Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Začínající pedagog a začínající kroužek dramatické výchovy na vesnické škole
Fukárková, Valerie ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat činnost začínajícího pedagoga a začínajícího kroužku dramatické výchovy na Základní a mateřské škole Pernink, kde výuka na prvním stupni probíhá formou malotřídní výuky. V celkové organizaci kroužku se opírám o mé dosavadní pedagogické zkušenosti a odbornou literaturu, náplní tedy bude osobnostní a sociální výchova, průpravné hry a cvičení, základy hereckého vyjadřování, technika řeči, dramatické hry a improvizace a metody a techniky dramatické výchovy. Mým cílem, který mapuje tato diplomová práce je poskytnutí základů dramatické výchovy heterogenní skupině dětí. KLÍČOVÁ SLOVA: Učitel, začátečník, dramatická výchova, vesnická škola.
New approaches in metodology of French as a foreign language.
Široká, Pavlína ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Bořek - Dohalská, Marie (oponent)
Diplomová práce s názvem La phonétique dans l'enseignement du FLE selon l'approche actionnelle se zabývá pojetím fonetiky ve výuce FLE dle nového akčního přístupu. Práce je v úvodní části zaměřena na diachronní vývoj výukových metod ve výuce fonetiky francouzštiny jako cizího jazyka (FLE). Dále se práce soustředí na teoretické vymezení základních fonetických jevů, se kterými pracujeme v praktické část práce. Jevy jsou stručně charakterizovány z hlediska teoretického, dále z hlediska didaktického a následně práce definuje obsahy, které by měli být zahrnuty ve výuce FLE na úrovni A1 dle společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Jsou zde vymezeny fonetická cvičení a doporučené postupy ve výuce fonetiky FLE. V následující části práce je věnována pozornost diachronnímu vývoji v oblasti evaluace fonetiky FLE, vymezení kritérií pro hodnocení a stanovení hlavních typů hodnocení. Praktická část práce analyzuje pojetí fonetiky v novodobých učebnicích FLE, které jsou pojaty dle akčního přístupu. Na základě teoretických poznatků v teoretické části práce jsou stanovena kritéria pro analýzu učebnicových souborů. Následně práce analyzuje pět učebnicových souborů dle stanovených kritérií a cílů práce. Diplomová práce si klade za cíl vymezit pojetí fonetiky dle nového akčního přístupu ve výuce FLE...
Formální stránka simultánního tlumočení ve vztahu k tlumočnické praxi
Flanderová, Kristýna ; Timarová, Šárka (vedoucí práce) ; Špirk, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá změny ve formální stránce výstupu simultánního tlumočení z angličtiny do češtiny ve vztahu k rostoucí tlumočnické praxi u studentů a absolventů tlumočnictví. Cílem je podat systematický přehled formálních nedostatků v simultánním tlumočení u tlumočníků na různém stupni osvojování tlumočnické dovednosti. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je představen současný stav zkoumané problematiky a zjištění autorů předchozích studií, které se zabývaly formálními posuny na jazykové úrovni v simultánním tlumočení. Práce je založena na předpokladu, že s rostoucími zkušenostmi a s pravidelným cvičením zlepšuje tlumočník formální stránku svého výstupu tak, aby projev plynul hladce a nerušil posluchače nestardandními jazykovými jevy. Dále se studie zabývá tím, jak působí formální stránka tlumočnického výstupu a její případné nedostatky na posluchače. V empirické části je proveden tlumočnický experiment, který se dělí do dvou fází. První fáze je zaměřena na klasifikaci a kvantifikaci formálních posunů v simultánním tlumočení u tří kategorií tlumočníků - začínajících studentů, pokročilých studentů a absolventů tlumočnictví. V druhé fázi hodnotí vybraná tlumočení ze všech skupin dle pokročilosti 30 posluchačů. Posluchači hodnotí na základě dotazníku...
Začínající pedagog a začínající kroužek dramatické výchovy na vesnické škole
Fukárková, Valerie ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Marušák, Radek (oponent)
Tato práce si klade za cíl popsat činnost začínajícího pedagoga a začínajícího kroužku dramatické výchovy na Základní a mateřské škole Pernink, kde výuka na prvním stupni probíhá formou malotřídní výuky. V celkové organizaci kroužku se opírám o mé dosavadní pedagogické zkušenosti a odbornou literaturu, náplní tedy bude osobnostní a sociální výchova, průpravné hry a cvičení, základy hereckého vyjadřování, technika řeči, dramatické hry a improvizace a metody a techniky dramatické výchovy. Mým cílem, který mapuje tato diplomová práce je poskytnutí základů dramatické výchovy heterogenní skupině dětí. KLÍČOVÁ SLOVA: Učitel, začátečník, dramatická výchova, vesnická škola.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.