Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Ochrana proti distribuovaným útokům hrubou silou
Richter, Jan ; Čejka, Rudolf (oponent) ; Lampa, Petr (vedoucí práce)
Diplomový projekt se zabývá analýzou útoků hrubou silou zaměřených na prolomení autentizace běžných služeb (především ssh) na operačních systémech Linux a xBSD. Jsou zde zkoumány reálné útoky, současné nástroje, možnosti detekce těchto útoků a navrženy nové mechanismy koordinace a vyhodnocování útoků v distribuovaném prostředí. Tyto mechanismy jsou dále implementovány v distribuovaném systému nazvaném DBFAP.
Analysis of possible threats in old OS Linux version
Chovancová, Emília ; Dejdar, Petr (oponent) ; Tomašov, Adrián (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focused on the security aspect of an older version of a Linux based machine. The document is split into a theoretical part which contains a description of what operating system, kernel, UNIX, GNU/LINUX and Linux OS are in general. Then the description proceeds to explanation of active and passive attacks such as replay, masquarade, denial of service, man in the middle or listening and analysing the network. Afterwards it continues with description of potentially vulnerable spots that are common on operating systems. With the help provided from scanning software, especially Nmap and Lynis, the document proceeds to the practical part which contains various types of successful and unsuccesfful attacks such as password recovery, denial of service, spectre, brute force of a password and cross-site scripting. The last part covers the protection against succesfull attacks and adds a little bit more of additional protection in general in a form of an ansible script.
Realistické zobrazení krajiny v počítačových hrách
Jozefov, David ; Bartoň, Radek (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá základy vykreslování krajiny v počítačových hrách. Vysvětluje základní principy tvorby počítačové grafiky a jednotlivě implementaci tří částí krajiny - terénu, vodní hladiny a oblohy. Detailněji popisuje algoritmy Brute force a ROAM pro vykreslování terénu a srovnává dosažené výsledky obou metod.
Analysis of possible threats in old OS Linux version
Chovancová, Emília ; Dejdar, Petr (oponent) ; Tomašov, Adrián (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focused on the security aspect of an older version of a Linux based machine. The document is split into a theoretical part which contains a description of what operating system, kernel, UNIX, GNU/LINUX and Linux OS are in general. Then the description proceeds to explanation of active and passive attacks such as replay, masquarade, denial of service, man in the middle or listening and analysing the network. Afterwards it continues with description of potentially vulnerable spots that are common on operating systems. With the help provided from scanning software, especially Nmap and Lynis, the document proceeds to the practical part which contains various types of successful and unsuccesfful attacks such as password recovery, denial of service, spectre, brute force of a password and cross-site scripting. The last part covers the protection against succesfull attacks and adds a little bit more of additional protection in general in a form of an ansible script.
Renderování rozsáhlého terénu
Bondarenko, Boris ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Realizace renderování rozsáhlých terénů je v moderních aplikacích, které zahrnují tuto tematiku známým problémem. S renderováním rozsáhlých terénů se můžeme střetnout ve velké škále aplikací, od počítačových her, až po profesionální nástroje používané pro tvorbu prostředí a vizuálních efektů. Právě pro implementaci takových aplikací existuje mnoho různých algoritmů, které používají různé techniky pro uchovávání, zpracování a zobrazování dat. V oblasti renderování grafických dat je důležité limitování výkonem systému, ale stejně i limitování rozlišovací schopností lidského oka. Další důležitou součástí je výběr API, pomocí kterého bude program muset spolupracovat s grafickou kartou a pamětí. V téhle práci je použité rozhraní Direct3D z balíku DirectX9. Pro porovnání přístupů v realizaci renderování rozsáhlých terénů budou porovnávané přístupy renderování pomocí tzv. Brutreforce, quadtree a ROAM algoritmů.
Ochrana proti distribuovaným útokům hrubou silou
Richter, Jan ; Čejka, Rudolf (oponent) ; Lampa, Petr (vedoucí práce)
Diplomový projekt se zabývá analýzou útoků hrubou silou zaměřených na prolomení autentizace běžných služeb (především ssh) na operačních systémech Linux a xBSD. Jsou zde zkoumány reálné útoky, současné nástroje, možnosti detekce těchto útoků a navrženy nové mechanismy koordinace a vyhodnocování útoků v distribuovaném prostředí. Tyto mechanismy jsou dále implementovány v distribuovaném systému nazvaném DBFAP.
Realistické zobrazení krajiny v počítačových hrách
Jozefov, David ; Bartoň, Radek (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá základy vykreslování krajiny v počítačových hrách. Vysvětluje základní principy tvorby počítačové grafiky a jednotlivě implementaci tří částí krajiny - terénu, vodní hladiny a oblohy. Detailněji popisuje algoritmy Brute force a ROAM pro vykreslování terénu a srovnává dosažené výsledky obou metod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.