Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  předchozí4 - 13dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bezdrátové komunikace pro domácí automatizaci
Prokop, Michal ; Gutman, Jiří (oponent) ; Hynčica, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením bezdrátové komunikační sítě technologií IQRF, která je určena pro domácí automatizaci. Pro její vytvoření se používá DPA custom handler, díky němuž lze síť vytvořit bez programování. Pro její realizaci je použit model ovládání žárovky a to pomocí koordinátora nebo tlačítkem na uzlu. Následně se pro tuto synchronní síť proměřuje její latence a spotřeba energie při různých možnostech synchronního provedení komunikace i asynchronním provedením.
Lepení tenkých plechů
Poul, David ; Kubíček, Jaroslav (oponent) ; Dvořák, Milan (vedoucí práce)
V bakalářské práci je rozebrána teorie a metody lepení. Experimentální část je zaměřena na stanovení závislosti smykové pevnosti lepeného spoje na velikosti kontaktní plochy a na stanovení závislosti smykové pevnosti spoje na době vytvrzování. Použito bylo acetoxy silikonové jednosložkové lepidlo Loctite SI 5399 RD. U závislosti smykové pevnosti lepeného spoje na velikosti kontaktní plochy došlo k nárůstu pevnosti při zvyšování obsahu kontaktní plochy, nárůst však nebyl přímo úměrný nárůstu daného obsahu. U závislosti nárůstu smykové pevnosti na době vytvrzování se prokázalo, že pevnost v prvních 24 hodinách velmi rychle narůstá, poté se proces zpomaluje a pevnost pozvolna roste ke své konečné strukturální pevnosti. Manipulační pevnosti lepidlo dosahuje zhruba po 18 hodinách, jistotu zaručuje doba vytvrzování 24 hodin.
Technologie výroby dveří kolejových vozidel pomocí nových lepících systémů
Tesař, Petr ; Kubíček, Jaroslav (oponent) ; Daněk, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá lepícím procesem, který je dominantní technologií při výrobě dveřních křídel kolejových vozidel. Po nezbytném prostudování základní podstaty lepených spojů jsou dále představeny konstrukční možnosti tohoto výrobku. Stěžejní části práce je prezentace dosažených výsledků zkoušek jednotlivých vybraných typů lepidel. Na základě těchto výsledků je vybrán nejvhodnější typ a dodavatel průmyslového lepidla.
Lepení kompozitních materiálů
Drkoš, Jan ; Molliková, Eva (oponent) ; Němec, Karel (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozborem problematiky lepení kompozitních materiálů a následným výběrem lepidla pro zadaný lepený spoj skládající se ze dvou kusů uhlíkových kompozitů. V práci je stručně shrnuta teorie kompozitních materiálů a následně podrobněji vysvětlena teorie lepení společně s následným testováním lepeného spoje. Další část práce se soustředí na průzkum trhu v oblasti dostupných a vhodných lepidel a na následný výběr nového lepidla pro zadaný lepený spoj, pro který se doposud využívalo epoxidového lepidla. V této části byly podrobně testovány lepené spoje, slepené dvěma předem vybranými lepidly a následné vyvození závěru pro výběr nejvhodnějšího lepidla.
Přesné lepení kompozitních materiálů
Tellinger, Adam ; Gregor, Lukáš (oponent) ; Kupčák, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou lepení kompozitních materiálů. První část bakalářské práce je zaměřena na rešerši problematiky výroby kompozitních materiálů a technologií lepení. Obsahem praktické části je návrh zkušebních vzorků a přípravků pro jejich lepení s následnou výrobou. Dále pak ověření dodržení požadovaných přesností lepených spojů při použití různých lepidel pomocí 3D měření.
Racionalizace výrobní linky
Straka, Jiří ; Štipčák, Jaroslav (oponent) ; Osička, Karel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce racionalizuje výrobu schodnic nástupních systémů do kolejových vozidel tak, aby se zvýšila kapacita procesu. Toho bylo dosaženo pomocí detailní analýzy výrobního procesu s následným vyhodnocením výsledků, z nichž pak vyšel seznam racionalizačních řešení. Bylo vybráno řešení, které zvýší kapacitu pracoviště nejvýrazněji, a to bylo dále rozpracováno.
Přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku
Smělíková, Petra ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozpracování studie přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku. Jedná se o pětipolový ocelový trámový silniční most s dolní mostovkou, který převádí komunikaci III. třídy. Statický systém konstrukce je plnostěnný trám výšky 1,3m, který je ve třech středních polích vyztužen příhradovou konstrukcí s horním pasem a soustavou diagonál bez svislic. Výška hlavního nosníku v místě vyztužení příhradovinou je 4,75m. Rozpětí polí v ose komunikace je 18,5+30,525+44,4+30,525+18,5m. Mostovka je tvořena ocelovými příčníky spřaženými s železobetonovou deskou tl. 200mm. Volná šířka vozovky je 7,0m. Součástí mostu je pravostranný chodník na ocelových konzolách s volnou šířkou 3,0m. Jako materiál je použita ocel S355 a beton C30/37, ocel S460 je použita pouze pro trám v krajních polích mostu. Nosná konstrukce je posouzena v souladu s platnými technickými normami, tj. dle Eurokódů. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013.0.
Testování lepených ocelových plechů s povlakem zinku
Zedníček, Zbyněk ; Štroner, Marek (oponent) ; Dvořák, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh vybraných zkoušek pro lepené spoje u zadaného ocelového plechu s povlakem zinku v laboratorních podmínkách a získání parametru o lepeném spoji pro aplikaci v průmyslové praxi. V práci byly představeny základní zkoušky pro testování lepených spojů. Z těchto zkoušek byly vybrány dvě a v laboratorních podmínkách ověřeny. Výsledkem těchto zkoušek jsou konkrétní číselné hodnoty, které byly porovnány s referenčními hodnotami porovnávací zkoušky spojováním metodou clinch.
Lepení plechů a jejich testování
Straka, Jan ; Kandus, Bohumil (oponent) ; Dvořák, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navržení vybraných zátěžových zkoušek pro lepené spoje u zadaného ocelového plechu DC01 v laboratorních podmínkách a porovnání pevnosti odmaštěných spojů technickým lihem a neodmaštěných spojů. V práci jsou představeny základní metody spojování tenkých plechů. Dále je uveden přehled testovacích metod pro plechy spojené lepením dle příslušných technických norem. Výsledkem vybraných zkoušek jsou konkrétní číselné hodnoty, které byly porovnány s údaji uváděnými výrobcem konkrétního lepidla.
Lepení v automobilovém průmyslu
Bláha, Aleš ; Žák, Ladislav (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním lepených spojů u karoserií automobilů, které jsou nejvíce mechanicky namáhané za účelem výběru vhodných moderních lepidel u dané konstrukce karoserie automobilu. První část práce je zaměřena na popis technologie lepení včetně teoretických poznatků související s využitím při lepení u konstrukčních celků karoserie automobilu. Zadaná konstrukce a její řešení je provedeno tím způsobem, že byly vybrány tři druhy lepidel od firmy SIKA a vzájemně porovnané jejich vlastnosti. Poté je provedena experimentální zkouška u 18 vzorků na převislou smykovou pevnost v tahu a v závěru následuje vyhodnocení a výběr nejvhodnější a optimální varianty pro různé aplikace lepení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   předchozí4 - 13dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.