Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Karel 3D - aplikace pro výuku programování
Čoupek, Vojtěch ; Regéciová, Dominika (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá přehledem dostupných prostředků pro pedagogy informatiky, kteří seznamují studenty s programováním. Cílem je implementace prostředí pedagogického jazyka Karel inspirovaného prací Andreje Blaha a jeho kolegů pro platformu MS-DOS. Byla navržena aplikace ve webovém prostředí, která rozšiřuje funkčnost předlohy o proměnné a zahrnuje moderní prvky uživatelského rozhraní, jako jsou blokové programování, obarvování syntaxe jazyka, syntaktickou kontrolu a 3D grafiku. Současně také pedagogům nabízí sadu základních příkladů a dovoluje jim tvořit si vlastní zadání.
Výukový software pro vizuální a textové programování v Lua/LÖVE
Medek, Petr ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vizuálním programováním v jazyce Lua s frameworkem LÖVE. V rámci práce vznikla webová aplikace pro výuku programování v Lua/LÖVE. Aplikace podporuje jak blokové, tak i textové programování. Vytvořené hry lze jednoduše spustit na platformě Android pomocí vytvořené Android aplikace. Webová aplikace obsahuje také výukové tutoriály vhodné pro výuku na základních a středních školách.
Výukový software pro vizuální a textové programování v Lua/LÖVE
Medek, Petr ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vizuálním programováním v jazyce Lua s frameworkem LÖVE. V rámci práce vznikla webová aplikace pro výuku programování v Lua/LÖVE. Aplikace podporuje jak blokové, tak i textové programování. Vytvořené hry lze jednoduše spustit na platformě Android pomocí vytvořené Android aplikace. Webová aplikace obsahuje také výukové tutoriály vhodné pro výuku na základních a středních školách.
Karel 3D - aplikace pro výuku programování
Čoupek, Vojtěch ; Regéciová, Dominika (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá přehledem dostupných prostředků pro pedagogy informatiky, kteří seznamují studenty s programováním. Cílem je implementace prostředí pedagogického jazyka Karel inspirovaného prací Andreje Blaha a jeho kolegů pro platformu MS-DOS. Byla navržena aplikace ve webovém prostředí, která rozšiřuje funkčnost předlohy o proměnné a zahrnuje moderní prvky uživatelského rozhraní, jako jsou blokové programování, obarvování syntaxe jazyka, syntaktickou kontrolu a 3D grafiku. Současně také pedagogům nabízí sadu základních příkladů a dovoluje jim tvořit si vlastní zadání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.