Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití zatěžovacích zkoušek při návrhu a případné realizaci sanací betonových konstrukcí
Regent, David ; Láník, Jaromír (oponent) ; Žítt, Petr (vedoucí práce)
ABSTRAKT Bakalářská práce v rešeršní části popisuje základní informace o diagnostice a zatěžovacích zkouškách konstrukcí a mostů. Předkládá obecné postupy provádění zatěžování konstrukcí, včetně jejich měření. Uvádí se zde i popis měřících přístrojů k měření potřebných veličin. Dále jsou zde uvedeny typy zatěžovacích zkoušek, obecná zatěžovací zkouška vybrané konstrukce, zatěžovací zkoušky v průběhu sanačních prací a zatěžovací zkouška po provedení sanačních prací.
Most na silnici I/42 v Brně
Grunt, Michal ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh mostní konstrukce na silnici I/42 v Brně mezi městskými částmi Královo Pole - Pisárky.Práce obsahuje statický výpočet mostní konstrukce o jednom poli,který je navržen ve třech variantách.Zvolená varianta je z železového betonu konstantního průřezu o délce 13,2 m.Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem a porovnán s ručním výpočtem metodou spolupůsobící šířky desky.Posuzování konstrukce je počítáno ručně dle Nrmy ČSN EN 1992-1-1.Výpočet je proveden bez časové analýzy.
Mostní konstrukce přes rozšířené koryto řeky
Strouhalová, Petra ; Rušar, Jaromír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá novým návrhem dodatečně předpjatého mostu přes řeku Vsetínská Bečva v lokalitě Ústí u Vsetína. Současný most o třech polích nevyhovuje z hlediska inundačního, proto je nahrazen novou čtyřpolovou mostní konstrukcí. Most se nachází na silici I/57 a slouží k převedení dopravy přes řeku. Mostní nosná konstrukce je navržena ve třech variantách. Podrobně posouzena je jen jedna vybraná varianta a to dodatečně předpjatý dvoutrám.
Rekonstrukce mostu přes údolí u Dobrušky
Dočkal, Miloš ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomové práce je zaměřena na návrh nové mostní konstrukci přes údolí u Dobrušky. Současný most je v nevyhovujícím stavu a bude nahrazen novou konstrukcí. Most se nachází na silnici I/14a slouží k převedení dopravy přes údolí a Brtevský potok. Mostní konstrukce je navržena ve třech variantách. Vybraná varianta je dodatečně předpjatý dvoutrámový průřez o délce 88,5 metrů a šířce 14,0 metrů. Výpočet zatížení je řešeno v programu Scia Engineer 2014. Konstrukce je posuzována podle platných norem a je provedena výkresová dokumentace.
Úprava křižovatky v Trnavě u obchodního centra
Sekaninová, Viola ; Čepil, Jiří (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh dopravního připojení nově vznikajícího obchodně- průmyslového centra v Trnavě na Nitranskou cestu v Trnavě. Požadavkem byla spirálová okružní křižovatka typu TURBO. Dále jsou řešena parkovací stání pro řidiče SAD, komunikace pro chodce i mimoúrovňové křížení železniční tratě.
Železniční most přes řeku Svitavu
Findura, David ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh jednokolejného železničního mostu přes řeku Svitavu. Ze tří navrhovaných variant byla jako nejhospodárnější a nejlépe proveditelná zvolena varianta 2 - dvoutrámový předpjatý most o jednom poli. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Návrh trámového mostu o jednom poli
Podškubka, Patrik ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nové mostní konstrukce, hospodárné a bezpečné, nad stávající komunikací S7,5 dle současně platných norem a předpisů. Ze tří navrhovaných variant byla vybrána varianta předpjatého dvoutrámového mostu o jednom poli s délkou přemostění 26,750m. Kategorie převáděné komunikace je S7,5.
Návrh železničního mostu o jednom poli
Tomisová, Gabriela ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh mostní konstrukce převádějící jednokolejnou železniční trať přes vodoteč, cyklostezku a stezku pro chodce. Z vypracovaných variant je preferována konstrukce předpjatého parapetního mostu o jednom poli s dolní mostovkou. Konstrukce je navržena a posouzena na mezní stavy únosnosti a mezní stavy použitelnosti dle platných norem EN.
Měření posunů a přetvoření železničního objektu
Buday, Michal ; Bureš, Jiří (oponent) ; Švábenský, Otakar (vedoucí práce)
Účelom práce je vyhodnotiť posun a pretvorenie železničného objektu za pomoci metód družicovej geodézie. Úvod práce sa zaoberá stručným teoretickým základom GNSS. Nasledovne je v práci popísaná práca s komerčným programom Leica Geo Office. Výsledky výpočtov boli transformované do lokálneho topocentrického súradnicového systému, v ktorom bola porovnávaná výšková presnosť GNSS meraní s klasickými geodetickými úlohami pri rôznych použitých modeloch troposféry ponúkaných komerčným programom. Posledná časť práce sa venuje potvrdeniu hypotézy či vzťažný bod, ktorý bol pri vyhodnocovaní považovaný za stabilný nevykazuje zmenu svojej priestorovej polohy v čase. K tomuto účelu bolo meranie naviazané na okolité body sietí permanentných staníc. K spracovaniu bol použitý vedecký softvér BERNESE GPS Software. Jednotlivé výsledky boli graficky a číselne zdokumentované.na základe použitého modelu troposféry, ktorý ponúka komerčný program.
Deskový most v Újezdu u Brna
Dočkal, Miloš ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je navrhnout mostní konstrukci v Újezdu u Brna. Most je součástí místní komunikace a slouží k převedení dopravy přes řeku Litavu. Mostní konstrukce je navržena ve dvou variantách. Vybraná varianta je předpjatá betonová deska o délce 19,8 metrů a šířce 5,6 metrů. Výpočet zatížení je řešen v programu Scia Engineer 2012 a hodnoty jsou ověřeny ručním výpočtem. Konstrukce je posuzována ručně podle Eurokódu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.