Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 217 záznamů.  začátekpředchozí163 - 172dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
Jůzl, František ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Hlavní cíl této diplomové práce bylo definovat hlavní přínosy strategie zvyšující spokojenost zákazníka. Především efekty na zákaznickou základnu, retenci zákazníků, loajalitu a v neposlední řadě na finanční ukazatele byly diskutovány. Dále tři techniky měření spokojenosti zákazníka jsou důkladně zhodnoceny. Jedná se o complaint management,průzkum spokojenosti zákazníka a mystery shopping. Druhý cíl této práce přestavuje navržení komplexní strategie pro ŠKODA AUTO, která povede ke zvýšení spokojenosti zákazníka. Navržená strategie má čtyři dílčí části, a to: obecná strategie, produkt, prodej a poprodejní.
Prodejní proces ŠKODA originálních dílů se zaměřením na důležitost korektních dat pro určení jeho potenciálu
Srbecký, Michal ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Bezstarostová, Dagmar (oponent)
Cílem diplomové práce je představit prodej originálních dílů společnosti ŠKODA Auto a potvrdit hypotézu, že v současné době jsou data o počtech vozidel značky Škoda na tuzemských silnicích získávána nesprávným způsobem vedoucím k neobjektivním marketingovým analýzám, které slouží jako podklady pro rozhodování. Při potvrzení této hypotézy je požadován návrh nového systému zjišťování těchto dat, který bude schopný provozu v dlouhodobém horizontu. V práci bude nutné specifikovat zdroje dat, jejich plausibilitu, stanovit využitelné informace jako například počty, stáří, modely, motorizace, segmentace a podobně. Ze zjištěných dat bude mým úkolem provést tržní analýzy potenciálu prodeje originálních dílů. Na data získaná novým způsobem je kladen požadavek na jejich vhodné využití pro prodejní účely a práci se zákazníkem.
Analýza automobilového průmyslu v ČR
Valášková, Petra ; Poborský, František (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou. Má dvě části. První teoretická část popisuje účel, funkce a fáze strategické analýzy. Strategická analýza je autorem považována za důležitý nástroj s mnohým využitím. V druhé části je sestavena analýza automobilového průmyslu ČR. Analýza obsahuje objektivní vyhodnocení jeho současného stavu a stanovení předpokládaného budoucího vývoje odvětví. Nejprve je vypracován popis stavu odvětví a přiblížena historie. Poté jsou vymezeny klíčové faktory. Vliv faktorů je analyzován v části atraktivita odvětví. Práce studuje i vztahy mezi automobilovým průmyslem v České republice a v zahraničí. Automobilový průmysl v ČR je vyhodnocen jako velmi rozvinutý a silně propojený s celosvětovým vývojem v odvětví. Za klíčové faktory je považována velikost odvětví, jeho růstový potenciál, etapa v životním cyklu, struktura, změnotvorné síly, náklady na kapitál, stabilita poptávky, technologická úroveň, intenzita konkurence a legislativa. Budoucnost automobilového průmyslu je v důsledku provázanosti ekonomik považována jako špatně předvídatelná. Velký význam je přisuzován energetické náročnosti.
Německo-čínská ekonomická diplomacie: strategické zájmy SRN
Annenkov, Roman ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Zemanová, Štěpánka (oponent)
Ekonomická diplomacie je nezastupitelným nástrojem v prosazování zájmů státu v zahraničí. Velmi potřebná je pak ve vztahu takových gigantů geopolitické scény, jakými jsou Německo a Čína. Představena je role ekonomické diplomacie v německé zahraniční politice, její aktéři a nástroje. Po expozici do vývoje německo - čínských vztahů pak následuje výčet hlavních oblastí spolupráce. Středobodem práce jsou první mezivládní konzultace Německa a Číny z roku 2011, jejich politické a obchodní výsledky. Ty jsou demonstrovány na vybraných projektech automobilového průmyslu. V poslední části jsou analyzovány strategické zájmy, které se Německo snaží spoluprací s Čínou docílit.
Vliv vývoje automobilového průmyslu na ekonomiku společnosti ČD Cargo
Černý, Daniel ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Šimůnek, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nákladní železniční dopravou se zaměřením na zákazníky z oblasti automobilového průmyslu. V úvodní teoretické části je věnováno několik odstavců historii železnice a jejím reformám v devadesátých letech, dále tato pasáž popisuje specifika nákladní železniční dopravy a na závěr jsou zmíněny hlavní milníky vývoje automobilového průmyslu. Na obecný úvod plynule navazuje praktická část práce zabývající se aktivitami společnosti ČD Cargo, a.s. Především je věnována pozornost spolupráci se zákazníky z komodity Automotive respektive z celého automobilového průmyslu. Východiskem pro podrobnější zkoumání jsou různá hlediska, pomocí kterých lze na problematiku nahlížet komplexně. Podrobně je popisována spolupráce společnosti ČD Cargo s automobilkami sídlícími na území České republiky. Závěrečný úsek práce se zabývá popisem strategických kroků a nastiňuje možné postupy a trendy v blízké budoucnosti, opět s ohledem na komoditu Automotive.
Význam automobilového průmyslu v nových členských zemích EU ve střední Evropě
Rynda, Tomáš ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Vondrušková, Barbora (oponent)
Základní otázkou této bakalářské práce je zhodnocení významu automobilového průmyslu pro nové členské země Evropské unie ze střední Evropy, kterými jsou Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Slovinsko. V současné době náleží automobilový průmysl k nejvýznamnějším průmyslovým odvětvím. Střední Evropa se po roce 1990 stala oblastí, která je na produkci automobilů a komponentů do značné míry závislá a tato bakalářská práce hledá odpověď na otázku, proč je tomu tak. Práce v první části seznamuje s firmami působícími v daných pěti zemích. Následující kapitola se pak zabývá otázkou, jakou měrou je automobilový průmysl důležitý pro ekonomiky těchto pěti zemí. Zaměřuje se na podíl automobilového průmyslu na celkovém exportu, na tvorbě hrubého domácího produktu nebo na celkové zaměstnanosti. Cílem poslední části je pak zmapování vývoje automobilové výroby za poslední roky s ohledem na hospodářskou krizi. Zároveň na základě zjištěných dat nastiňuje pravděpodobný vývoj v příštích několika letech.
Řízení paletového hospodářství v automobilovém průmyslu
Korotkova, Iryna ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Holman, David (oponent)
Práce se zabývá přepravními obaly ve firmě Škoda Auto, a. s. Cílem diplomové práce je ukázat důležitost a problémové aspekty při plánování obalů v procesu plánování logistiky v automobilovém průmyslu. Nejprve jsou v práci popsány automobilový průmysl jako celek, obalový průmysl, jeho historie, současné trendy, druhy a funkce obalů, materiály pro jejich výrobu a také životní cyklus obalu. V druhé časti je představena společnost Škoda Auto, a.s. včetně její historii, aktuálních informaci o finanční situaci a množství vyrobených aut. Dále jsou popsány druhy přepravních obalů a proces jejich plánování. Na příkladě projektu CKD GAZ -- Yeti je vysvětlen proces vývoje přepravních obalů a následně všeobecné řízení obalů v oběhu.
Aktuální trendy v automobilovém průmyslu po globální ekonomické krizi se zaměřením na Škoda Auto a.s.
Kikinčuk, Tomáš ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat globální ekonomickou krizi a analyzovat její dopady na tyto automobilové velmoci -- USA, Německo, Japonsko, ČR. Cílem diplomové práce je také analýza aktuálních trendů v automobilovém průmyslu -- jde o problematiku alternativních pohonů, orientaci automobilek na nové trhy nebo formu spolupráce joint venture. Situaci českého automobilového průmyslu přibližuji ve své diplomové práci na tradičním a také největším zástupci ČR v rámci automobilového průmyslu -- společnosti Škoda Auto, a.s. Jedním z cílů této práce je poukázat na to, zda Škoda Auto, a.s. vzešla z globální krize posilněná nebo oslabená a jak se staví k aktuálním výzvám v automobilovém průmyslu.
Analýza dopadů hospodářského cyklu na automobilový průmysl v ČR v letech 2006-2011
Vaniš, Miloš ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Řežábek, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu dopadů průběhu hospodářského cyklu na automobilový průmysl v ČR v letech 2006-2011 s výhradním zaměřením na osobní vozy. Sledovány jsou dopady průběhu hospodářského cyklu na vývoj domácí poptávky po nových vozech a na produkci, domácí prodeje a export třech největších tuzemských automobilových výrobců. Dopady hospodářského cyklu na domácí poptávku po nových osobních automobilech jsou analyzovány pomocí počtu prvních registrací v jednotlivých segmentech vozů. Vývoj poptávky po nových vozech a automobilové výroby v ČR ve sledovaných letech, je následně podroben komparaci s vývojem poptávky po nových automobilech a automobilové produkce v Německu, Japonsku a USA. Z provedené analýzy vyplývá, že česká poptávka po nových vozech v letech 2006-2011, byla ovlivňována průběhem hospodářského cyklu v ČR. Vliv průběhu hospodářského cyklu v ČR na tuzemskou automobilovou produkci, byl ve sledovaných letech daleko menší než v případě české poptávky. Tento fakt byl způsoben především značnou pro-exportní orientací české automobilové výroby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 217 záznamů.   začátekpředchozí163 - 172dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.