Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Positioning značky World Class Czech Republic
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci "Positioning značky World Class Czech Republic" jsem se zabývala analýzou pozice této značky na trhu pražských fitness center. Z výsledků této analýzy jsem v závěru práce stanovila doporučení k vylepšení marketingové komunikace společnosti World Class. V teoretické části práce jsem charakterizovala pojem marketing, shrnula jsem jeho historii, popsala jednotlivé prvky marketingového mixu a SWOT analýzu. V další kapitole jsem se věnovala segmentaci trhu, targetingu a positioningu. Na závěr teoretické části jsem definovala značku, její historii, prvky a druhy, zmínila jsem i hodnotu značky. V praktické části jsem zhodnotila obor fitness a následně již konkrétně trh fitness center v Hl. m. Praze. V další kapitole jsem představila značku World Class Czech Republic včetně její historie, filozofie, zastoupení v Praze i ve světě a nabídkou služeb. Dále jsem čerpala z výsledků vlastního terénního šetření formou dotazování. Vypracovala jsem SWOT analýzu a konkurenční analýzu. Na základě získaných odpovědí jsem vyhodnotila cílovou skupinu pro značku World Class. Následně jsme zanalyzovala současnou marketingovou komunikaci společnosti a navrhla jsem vhodné změny, které by zvýšily její efektivnost. V závěru své práce jsem uvedla hlavní doporučení pro komunikaci značky.
Positioning značky Carla
Kotíková, Vanda ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šmíd, Josef (oponent)
Ve své diplomové práci " Positioning značky Carla" jsem se zaměřila na analýzu pozice značky Carla na českém trhu, ze které následně vycházelo mé doporučení v závěru práce. V teoretické části charakterizuji marketing a trendy marketingu v současnosti, popisuji jednotlivé složky marketingového mixu a SWOT analýzu. Druhá kapitola popisuje značku, její vývoj, historii, trendy a prvky. Ve třetí části teoretické části se soustředím na jednotlivé marketingové komunikační aktivity. Poslední kapitola teoretické části popisuje positioning značky. Praktická část mé práce vychází především z interních informací, které mi byly poskytnuty přímo ve společnosti Carla, dále z hloubkových rozhovorů s vedením společnosti a z dotazníku. V první části praktické části představuji společnost Carla a hodnotím její současnou pozici na trhu. Následně analyzji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby tzv. SWOT analýzou. Dále provádím analýzu konkurence a popisuji distribuční kanály společnosti. V následující kapitole charakterizuji segmenty, na které jsou produkty společnosti mířeny. V závěru práce popisuji propagační aktivity společnosti Carla, z nichž vychází můj návrh propagačních aktivit společnosti pro nový produkt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.