Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza systému interní komunikace v konkrétní organizaci
Brabcová, Iveta ; Fonferová, Ľudmila (vedoucí práce) ; Kučerová, Helena (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza systému interní komunikace v konkrétní organizaci. První části je definován pojem informace, rozebírány teoretické pojmy vážící se k tématu komunikace, systém komunikačních kanálů vnitropodnikové komunikace. V druhé části je zpracována analýzu interní komunikace v nadnárodní oděvní organizaci Takko Fashion, s. r. o., provedu průzkum jejích informačních toků a zdrojů a vytvořím grafické schéma organizace vnitropodnikové komunikační sítě. Formou dotazníků zjistím, jaký efekt mají na zaměstnance. V závěru se shrnují výsledky a je navrhnuto řešení eliminující bariéry podnikové komunikace. Klíčová slova interní komunikace, komunikace v organizaci, organizace podniku, manažerská komunikace, sociální komunikace, komunikace, podnikové systémy, organizační struktura
Analýza vnitřní komunikace ve firmě OSMA
Maršálová, Kateřina ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tématem této diplomové práce je vnitřní komunikace ve firmě OSMA zpracování plastů, s.r.o.. Cílem je pak zjistit způsoby a kvalitu komunikace v této firmě. Práce je rozdělena na tři části. Na začátku jsou vymezena metodologická východiska- cíl a předmět práce, hypotézy o komunikaci ve firmě OSMA a metodika řešení. Následuje teoretická část, kde je komunikace nejprve zasazena do širšího kontextu komunikace sociální a následně je podrobněji zaměřena na vnitřní komunikaci v organizaci. Stěžejní části této práce je část praktická. Ta zahrnuje interpretaci výsledků, ověření stanovených hypotéz a náměty k řešení zjištěných nedostatků.
Bariéry v komunikaci manažerů s podřízenými
Doležel, Jan ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Cílem bakalářské práce je identifikovat u vybraného vzorku manažerů nejčastější komunikační prohřešky, které narušují sociální interakci v pracovním prostředí a zjistit jejich dopad na výsledky pracovní činnosti a skupinové klima. Součástí práce je soubor doporučení pro prevenci a eliminaci těchto bariér. Aby tyto cíle bylo možné splnit, vypracoval jsem dotazníky, zvlášť pro manažery a zvlášť pro podřízené, kde respondenti sami hodnotí, jak často se s jednotlivými bariérami na pracovišti setkávají a jaký podle nich mají dopad na výsledky jejich pracovní činnosti a skupinové klima. Jejich odpovědi jsou zpracovány v grafech podle jednotlivých kritérií rozdělení a jsou popsány. Teorie o komunikaci a jejich bariérách ve spojení se zjištěnými daty dávají společně představu o tom, na co by si manažeři na tomto pracovišti (a pravděpodobně i na jiných pracovištích podobné velikosti a struktury) měli dávat při komunikaci s podřízenými pozor. Přínosem této bakalářské práce by mělo být zlepšení komunikace a dosažení tak nejen zvýšení spokojenosti všech zaměstnanců, ale také zefektivnění průběhu pracovní doby. K tomu je nezbytná v první řadě komunikační způsobilost, především pak znalost efektivní komunikace, uvědomování si vlastních chyb a neustálá snaha o jejich eliminaci. V teoretické části jsou objasněny některé základní pojmy důležité v komunikaci, jsou zde popsány zásady a předpoklady efektivní komunikace, bariéry v komunikaci a komunikace v organizaci. Praktická část je zaměřena na prostředí tří pracovních skupin velké mezinárodní organizace. Jsou zde zobrazeny a popsány nejčastější bariéry na tomto pracovišti a jejich dopady na efektivitu práce a skupinové klima.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.