Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace na vybraném trhu
Zodl, Miloš Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vojtko, Viktor (oponent)
Jedná se o návrh marketingové komunikace na trhu s ojetými automibily. Výzkum nejlepší možné komunikace se zákazníky a následné převedení do praxe.
Využití firemní filantropie v marketingové komunikaci
Blechová, Štěpánka ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Kamarytová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu firemní filantropie, která je součástí společenské odpovědnosti firem. Dále je práce zaměřena na zjištění možnosti měření firemní filantropie (zjištění její efektivity pro firmu) a možnosti její komunikace vůči stakeholderům. Praktická část této práce byla provedena v rámci společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., ale vzhledem k citlivým údajům nebyla zveřejněna.
Analýza vybraných marketingových aktivit retailového řetězce Interspar
Čejková, Klára ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Bučan, Pavel (oponent)
Práce hodnotní marketingové aktivity, zejména marketingové komunikační aktivity retailového řetězce Interspar. Detailněji hodnotí marketingovou komunikaci řetězce podle letákové akce. Soustřeďuje se na fakt, zda marektingové aktivity jsou pro podnik přínosné a zda ovlivňují výsledky hospodaření, vývoj řetězce na trhu a ohled je brán i na počet zákazníků.
Problematika vnitřní komunikace firmy
Matějovský, Jan ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá problematikou komunikace ve firemním prostředí, zejména se zaměřením na informační a komunikační technologie. K analýze využívá přístupu známého jako teorie omezení. Pomocí nástrojů, které poskytuje teorie omezení odhaluje slabá místa ve firemních komunikačních kanálech a navrhuje způsoby řešení.
Východiska tvorby firemního stylu
Horký, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
V této práci se zabývám firemní komunikací. Pro její plánování a rozvoj je třeba udržovat aktuální komunikační a informační strategii. Pro zjednodušení jsem systém firemní komunikace rozdělil na 4 subsystémy: Kultura, informační systém, komerční komunikace a firemní styl, z nichž každým se podrobně zabývám. Společným působením těchto čtyř disciplín vzniká unikátní identita organizace a toto jsou její základní kameny. Jedním ze způsobů, jak docílit silné identity, je budování promyšleného a stabilního firemního stylu. Firemní styl je úžeji vymezen jako vizuální tvář podniku, tzv. Corporate Design. Jeho základními elementy jsou: logotyp, barevnost a typografie. Přestože firmy si mohou být v těchto základních elementech podobné, odlišují se jejich aplikacemi na komunikační aktivity. Každá vizuální identita se stává unikátním otiskem složitého firemního organismu. Účelem aplikací není pouze marketingový úspěch či vizuální dokonalost; ten spočívá v jejich funkčnosti. Proto je při jejich tvorbě nutné respektovat daleko více kritérií.
Firemní komunikace v procesu managementu změn - na příkladu změny strategické orientace Českých drah
Krch, Roman ; Němec, Petr (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Hanáková, Eva (oponent)
Práce hodnotí význam integrované komunikace pro korporace. Popisuje komunikaci jako manažerský nástroj, který napomáhá prosazovat změny a urychluje dosažení vytyčených cílů. Zvláště patrné je to pak v měnícím se prostředí, což je příklad Českých drah, které se rozhodly změnit svůj přístup. Konkrétně ? zaměřit se víc na zákazníka. A právě komunikace v tomto procesu hraje klíčovou roli.
Metodika práce s informacemi v Komunitním censtru pro seniory Praha 8
Domalípová, Zuzana ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Holmerová, Iva (oponent)
Diplomová práce v teoretické části přibližuje oblast komunitní práce, komunitních projektů a komunitního plánování. Dále teoreticky popisuje roli informací v organizaci a vliv komunikace na její chod. V praktické části popisuje vybrané procesy a s nimi spojené dokumenty a doporučuje možná zlepšení, včetně zapojení moderních informačních technologií. Představuje všechny role a předkládá organizační strukturu. Samotná metodika se zaměřuje na práci s informacemi, dokumenty a bezpečnostní politiku organizace. Metodiku lze zobecnit i pro další organizace podobného typu. Práce dále doporučuje zefektivnění interní komunikace a navrhuje detailní strategii komunikace externí.
Analýza inzerce nabízející zaměstnání
Čížková, Jana ; Koubek, Josef (vedoucí práce) ; Dušková, Lucie (oponent)
Pracovní inzerce je specifickou oblastí personální práce z mnoha důvodů: je prostředkem komunikace organizace se širokou veřejností, může ovlivnit image organizace, je součástí procesu získávání zaměstnanců. Skládá se z různých doplňujících se činností jako je např. definování správného publika inzerce, napsání inzerátu, výběr správného média, rozvrhnutí dostupných finančních zdrojů a časové naplánování jednotlivých kroků. Zároveň inzerování zahrnuje i papírování, které obsahuje objednávání a monitorování inzerce, účetnictví, evidenci odpovědí a pak také především další komunikaci s uchazeči o pracovní místo.
Vliv moderních IT/ICT na komunikaci ve firmě
Zátková, Lenka ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pokorný, Jaroslav (oponent)
Popis komunikačního procesu a jeho náležitostí, stručný popis vývoje IT/ICT a souvisejících změn v systému práce a manažerských pojetí. Seznam a popis nejvýznamnějších současných technologií a jejich přínosů, včetně vývojových trendů této oblasti. Vzájemná konfrontace IT/ICT a komunikace s upozorněním na nejvýraznější změny v procesu komunikace a s nimi souvisejícího lidského jednání a prožívání. Výsledky analýzy způsobů komunikace realizované v nejmenované bance. Zdůvodnění a vysvětlení některých zjištěných jevů a formulace případných návrhů na jejich zlepšení.
Rozhraní SOAP a RMI ? porovnání přístupu a bezpečnosti
Kachlík, Petr ; Palovský, Radomír (vedoucí práce) ; Švecová, Jarmila (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce porovnává možnosti přístupu a zabezpečení dvou komunikačních rozhraní: SOAP a RMI. SOAP představuje protokol pro komunikaci v distribuovaných aplikacích (používaný ve Web Services) a práce se zabývá jeho popisem a možnostmi zabezpečení v prostředí internetu. V druhé části se práce zabývá protokolem RMI a jeho možnostmi komunikace JRMP nebo IIOP protokol a též možnostmi zabezpečení. V závěru práce je shrnutí poznatků a krátké srovnání těchto dvou přístupů ke komunikaci v distribuovaných systémech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.