Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Velodrom Favorit Brno
Juránek, Marek ; Šindlar, Jiljí (oponent) ; Žalmanová, Petra (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh Velodromu-cyklistického stadionu v lokalitě Brno-Komárov, včetně napojení na stávající sportoviště ,parkování a dopravu.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / etapa 2021/22
Nováková, Lucie ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu – velodromu v městské části Pisárky v Brně pro TJ Favorit Brno. Stávající velodrome je situován jihozápadně na okraji brněnského výstaviště při ulici Křížkovského. Velodrom již neodpovídá nynějším požadavkům dráhové cyklistiky, avšak po historické stránce je cenný a má své genius loci. Nová dřevěná cyklistická dráha o délce 250 m (spolu s dalšími parametry mezinárodní cyklistické unie) a k ní přidružená sportoviště jsou „vložena“ do stávajícího velodromu, který je dle požadavků upraven a rekonstruován. Tribuny zůstaly zachovány stávající. Vestavěný objekt s novou dráhou je pak kompletně zastřešen a vytváří tak uzavřený prostor. V rámci rekonstrukce stadionu došlo také k vytvoření nového zázemí pro TJ Favorit Brno z modulárního kontejnerového systému, jedná se o šatny pro sportovce, prostory pro administrativu, dále zázemí pro hostující kluby a sportovce a VIP prostory. Systém kontejnerové výstavby pro sportovní zázemí je velmi praktický, ekonomický, rychlý, šetrný k životnímu prostředí a variabilní a flexibilní k aktuálním požadavkům sportu, který se neustále vyvíjí. Předprostor a parter v jižní části stávajícího velodromu je vybaven službami pro veřejnost – kavárnou, prodejnou suvenýrů, pokladnou, infocentrem, servisem a prodejnou kol a sportovního vybavení. Nová dráha s tribunami je zastřešena ETFE folií ukotvenou na nové příhradové vazníky, které jsou napojeny na stávající zastřešení.
Café klub BIKROS FAVORIT Brno - Komárov
Valach, Lukáš ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh Café klubu Bikros Favorit při ulici Hněvkovského v městské části Brno-Komárov. Cílem této práce je vytvoření architektonické a urbanistické koncepce, jejíž funkce bude velkým přínosem pro uživatele areálu a závodní dráhy a širokou veřejnost. Jedná se o třípodlažní objekt s plochými střechami. Terasa, která umožňuje přístup na startovací kopec, je krytá a pochozí po celé ploše. Přístup na tuto terasu je možný i zvenčí po rampě ohraničující z jedné strany startovací kopec. Ten je vytvořen tak, že se opírá o severní stěnu v určité části stavby. Stavba se pak stává součástí závodní dráhy. Celá stavba je navržena z jednoduchých hmot tvaru kvádru. Rovinatý terén nijak nekomplikoval zasazení stavby na pozemku. Na jiho – západním rohu se nachází kavárna pro bezvadný výhled a návaznost na cyklostezku. Navržený předprostor reaguje na místní komunikaci a cyklostezku vedoucí kolem řeky Svratky. Vstupní 1. nadzemní podlaží můžeme rozdělit na dvě části. Tou větší jsou prostory klubu, přístupné z východní strany. Z dlouhé centrální chodby máme přístup ke skladu kol, servisu kol, úklidové místnosti, šatně a hygienickému zařízení žen a dívek a ke čtyřem stejným šatnám a hygieně pro muže a chlapce. Na konci chodby pak nalezneme schodiště. Druhá část patří kavárně – coffee & snack baru, přístupné z jihu. K hlavnímu prostoru přiléhá WC pro návštěvníky (muži, ženy, imobilní), úklidová místnost a menší sklad. Samostatně přístupný je pak prostor zaměstnanců a zásobování – šatna a hygiena, sklad odpadků, sklad potravin a nápojů a přípravna, která je napojena na bar. Samostatně přístupné zvenčí jsou ošetřovna a technická místnost. 2. nadzemní podlaží nabízí klubovnu pro trávení volného času či společenské akce a schůzky. Doplněna je o malou kuchyňku a kancelář trenéra a majitele.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / etapa 2021/22
Nováková, Lucie ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu – velodromu v městské části Pisárky v Brně pro TJ Favorit Brno. Stávající velodrome je situován jihozápadně na okraji brněnského výstaviště při ulici Křížkovského. Velodrom již neodpovídá nynějším požadavkům dráhové cyklistiky, avšak po historické stránce je cenný a má své genius loci. Nová dřevěná cyklistická dráha o délce 250 m (spolu s dalšími parametry mezinárodní cyklistické unie) a k ní přidružená sportoviště jsou „vložena“ do stávajícího velodromu, který je dle požadavků upraven a rekonstruován. Tribuny zůstaly zachovány stávající. Vestavěný objekt s novou dráhou je pak kompletně zastřešen a vytváří tak uzavřený prostor. V rámci rekonstrukce stadionu došlo také k vytvoření nového zázemí pro TJ Favorit Brno z modulárního kontejnerového systému, jedná se o šatny pro sportovce, prostory pro administrativu, dále zázemí pro hostující kluby a sportovce a VIP prostory. Systém kontejnerové výstavby pro sportovní zázemí je velmi praktický, ekonomický, rychlý, šetrný k životnímu prostředí a variabilní a flexibilní k aktuálním požadavkům sportu, který se neustále vyvíjí. Předprostor a parter v jižní části stávajícího velodromu je vybaven službami pro veřejnost – kavárnou, prodejnou suvenýrů, pokladnou, infocentrem, servisem a prodejnou kol a sportovního vybavení. Nová dráha s tribunami je zastřešena ETFE folií ukotvenou na nové příhradové vazníky, které jsou napojeny na stávající zastřešení.
Velodrom Favorit Brno
Juránek, Marek ; Šindlar, Jiljí (oponent) ; Žalmanová, Petra (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh Velodromu-cyklistického stadionu v lokalitě Brno-Komárov, včetně napojení na stávající sportoviště ,parkování a dopravu.
Café klub BIKROS FAVORIT Brno - Komárov
Valach, Lukáš ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh Café klubu Bikros Favorit při ulici Hněvkovského v městské části Brno-Komárov. Cílem této práce je vytvoření architektonické a urbanistické koncepce, jejíž funkce bude velkým přínosem pro uživatele areálu a závodní dráhy a širokou veřejnost. Jedná se o třípodlažní objekt s plochými střechami. Terasa, která umožňuje přístup na startovací kopec, je krytá a pochozí po celé ploše. Přístup na tuto terasu je možný i zvenčí po rampě ohraničující z jedné strany startovací kopec. Ten je vytvořen tak, že se opírá o severní stěnu v určité části stavby. Stavba se pak stává součástí závodní dráhy. Celá stavba je navržena z jednoduchých hmot tvaru kvádru. Rovinatý terén nijak nekomplikoval zasazení stavby na pozemku. Na jiho – západním rohu se nachází kavárna pro bezvadný výhled a návaznost na cyklostezku. Navržený předprostor reaguje na místní komunikaci a cyklostezku vedoucí kolem řeky Svratky. Vstupní 1. nadzemní podlaží můžeme rozdělit na dvě části. Tou větší jsou prostory klubu, přístupné z východní strany. Z dlouhé centrální chodby máme přístup ke skladu kol, servisu kol, úklidové místnosti, šatně a hygienickému zařízení žen a dívek a ke čtyřem stejným šatnám a hygieně pro muže a chlapce. Na konci chodby pak nalezneme schodiště. Druhá část patří kavárně – coffee & snack baru, přístupné z jihu. K hlavnímu prostoru přiléhá WC pro návštěvníky (muži, ženy, imobilní), úklidová místnost a menší sklad. Samostatně přístupný je pak prostor zaměstnanců a zásobování – šatna a hygiena, sklad odpadků, sklad potravin a nápojů a přípravna, která je napojena na bar. Samostatně přístupné zvenčí jsou ošetřovna a technická místnost. 2. nadzemní podlaží nabízí klubovnu pro trávení volného času či společenské akce a schůzky. Doplněna je o malou kuchyňku a kancelář trenéra a majitele.
Maloplošné lesní celky a jejich využití pro příměstskou rekreaci
ZIEGLER, Tomáš
Diplomová práce se věnuje otázce příměstské rekreace, ve které hraje důležitou roli přírodní prostředí, jehož dominantou je les. Lesy přitahují své návštěvníky díky své specifické atmosféře a většinou lesní prostředí nepotřebuje další specifické zařízení, aby v rámci cestovního ruchu mohlo plnit svou funkci. To bohužel neplatí pro menší lesní porosty, tzv. maloplošné lesní celky, které pouhou svou existencí přitahují pouze minimální pozornost. Maloplošné lesní celky však skýtají potenciál odpočinkového místa, který je ale nutno rozvíjet. Vhodnou úpravou, výbavou prostředí a propagací těchto lesních celků je možno získat nové rekreační lokality. Tato práce se věnuje rozvoji těchto maloplošných příměstských lesních celků v okolí města Tábora.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.