Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 153 záznamů.  začátekpředchozí144 - 153  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace ubytovacích zařízení na základě jednotné klasifikace
DEKRETOVÁ, Libuše
Bakalářská práce se orientuje na vývoj ubytovacích zařízeních. V teoretické části je popsána stručná historie a vývoj hotelnictví a klasifikace včetně jejích počátečních negativních ohlasů odborných organizací k harmonizaci evropských klasifikačních systémů. V praktické části jsou srovnány tři ubytovací zařízení podle aktuální klasifikace včetně kalkulace návrhů na zlepšení atraktivnosti jednotlivých zařízení. Této klasifikaci předcházela metoda pozorování, dotazníkové šetření a metoda Servqual, která porovnává nejen kvalitu vybraných služeb, ale také cenovou hladinu na zvoleném příkladu. Cílem této práce bylo hodnocení nabídky a poskytovaných služeb cestovního ruchu v ubytovacích zařízeních podle Oficiální jednotné klasifikace ubytovacích zařízení ČR 2010 ? 2012 a dalších pomocných metod k aktuálním potřebám trhu.
Úvod do teambuildingu
LANG, Jakub
V první části své bakalářské práci se zabývám rozdíly mezi skupinou a týmem a principy teambuildingu. Tato část obsahuje zejména teorie týmů, definuji v ní jeho jednotlivé vývojové fáze, funkce, různé přístupy k budování týmu, aspekty fungování a vedení týmu a faktory úspěšnosti týmové práce. Druhá část bakalářské práce se zabývá zejména realizací teambuildingu v praxi a definuje, které aktivity jsou vhodné pro teambuilding vedený vedoucím týmu a které je vhodné realizovat s pomocí externí firmy. Aktivity zajišťované externími realizátory jsou rozděleny podle druhu a zaměření konkrétních programů. V závěru práce jsou nastíněny různé situace, pro které teambuilding není vhodný.
Vliv koučinku na vedení týmů
Kolářová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
První část této práce je věnována urovnání dostupných informací o koučinku do jasné struktury. Definuje tuto metodu a její typy, popisuje její hlavní nástroje (funkce otázek, aktivní naslouchání, zpětná vazba, vztah mezi koučem a koučovaným) a modely (zejména The GROW). Dále jsou zde blíže vysvětleny pojmy jako vedoucí role a rozvoj týmů. Druhá část je zaměřena na rozbor aktuálního stavu pobočky AIESEC Praha. Tato analýza slouží jako podklad pro návrh řešení. V poslední části jsou předloženy konkrétní možnosti implementace koučinku na pobočku. Závěrečný návrh bere ohled na její realitu a budoucí plány. Z toho důvodu převažuje doporučení začít s využíváním základních koučinkových principů nad jeho přímým zavedením jako efektivního stylu vedení.
Koučování jako jeden z nástrojů motivace
Procházková, Jana ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Havlíček, Václav (oponent)
Charakteristika a vývoj koučování jako jednoho z nástrojů v motivaci sebe sama a v motivaci řídících pracovníků. Ověřit, zda se může koučování stát efektivním nástrojem v komunikaci v pracovním procesu i v osobním životě.
Psychologické aspekty manažerské profese
Matysová, Kamila ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
The following paper attempts to offer a framework for explaining relations between manager profession and psychological aspects of human being. Nowadays the competition is increasing and knowledge of psychology and communication theories is becoming a crucial competitive edge. The work is intended to support importance of psychology for management and business. The author seeks inspiration both in depth psychology and in humanistic and phenomenological theories. In the first step, the author offer viewpoint of leadership and style of business communication as a consequence of human aggression and temperament qualities. The author draws the conclusion on the basis of own research. In the second step, the author tries to outline the complex analysis of human communication in compliance with business situations. Finally, the author compares coaching and therapeutic methods. The thesis presents scheme of recommendations for managers and businessmen.
Coaching as a method of training employees
Kolesárová, Ľudmila ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Kubík, Rudolf (oponent)
Práce představuje problematiku podnikového vzdělávání, podmínky jeho systematického a efektivního řízení a metody vzdělávání zaměstnanců. Cílem práce je analyzovat přednosti a nedostatky koučinku, jako metody vzdělávání zaměstnanců. Analýza se soustředí především na interní koučink, porovnává výhody, či nevýhody interního koučinku vůči externímu, ale zaměřuje se také na koučink obecně při jeho využití jako metody vzdělávání zaměstnanců.
Leadership v české pobočce nadnárodní firmy
Micková, Zuzana ; Jarošová, Eva (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje podmínky rozvoje potenciálních lídrů ve společnosti Hilti spol.s r.o.. Za tímto účelem je nejprve zpracována dostupná teorie zabývající se vedením lidí, poté jsou zpracovány existující postupy uvnitř společnosti a sekundární data výzkumů provedených ve společnosti Hilti spol. s r.o.. Tyto informace jsou doplněny o výsledky elektronického dotazníku, jehož cílem bylo objasnit nejasnosti vyplývající z těchto sekundárních zdrojů. Srovnáním existujících procesů s teorií a následným empirickým výzkumem se tato práce snaží v rámci sledované společnosti identifikovat nejen silné a slabé stránky procesů rozvoje mladých lídrů, ale také navrhnout oblasti využití aktuálních trendů s cílem zefektivnění těchto procesů.
Koučování v mezinárodní společnosti v ČR
Koblih, Miroslav ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Hejsler, Tomáš (oponent)
V diplomové práci je analyzována metoda vzdělávání a rozvoje zaměstnanců zvaná koučink. V rámci teoretického vymezení se zabývám podstatou vnitřní hry a metody GROW. V aplikační částy analyzuji koučink ve společnosti T-Mobile ČR a DHL Express ČR. V závěru uvádím srovnání v realizaci koučinku u obou společností.
Metody rozvoje manažerů ve výrobním podniku
Krátká, Martina ; Jindřich, Tomáš (vedoucí práce) ; Culek, Igor (oponent)
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců je v současné době, založené na znalostech, důležitým úkolem každého podniku. Jsou to totiž právě zaměstnanci, na kom záleží, zda bude podnik úspěšný nebo ne. V první části mé bakalářské práce je věnována pozornost teoretickému objasnění problematiky vzdělávání a rozvoje manažerů včetně popisu nejčastěji používaných metod. Druhá část práce popisuje specifika vzdělávání a rozvoje manažerů ve vybraném výrobním podniku.
Management znalostí
Jarošová, Milena ; Mládková, Ludmila (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Teoreticko-metodologická část: Základní pojmy managementu znalostí, znalostní pracovník, proces tvorby a konverze znalostí, předpoklady a přínosy managementu znalostí. Souvislost managementu znalostí s kulturou a organizační strukturou organizace, měření výsledků managementu znalostí, učící se organizace a souvislost s managementem znalostí, nástroje řízení tacitních znalostí -- příběhy -typy, jak vytvořit úspěšný příběh, užití příběhů v praxi, komunity, učňovství. Organizace založená na hodnotách. Aplikační část: Charakteristika organizace, organizace založená na hodnotách v praxi, klasifikace příběhů vyprávěných ve firmě, firemní hodnoty, příběhy v maloobchodních prodejnách, příběhy v oddělení péče o zákazníky, příběhy v neprvoliniových odděleních. Návrhy na zlepšení řízení tacitních znalostí v organizaci -- školení zaměstnanců, vzájemné inspirování se, návštěvy prvoliniových oddělení, úprava firemních hodnot.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 153 záznamů.   začátekpředchozí144 - 153  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.