|
Kritická analýza nástrojů pro financování bydlení a jejich využití
Imberger, Karin ; Novotná, Veronika (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou současné situace na trhu s dostupností bydlení. Zahrnuje kritickou analýzu aktuálních možností financování bydlení pomocí různých bankovních produktů včetně samofinancování. Pro získání a statistické zpracování dat z reálného prostředí bylo využito dotazníkového šetření. Možnosti financování bydlení jsou následně zpracovány jako modelové příklady, podrobněji rozebrány, porovnány a vyhodnoceny dle vybraných kritérií. Na základě analýzy dat bude vytvořeno několik druhů "modelových situací", pro které jsou formulována doporučení.
|
| |
|
Kritická analýza nástrojů pro financování bydlení a jejich využití
Imberger, Karin ; Novotná, Veronika (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou současné situace na trhu s dostupností bydlení. Zahrnuje kritickou analýzu aktuálních možností financování bydlení pomocí různých bankovních produktů včetně samofinancování. Pro získání a statistické zpracování dat z reálného prostředí bylo využito dotazníkového šetření. Možnosti financování bydlení jsou následně zpracovány jako modelové příklady, podrobněji rozebrány, porovnány a vyhodnoceny dle vybraných kritérií. Na základě analýzy dat bude vytvořeno několik druhů "modelových situací", pro které jsou formulována doporučení.
|
|
Analýza studentských účtů
ŠIMKOVÁ, Simona
Hlavním cílem diplomové práce bylo zanalyzovat studentské bankovní účty nabízené vybranými bankovními institucemi na území České republiky. Tato analýza a následné hodnocení bylo založené na prostudování nabízených produktů a také dotazníkovém šetření, které zjišťovalo zájem o studentský bankovní účet, spokojenost, využívání bankovních služeb a dalších produktů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá problematikou bankovnictví, popisuje vybrané studentské bankovní účty. V praktické části je srovnání vybraných účtů, vyhodnocení dotazníku a hodnocení stanovených hypotéz. Diplomová práce by mohla pomoci potenciálním klientům bank s výběrem studentského bankovního účtu. Není ovšem možné jednoznačně doporučit jeden produkt.
|
|
Bankovní produkty pro privátní klientelu Komerční banky a.s. ve srovnání s nabídkou trhu
HRŮZOVÁ, Iveta
Tato práce je založena na srovnání nejpopulárnějších pruduktů mezi klienty. Dotazníkové šetření pomohlo s jejich výběrem. Analýzovány byly převážně hypoteční úvěry a spořicí účty. Cílém této práce je najít které banky jsou nejoblíbenější mezi klienty a jejich produkty srovnat s prudukty Komerční banky a.s. Dokázat konkurenceschopnost Komerční banky a.s. a porovnat její výhody a nevýhody vůči ostatním nabídkám na trhu.
|
|
Analysis of the client's preferences on a given bank.
Zelenková, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Bartejsová, Vladimíra (oponent)
Předmětem diplomové práce je zjištění důvodů, proč banka GE Money Bank není v současnosti nejpreferovanějším poskytovatelem bankových služeb z klientského pohledu. V prvé části práce bude vytýčený teoretický základ pro následné zpracovaní praktických poznatků. Druhá část práce je věnovaná porovnáni GE Money bank s dvěma vybranými bankami. Porovnáni zahrnuje oblasti jako produktová nabídka bank, kvalita nabízených služeb po internetu, na obchodním místě a zákaznické lince. Následné zjištění doplňují výsledky marketingového výzkumu. Na závěr jsou vytýčené doporučení pro banku GE Money Bank, implementaci kterých, by se mohla stať preferovanějším poskytovatelem bankových služeb z klientského pohledu.
|
|
Spolupráce advokátní kanceláře s bankou
Fuková, Martina ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce) ; Radová, Jarmila (oponent)
Cílem bakalářské práce je rozebrat spolupráci advokátní kanceláře s bankou, její odlišnosti vzhledem ke specifickému předmětu podnikání a v neposlední řadě sledovat vývoj této spolupráce v čase. Úvod je zaměřen na představení samotné advokátní kanceláře a upřesnění, která banka je v tuto chvíli jejím hlavním bankovním poskytovatelem. V druhé kapitole jsou charakterizovány produkty využívané k běžnému platebnímu styku, popsán vývoj jejich podmínek od zahájení činnosti až po současnost a vytvořena bilance nákladů a výnosů, které z jejich využívání kanceláři vznikají. Třetí kapitola se soustřeďuje na představení speciálních produktů, které kancelář využívá v souvislosti s výkonem advokacie, charakterizuje je a upřesňuje, kdo hradí náklady s nimi spojené. Čtvrtá kapitola porovnává podmínky skutečně využívaných produktů s těmi individuálně nabídnutými dvěma konkurenčními bankami, sleduje vyjednávání o těchto podmínkách a i následné rozhodování o změně bankovního poskytovatele. Pátá kapitola se zaměřuje na samotnou změnu banky, a jaké výhody a nevýhody tato změna advokátní kanceláři přinesla.
|
|
Analýza marketingové komunikace České spořitelny
Volencová, Kamila ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Horáková, Barbora (oponent)
Má práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace přední tuzemské banky -- České spořitelny. Ta využívá všechny nástroje komunikačního mixu. Nejnákladnější je reklama, je však dobře kontrolovatelná a vyhodnotitelná. Přesným opakem je osobní prodej v rámci pobočky. Můj cíl je přiblížit všechny součásti komunikačního mixu a popis jejich aktuálního využití v České spořitelně. Jedná se o velmi rozsáhlou problematiku. Uvedu obecný všeobecný popis každého z nich, což podložím konkrétními příklady. Ve své práci vycházím z vlastních zkušeností, interních materiálů banky, externích dostupných materiálů a vlastního průzkumu. Práce je psána objektivním přístupem a doplněna mým vlastním názorem a doporučením.
|
|
Bank product for students
Sukovská, Zdenka ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na analýzu a komparaci bankovních produktů pro studenty nabízených čtyřmi největšími bankami, které působí na českém a britském trhu. První část vymezuje nabídku studentských produktů nabízených v České republice, druhá pak nabídku britských bank. Třetí část je zaměřená na kritéria výběru vhodného účtu. Poslední část je věnovaná komparaci poplatků za účet u konkrétních modelových subjektů.
|
|
Analýza bankovních produktů pro podnikatele a firmy - odlišnost nabídky českých bank ve srovnání se zahraničními
Štěchová, Petra ; Votava, Libor (vedoucí práce)
Využívání bankovních produktů je nedílnou součástí podnikatelské činnosti. Z toho důvodu se teoretická část práce zaměřuje na jejich obecný popis. Zároveň upozorňuje na výhody optimalizace v této oblasti. Součástí je také naznačení odlišností českých a evropských bank, které tkví zejména ve výši bankovních poplatků. Není opomenuta ani zmínka o finanční krizi, jejíž dopady ovlivňují zejména dostupnost úvěrů. Praktická část práce se věnuje srovnání produktů, a to konkrétně běžných účtů poskytovaných tuzemskou bankou ČSOB a zahraniční Deutsche Bank. Výsledkem této analýzy je větší náklonnost k zřízení běžného účtu u banky v ČR. Dále jsou rozebrány bankovní produkty, které vede akciová společnost CZ LOKO, přičemž jsou zmíněny zkušenosti s jejich využíváním. Následně je firmě CZ LOKO, a.s. doporučen nový běžný účet, který vychází z porovnání nabídky u pětice méně známých bank. Z tohoto rozboru vzešel návrh zřízení nového účtu u pobočky rakouské Oberbank AG, sídlící v ČR. Závěrem byl proveden průzkum v oblasti využívání bankovních produktů, který prokázal, že všichni dnešní podnikatelé, v menší či větší míře, služby bank využívají.
|