Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza úspěšné komunikace na Instagramu na příkladu předních českých food blogerek
Kader Aghová, Magdalena ; Řehořová, Irena (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze úspěšné komunikace předních českých food blogerek s jejich sledujícími na sociální síti Instagram, kde je jedním z populárních témat jídlo. Mnoho profilů s touto tematikou však nesdílí pouze pokrmy, ale také své osobní fotografie. Kromě úspěšné komunikace na Instagramu je tedy předmětem mé práce také to, jaká témata mezi zkoumanými příspěvky a celkově na profilech převažují. Co se týče komunikace blogerek s jejich sledujícími, zajímá mě, jakým způsobem píšou příspěvky, co se snaží vyjádřit fotografiemi a hashtagy a jak reagují na komentáře. Předmětem analýzy jsou také emotikony a lokace. V teoretické části je charakterizován Instagram, jeho funkce a způsoby, jak na něm dosáhnout úspěšnosti. Dále je také z různých aspektů probrána fotografie, "čtení" obrazu, blogy a sociální sémiotika, jejíž přístup je pro mou práci důležitý právě z toho důvodu, že na Instagramu se význam předává prostřednictvím již výše zmíněných několika módů. Základem tohoto kvalitativního výzkumu je obsahová analýza tří profilů oblíbených českých food blogerek, a to @made_by_kristina, @cukrfree.cz a @kitchenettehome. Zkoumáno je 12-13 nejúspěšnějších příspěvků z jejich profilů - za každý měsíc v období leden- prosinec 2019 je vybrán snímek s největším počtem "lajků" či komentářů. Získaná data...
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Řezníček, Vít ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Králíček, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace společnosti BMW Group Česká republika na sociálních sítích (konkrétně na síti Facebook, Twitter a Instagram). V první části práce jsou popsány formy komerčních komunikací s důrazem na online komunikaci. Druhou část práce tvoří představení značky BMW a jejích aktivit v České republice. Praktickou část práce tvoří 2 části. Nejprve je analyzována komunikace značky BMW na sociální sítích Facebook, Twitter a Instagram. Druhá praktická část je tvořena projektem již realizované soutěže na Instagramu a návrhem projektu spolupráce značky BMW s českými blogery.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.