Název: Renderování rozsáhlého terénu
Překlad názvu: Large Terrain Rendering
Autoři: Bondarenko, Boris ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brute force; Direct3D; DirectX9; počítačové hry; quadtree; Renderování rozsáhlých terénů; ROAM; brute force; Direct3D; DirectX9; Large terrain rendering; quadtree; ROAM; video games

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55756

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-238806


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet