Název:
Realistické zobrazení krajiny v počítačových hrách
Překlad názvu:
Realistic Visualization of Environment in Computer Games
Autoři:
Jozefov, David ; Bartoň, Radek (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá základy vykreslování krajiny v počítačových hrách. Vysvětluje základní principy tvorby počítačové grafiky a jednotlivě implementaci tří částí krajiny - terénu, vodní hladiny a oblohy. Detailněji popisuje algoritmy Brute force a ROAM pro vykreslování terénu a srovnává dosažené výsledky obou metod.
This bachelor thesis shows the basics of landscape rendering in computer games. It explains fundamental principles of computer graphics creation and implementation of the three parts of the landscape - terrain, water surface and the sky. In more detail it describes Brute force and ROAM algorithms for terrain rendering and compares the achieved results of the both of them.
Klíčová slova:
3D počítačová grafika; brute force; krajina; LOD; obloha; Perlinův šum.; ROAM; terén; voda; výšková mapa; 3D computer graphics; brute force; height map; landscape; LOD; Perlin noise.; ROAM; sky; terrain; water
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52804