Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingovej komunikácie pre novovznikajúci podnik
Vatrtová, Martina
V bakalářské práci se věnuji možnostem marketingové propagace podniku prostřednictvím vybraných internetových nástrojů. Propagace je aplikována na konkrétní podnik působící v oblasti oděvního odvětví. Literární rešerše vymezuje základní pojmy z oblasti digitálního marketingu, marketingové komunikace, firemního stylu a psychologie. V analytické části je realizován kvalitativní výzkum, analýza prostředí podniku, průzkum konkurence a určení cílových segmentů. Součástí návrhové části je vytvoření návrhu firemního stylu a počáteční propagace podniku. V závěru je uvedena kalkulace nákladů pro jednotlivé varianty propagace.
Analýza komunikace influencerů z pohledu brand marketingu
Kotenová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Influencer marketing prošel v posledních letech výrazným vývojem směrem k sociálním sítím. Oblast influencerů, kteří mají sílu ovlivňovat skrze své kanály, se tak stala důležitější součástí marketingové komunikace firem. Cílem práce je analýza prvků komunikace influencera na YouTube a Instagramu ve spolupráci se značkami. Práce se zabývá vypozorováním typických znaků, tendencí a měřením efektivnosti kampaní na konkrétních aktuálních příkladech největších českých influencerů.
Marketingová strategie firmy Red Bull ČR, s.r.o.
Janík, Dan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vávrová, Táňa (oponent)
Práce se zabývá teoretickými informacemi souvisejícími s problematikou marketingové strategie a marketingem značky. Dále obsahuje popis a organizaci firmy Red Bull ČR, s.r.o. samotné. V praktické části se práce zabývá vyhodnocením marketingového výzkumu zaměřeného na zjištění vlivu marketingových aktivit na změnu povědomí o značce Red Bull a zjišťováním preferencí konzumentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.