Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informační systém pro správu projektů
Patočka, Miroslav ; Knapp, Pavel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na analýzu softwarových nástrojů firmy s podrobným posouzením stavu informačního systému pro správu projektů. Dále obsahuje návrh procesních změn a úprav stávajícího systému. Součástí práce je také kompletní realizace modulu pro výpočet nákladů softwarového projektu. Modul je založen na metodě Use Case Points.
Informační systém pro správu projektů
Patočka, Miroslav ; Knapp, Pavel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na analýzu softwarových nástrojů firmy s podrobným posouzením stavu informačního systému pro správu projektů. Dále obsahuje návrh procesních změn a úprav stávajícího systému. Součástí práce je také kompletní realizace modulu pro výpočet nákladů softwarového projektu. Modul je založen na metodě Use Case Points.
Tvorba a řízení online překladatelské služby
Matoušek, Ondřej ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout systém fungování a řízení konkurenceschopné online překladatelské služby, a dále její uživatelské rozhraní. Návrh systému fungování a řízení spočívá v analýze postupů a mechanismů konkurence, jejich modifikaci a následné implementaci do vlastního procesního modelu. Návrh uživatelského rozhraní spočívá v aplikaci osvědčených principů grafického designu na konkrétní potřeby služby. V práci jsem navrhl službu, která je konkurenceschopná na globálním trhu online překladů.
Reengineering procesů ESN VSE Praha - BuddySystem a jejich podpora informačním systémem
Průcha, Ondřej ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá reengineeringem procesů a oblasti týkající se byznys procesů stu-dentské organizace ESN VŠE Praha -- Buddy System. Hlavním cílem je reengineering byznys procesů organizace a jejich podpora informačním systémem BuddyIS, jež umožní spolku lépe se přizpůsobit požadavkům ze strany studentů. První kapitola se v teoretické rovině věnuje problematice procesů, jejich modelování a samotnému reengineeringu. Kde diskutuje metodiky reengineeringu, na jejichž základě je vytvořena vlastní metodika při-způsobená pro tuto práci. Další obsah se již týká praktické části a začíná charakteristikou organizace ESN VŠE Praha -- Buddy System. Popisuje její kulturní prostředí, současný stav IS/ICT (především informační systém BuddyIS) a globální model procesů. Ten tvoří podklad pro kapitolu zabývající se identifikací procesů, jejich výběrem pro reengineering a detailním poznáním v podobě procesních diagramů modelovaných podle notace BPMN. Díky poznání jsou následně navrhnuty změny v procesech spolu s očekávanými přínosy řešící aktuální problémy. Podle návrhů jsou změny zapracovány do struktury informačního systému BuddyIS na principech metodiky OpenUP, tak aby podporovaly činnosti v procesech. Poslední kapitola hodnotí dopady změn pomocí procesního auditu založeného na modelu zralosti M. Hammera PEMM a vybraných faktorů výkonnosti. Hlavním příno-sem práce je podpora vybraných procesů organizace informačním systémem BuddyIS
Analýza podnikových procesů (konkrétní podnik dle vlastního výběru)
Daněk, Michal ; Martanová, Kateřina (vedoucí práce) ; Vlček, Dušan (oponent)
Cílem práce je analýza podnikových procesů v konkrétním podniku. Nejprve je v práci stručně popsán úvod do teorie procesního modelování, následně je popsána vybraná konkrétní metodika a nástroj procesního modelování a nakonec je uveden procesní model konkrétního podniku. Mezi přínosy práce by mělo patřit propojení teoretických poznatků o modelování procesů s praktickou zkušeností s modelováním procesů přímo v reálném podniku a další přínos by mělo představovat využití samotného procesního modelu v daném podniku.
Procesní řízení a modelování v podnicích cestovního ruchu
Martanová, Kateřina ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Práce představuje autorčino pojetí principů procesního řízení podniku a přístupu k popisu podnikových procesů. Přínosem práce je následná aplikace všech principů pro konkrétní podnik cestovního ruchu -- asistenční službu. Cílů práce bylo dosaženo studiem teoretických pramenů a aplikací vlastních zkušeností z praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.