Název: Mediální reklama
Překlad názvu: Mass advertising
Autoři: Russkina, Tamara ; Gebhartová, Markéta (vedoucí práce) ; Adamovičová, Ana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza reklamy; apel; jazyk reklamních sdělení; marketingová komunikace; média; působení reklamy na příjemce; Reklama; Advertising; analysis of advertising; appeal; language of advertisement; marketing communication; media; the effect of advertising on the recipient

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40239

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-472416


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet