Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Business planning in the AI era: a study of ChatGPT's capabilities and limitations
Fiala, Martin
Obchodní plánování hraje důležitou roli při zajišťování úspěchu a růstu společnosti. Systémy umělé inteligence (AI) mají potenciál způsobit revoluci v podnikovém plánování a nabízejí výhody, jako je lepší rozhodování, spolehlivé poznatky a lepší spolupráce mezi AI a lidskou odborností. Cílem této studie je prozkoumat potenciál ChatGPT v podnikovém plánování a osvětlit jeho silné a slabé stránky, což v konečném důsledku pomůže organizacím učinit informovaná rozhodnutí o začlenění AI do jejich plánovacích procesů. Primárním cílem této práce je prozkoumat možnosti a omezení ChatGPT v kontextu tvorby podnikatelského plánu v oblasti food trucků v České republice, a to s využitím přístupu případové studie. Zjištění z přehledu literatury a případové studie jsou syntetizována, aby poskytla komplexní porozumění tématu. Výsledky kvalitativní a kvantitativní analýzy jsou použity k posouzení účinnosti ChatGPT při provádění různých úkolů souvisejících se scénářem obchodního plánování. Dále jsou uvedena doporučení pro budoucí výzkum a praktické aplikace ChatGPT. Důsledky pokroku v oblasti umělé inteligence pro podniky a odborníky z praxe jsou slibné i náročné. Zlepšením interpretovatelnosti a vysvětlitelnosti, řešením otázek kvality dat, podporou spolupráce mezi umělou inteligencí a lidskými odborníky a zvážením etických důsledků můžeme připravit půdu pro efektivnější a odpovědnější využívání systémů umělé inteligence pro podnikové plánování.
Za rámec běžného plánování podníkání: budování internetového startupu v rychlé ekonomice
Šimek, Vojtěch ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
První část práce porovnáná dostupné přístupy k plánování podnikání, konkrétně ty tradiční a ty, které se nově objevily. Na jejich základě navrhuje Model pro výběr plánovacího přístupu, který by měl (začínajícím) podnikatelům pomoci se zorientováním se v chaotickém světě plánování a poradit s výběrem toho přístupu, který nejvíce odpovídá jejim specifickým potřebám. Závěr teoretické části je takový, že jak tradiční, tak moderní přístupy k plánování podnikání mají v dnešním podnikatelském prostředí svou nezastupitelnou roli. Zatímco ty starší jsou skvělé pro externí prezentaci a zajištění financování, ty nové představují komplexnější proces pro plánování úspěšných podniků, ve kterém se bere v potaz zákazník a jeho zpětná vazba, počínaje prvotním nápadem až po spuštění a následný provoz celého podnikání. Praktická část poté staví na teoretickém výzkumu a jejím cílem je ověřit reálnost skutečného podnikatelského záměru - platformy zprostředkovávající prodej finančních produktů zaměřených na automobily. Popisuje stavbu podnikatelského modelu a proces tvorby produktu a nakonec potvrzuje, že celý záměr je životaschopný.
Business Solution for a Food Service Company Based on a Modern Nutrition Concept (case of Russia)
Tarasov, Stanislav ; Campbell, Jan (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Rostoucí úroveň veřejné obavy ze stárnutí a obezity doprovázená nástupem většího počtu zdravotně uvědomnělých spotřebitelů klade důraz na rozvoj zdravotního a wellness průmyslu, která začala přeměnou ze pouhého zaplnění mezery na trhu do hlavního proudu. Jako lidská bytost člověk má jedinečné známé vlastnosti (jako věk, pohlaví, zdravotní stav, životní styl) a méně známé vlastnosti jako genetickou predispozici, a proto by měl být výživový plán navržen podle těchto charakteristik. Být si vědom genetické predispozice jedince umožňuje vyvinout vhodnou strategii v oblasti zdraví pro konkrétní jednotlivce. Systematizace těchto jednotlivých programů bude podporovat vývoj nové generace zdravotních praktik. Rusko má vážné demografické problémy s klesající populací a nízkou průměrnou délku života; vysoká úmrtnost kvůli onemocnění srdce a poměrně vysoký počet obézních lidí. Očekává se, že se nutrigenomické koncepce budou moci rozvíjet v Rusku díky jeho pevnému vědeckému základu, relativně vysoké úrovni zdravotnictví a stale rostoucího povědomí o potřebě kvalitního zdravého života především v mladé generaci. Cílem práce je proto analyzovat klíčové trendy ve světovém a ruském potravinářském průmyslu a vytvořit podnikatelský záměr o obchodním využití personalizovaného nutričního konceptu na ruském trhu stravovacích služeb.
Plánování a řízení projektu (reálná situace)
Ilyayeva, Yana ; Fiala, Petr (vedoucí práce) ; Flusserová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na plánování kavárny na území Kazachstánu ve městě Alma-Ata. Cílem práce je zjistit pomocí matematických metod, jaké náklady jsou potřebné pro zahájení provozu kavárny a posoudit výhodnost investice. Hlavními nástroji jsou metody teorie rozhodování a teorie řízení projektu. V této práci je názorně ukázáno, jakým způsobem lze využít přesnost matematických metod při plánování projektu v gastronomické sféře. Při sestavování business plánu byly stanoveny požadavky na lokalizaci kavárny a na vlastnosti zaměstnanců. Dále byl stanoven podrobný postup vedoucí k otevření kavárny a provedena zdrojová, nákladová a časová analýza celého projektu. Pomocí některých metod teorie vícekriteriálního rozhodování bylo určeno nejvhodnější místo pro otevření a nejlepší zaměstnance pro kvalitní poskytování služeb po zahájení provozu. Na základě stanovených výsledků byla provedena finanční analýza projektu a posouzena výhodnost investice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.