Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Electronic chess
Kočka, Matúš ; Arm, Jakub (oponent) ; Baštán, Ondřej (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on function of capacitive sensors on a printed circuit board and a series of measurements from which it was possible to create a subsequent sensors for the chess board. It also deals with the CoreXY technique, according to which a design of a motion mechanism is made in the Siemens NX program, and its subsequent implementation. The device includes a microcontroller for which software is created to process data from sensors and control stepper motors.
Explanatory Analysis of the Chess Game
Hertl, Vojtěch ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design and implement an explanatory analysis of chess games. This analysis was created on the basis of a chess engine. As there are many great, freely available and open-source chess engines, this thesis does not focus on the implementation of a new one. Instead, existing chess engines were studied and compared. The most suitable one for this thesis was selected and an extension was designed for it. This extension provides an explanatory explanation of the quality of individual moves and entire chess games. This extension has been implemented, tested and evaluated.
Výukový program pro šachy
Floryán, Kamil ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou umělé inteligence a uživatelského rozhraní pro šachový program. V textu je také popsán návrh a implementace výukové části pro tuto aplikaci. Jsou zde analyzovány šachové motory a současné šachové programy zaměřující se na výuku.
Síťová aplikace pro výuku šachu
Dvořák, Petr ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením aplikace pro výuku šachu. Metody výuky zahrnují kromě hry proti počítači také síťovou hru proti hráči či počítači a je vytvořena i podpora pro použití šachových diagramů. Program disponuje podporou přehrávání existujících partií ve standardním formátu PGN. O rozbor těchto partií se stará šachový motor, který komunikuje přes standard Win/XBoard. Šachový motor generuje alternativní tahy v dané pozici a nabízí je hráči k zamyšlení. Aplikace také podporuje standard FEN. V úvodních kapitolách práce jsou rozebrány použité prostředky, základy šachu a podrobněji existující typy šachové notace. V dalších částech práce rozebírám jednotlivé existující šachové standardy, jejich návrh a mou implementaci v programu. Ve zbytku práce se nachází popis navržených a implementovaných částí programu, jako je jeho grafická podoba či podpůrné postranní panely. V poslední kapitole popisuji server, který propojuje všechny aktuální hráče.
Electronic chess
Kočka, Matúš ; Arm, Jakub (oponent) ; Baštán, Ondřej (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on function of capacitive sensors on a printed circuit board and a series of measurements from which it was possible to create a subsequent sensors for the chess board. It also deals with the CoreXY technique, according to which a design of a motion mechanism is made in the Siemens NX program, and its subsequent implementation. The device includes a microcontroller for which software is created to process data from sensors and control stepper motors.
Explanatory Analysis of the Chess Game
Hertl, Vojtěch ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design and implement an explanatory analysis of chess games. This analysis was created on the basis of a chess engine. As there are many great, freely available and open-source chess engines, this thesis does not focus on the implementation of a new one. Instead, existing chess engines were studied and compared. The most suitable one for this thesis was selected and an extension was designed for it. This extension provides an explanatory explanation of the quality of individual moves and entire chess games. This extension has been implemented, tested and evaluated.
Výukový program pro šachy
Floryán, Kamil ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou umělé inteligence a uživatelského rozhraní pro šachový program. V textu je také popsán návrh a implementace výukové části pro tuto aplikaci. Jsou zde analyzovány šachové motory a současné šachové programy zaměřující se na výuku.
Síťová aplikace pro výuku šachu
Dvořák, Petr ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením aplikace pro výuku šachu. Metody výuky zahrnují kromě hry proti počítači také síťovou hru proti hráči či počítači a je vytvořena i podpora pro použití šachových diagramů. Program disponuje podporou přehrávání existujících partií ve standardním formátu PGN. O rozbor těchto partií se stará šachový motor, který komunikuje přes standard Win/XBoard. Šachový motor generuje alternativní tahy v dané pozici a nabízí je hráči k zamyšlení. Aplikace také podporuje standard FEN. V úvodních kapitolách práce jsou rozebrány použité prostředky, základy šachu a podrobněji existující typy šachové notace. V dalších částech práce rozebírám jednotlivé existující šachové standardy, jejich návrh a mou implementaci v programu. Ve zbytku práce se nachází popis navržených a implementovaných částí programu, jako je jeho grafická podoba či podpůrné postranní panely. V poslední kapitole popisuji server, který propojuje všechny aktuální hráče.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.