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska nezbytná pro sestavení komunikační strategie. Druhá část obsahuje analýzy potřebné k získání informací pro závěrečnou, tedy návrhovou část. Samotný návrh komunikační strategie pak vychází ze závěrů provedených analýz zaměřených na komunikaci provozovatele JE Dukovany a analýzy vybraných nástrojů komunikace elektrárny. Dále vychází z kvantitativního dotazníkového šetření, které bylo zpracováno pro zjištění současného vztahu mladých lidí k elektrárně Dukovany a obecně k tématu jaderné energetiky.
Návrh komunikační strategie pro obchodní firmu
Kozáková, Andrea ; Macháček, Zdeněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Stim tools a.s., jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou v praktické části aplikovány na popis firmy, a na základě zjištěných informací je uveden návrh komunikační strategie pro tento podnikatelský subjekt.
Návrh zlepšení komunikační strategie společnosti Telefónica O2
Vránová, Eva ; Chládek, Rudolf (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s komunikační strategií v podniku. Obsahuje návrh zlepšení komunikační strategie tak, aby se zvýšila spokojenost zákazníků a zaměstnanců společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 290 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.