Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příkladové projekty zobrazování na operátorských panelech
Urbánek, Matouš ; Šír, Michal (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se dozvíme o vývoji příkladových projektů, které jsou koncipovány s danými funkčnosti pro operátorské panely SIEMENS (BASIC, COMFORT, RT). Pro tento úkol máme k dispozici vývojové prostředí TIA Portal, které slučuje mnoho programových nástrojů a programů. Díky kterým nám je umožněno, jak vytvoření kódu pro konkrétní hardware, tak i komunikace s ním, či v režimu simulace otestovat chování dané aplikace v reálném prostředí. Kód na straně PLC je požadován pro platformu (PLC) S7-1200. Je moderní a poskytuje flexibilitu vyhotovující našim potřebám v automatizaci. Úloha se zabývá zaprvé řešením synchronizace času PLC a HMI operátorského panelu. A za druhé recepturami v těchto panelech.
Grafický výukový systém
Farbiak, Peter ; Seeman, Michal (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Cílem teoretické části této bakalářské práce je uvést čtenáře do základů psychologie učení, principů programování a algorimtizace, tvoření a stavby grafického užívatelského rozhraní. Praktická část se zaměřuje na vytvoření programu, který pomocí přidávání grafických objektů demonstruje principy základních algoritmických struktur.
Využití loutky ve výuce základů anglického jazyka ve 3. třídě ZŠ
Havlíčková, Elena ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
NÁZEV: Využití loutky ve výuce základů anglického jazyka ve 3 třídě ZŠ. AUTOR: Elena Havlíčková KATEDRA: Katedra primární pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Radmila Svobodová ABSTRAKT: Tématem práce je využití loutek při hodinách anglického jazyka ve třetí třídě základní školy. V teoretické části jsou popsány druhy loutek, správné zacházení s loutkami, jejich role a způsoby využití v hodinách, dále také kurikulárními dokumenty. Praktická část byla provedena akčním výzkumem ve třetí třídě základní školy a zabývá se ověřením aktivit s loutkami v praxi. Výsledky informují o tom, že ve třetí třídě je vhodné používat loutku v hodinách anglického jazyka mnoha různými způsoby, všichni žáci vzorku s loutkami spolupracovali, většina velmi nadšeně. KLÍČOVÁ SLOVA: Loutka, výuka, anglický jazyk, základy, výzkum, realizace
Využití loutky ve výuce základů anglického jazyka ve 3. třídě ZŠ
Havlíčková, Elena ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
NÁZEV: Využití loutky ve výuce základů anglického jazyka ve 3 třídě ZŠ. AUTOR: Elena Havlíčková KATEDRA: Katedra primární pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Radmila Svobodová ABSTRAKT: Tématem práce je využití loutek při hodinách anglického jazyka ve třetí třídě základní školy. V teoretické části jsou popsány druhy loutek, správné zacházení s loutkami, jejich role a způsoby využití v hodinách, dále také kurikulárními dokumenty. Praktická část byla provedena akčním výzkumem ve třetí třídě základní školy a zabývá se ověřením aktivit s loutkami v praxi. Výsledky informují o tom, že ve třetí třídě je vhodné používat loutku v hodinách anglického jazyka mnoha různými způsoby, všichni žáci vzorku s loutkami spolupracovali, většina velmi nadšeně. KLÍČOVÁ SLOVA: Loutka, výuka, anglický jazyk, základy, výzkum, realizace
Příkladové projekty zobrazování na operátorských panelech
Urbánek, Matouš ; Šír, Michal (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se dozvíme o vývoji příkladových projektů, které jsou koncipovány s danými funkčnosti pro operátorské panely SIEMENS (BASIC, COMFORT, RT). Pro tento úkol máme k dispozici vývojové prostředí TIA Portal, které slučuje mnoho programových nástrojů a programů. Díky kterým nám je umožněno, jak vytvoření kódu pro konkrétní hardware, tak i komunikace s ním, či v režimu simulace otestovat chování dané aplikace v reálném prostředí. Kód na straně PLC je požadován pro platformu (PLC) S7-1200. Je moderní a poskytuje flexibilitu vyhotovující našim potřebám v automatizaci. Úloha se zabývá zaprvé řešením synchronizace času PLC a HMI operátorského panelu. A za druhé recepturami v těchto panelech.
Grafický výukový systém
Farbiak, Peter ; Seeman, Michal (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Cílem teoretické části této bakalářské práce je uvést čtenáře do základů psychologie učení, principů programování a algorimtizace, tvoření a stavby grafického užívatelského rozhraní. Praktická část se zaměřuje na vytvoření programu, který pomocí přidávání grafických objektů demonstruje principy základních algoritmických struktur.
OpenOffice.org - programování maker
ŠPIROCH, Petr
Cílem této bakalářské práce je vytvořit uživatelskou příručku pro tvorbu maker v OpenOffice.org. V práci je kladen důraz na uvedení do problematiky tvorby maker v aplikaci OpenOffice.org, na podrobný popis jazyka StarOffice Basic a jeho jednotlivých prvků. Na konci práce je stručně probrán i aspekt objektového programování v tvorbě maker. Vše je názorně předvedeno a popsáno na jednoduchých názorných příkladech (programech), které jsou spolu s kompletní instalací OpenOffice.org a dalšími dostupnými výukovými materiály přiloženy v příloze na CD.
Fungování center Basic a LITE v České republice
ŘÁDOVÁ, Lucie
Tato diplomová práce se zabývá popisem fungování doučovacích center Basic a jazykových škol LITE. V teoretické časti jsou uvedeny alternativní směry ve vzdělání, které s těmito centry souvisí, a je prezentována Aplikovaná Scholastika, pod kterou centra Basic a LITE náleží. Je také popsáno postavení Aplikované Scholastiky ve světě. V praktické části je popsána studijní technologie používaná v centrech Basic a LITE všeobecně, a pak jsem se již podívala do konkrétních vyučovacích hodin Basicu a LITE a popsala svá pozorování. Výzkum popisuje fungování těchto institucí v ČR. Popisuji také další aktivity center a zamýšlím se nad klady a zápory tohoto vyučování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.