Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Apely v reklamních textech
Wolfová, Michaela ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Holanová, Radka (oponent)
Apely v reklamních textech Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat apely v reklamních sděleních. Analyzují se texty tištěných, televizních a internetových reklam. Práce je zaměřena na zkoumání způsobů, jakými reklamy apelují na recipienta a o které společenské hodnoty se při tom opírají. V práci se uplatňuje metoda stylistické a obsahové analýzy.
Mediální reklama
Russkina, Tamara ; Gebhartová, Markéta (vedoucí práce) ; Adamovičová, Ana (oponent)
Tématem bakalářské práce je mediální reklama. V centru pozornosti stojí analýza a porovnání české reklamy na pivo a ruské reklamy na pivo. Hlavním cílem práce je zjistit, jestli se česká a ruská reklamy na pivo od sebe podstatně liší, nebo používají víceméně shodné jazykové, psychologické a vizuální instrumenty. Bakalářská práce je zaměřená především na lingvistický výzkum reklamy, nicméně považujeme za nezbytné uvést i stručný přehled jiných přístupů, proto je v analýze reklamy zahrnuta i stručná analýza reklamy z hlediska psychologického a marketingového.
Apely v reklamních textech
Wolfová, Michaela ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Holanová, Radka (oponent)
Apely v reklamních textech Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat apely v reklamních sděleních. Analyzují se texty tištěných, televizních a internetových reklam. Práce je zaměřena na zkoumání způsobů, jakými reklamy apelují na recipienta a o které společenské hodnoty se při tom opírají. V práci se uplatňuje metoda stylistické a obsahové analýzy.
Mediální reklama
Russkina, Tamara ; Gebhartová, Markéta (vedoucí práce) ; Adamovičová, Ana (oponent)
Tématem bakalářské práce je mediální reklama. V centru pozornosti stojí analýza a porovnání české reklamy na pivo a ruské reklamy na pivo. Hlavním cílem práce je zjistit, jestli se česká a ruská reklamy na pivo od sebe podstatně liší, nebo používají víceméně shodné jazykové, psychologické a vizuální instrumenty. Bakalářská práce je zaměřená především na lingvistický výzkum reklamy, nicméně považujeme za nezbytné uvést i stručný přehled jiných přístupů, proto je v analýze reklamy zahrnuta i stručná analýza reklamy z hlediska psychologického a marketingového.
Analysis of marketing appeals in advertisement
Kosáková, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kočkovský, Róbert (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem "Analýza marketingových apelů v reklamě" je zjistit, jak vnímají jednotlivé apely respondenti z hlediska důvěryhodnosti a oblíbenosti. Práce je zaměřená i nato, s jakými produkty si respondenti reklamy využívající strach, humor a vřelost spájejí. Dalším cílem je zjistit, jak recipienti vnímají početnost reklam využívajících dané apely. V práci se rovněž zaměřím nato, jaké příklady reklam využívající jednotlivé apely si respondenti vědí vybavit. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části možno najít teoretické východiska reklamy jako i psychologické aspekty, s kterými se v rámci reklamy střetáváme. Závěrečné kapitoly teoretické části jsou věnovány apelům v reklamě. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které proběhlo prostřednictvím metody snowball jako i výsledky z obsahové analýzy 200 televizních spotů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.