Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimising Project Management in Industry
Albrecht, Robert ; Doskočil, Radek (oponent) ; Širáňová, Lenka (vedoucí práce)
The thesis deals with an analysis of project management in industry and utilizes a variety of methods to strategically describe its contemporary situation. The aim of the analysis is to provide a theoretical background that serves as the foundation for a proposal for improvements. The proposed solution is conducted with the usage of standardized project management tools and delivers a concise and a comprehensive summary that outlines the improvements in sufficient detail for them to be implemented.
Application for Integration of Analytical Tools for Criminal Police
Mudra, Matěj ; Kolář, Dušan (oponent) ; Kanich, Ondřej (vedoucí práce)
The purpose of this thesis is to design and create a programme capable of integrating a series of analytical tools to aid crime investigation involving large digital data processing. The integration process is dynamic and user configurable to allow for future expansion and flexibility of the analysis pipeline without the need to update the code base. The integration interface itself is designed with online wireframing and prototyping tool Figma and implemented with UI framework Flutter using Dart programming language. This allows for easy development and testing across the Facis team members platfroms. The resulting application is tested by a subject matter expert who one of the assumed users of the final application and provided vital information about his field.
Možnosti využití konceptu Big Data v pojišťovnictví
Stodolová, Jana
Diplomová práce se zabývá fenoménem posledních let nazývaným Big Data (velká data, veledata). Jedná se o velkoobjemová nestrukturovaná data, která nelze spravovat a zpracovávat běžně používanými softwarovými prostředky. Analytická část práce se zabývá konceptem Big Data a analyzuje možnosti využití tohoto kon-ceptu v pojišťovnictví. Návrhová část představuje konkrétní metody a přístupy využití analýzy velkých dat, a to při zvyšování konkurenceschopnosti pojišťovny a při odhalování pojistných podvodů. Nejvíce prostoru je v práci věnováno metodám data miningu při modelování úlohy odhalování pojistných podvodů. Diplomová práce navazuje a rozšiřuje bakalářskou práci autorky s názvem „Mo-derní technologie analýzy dat a jejich využití při odhalování pojistných podvodů“.
Analýza cloudových řešení Business Intelligence pro SME
Slavětínský, Radek ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Kerol, Valeria (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu aktuálně nabízených produktů podporujících Business Intelligence (BI) pro malé a střední podniky (SME). Současné řešení BI dostupné SME je převážně nabízené prostřednictvím Cloud computingu, konkrétně formou software jako služba (SaaS), jehož pořízení vyžaduje nízké počáteční náklady. Cílem této práce je rozebrat práci v aplikacích pro BI v cloudu, které by mohly využít malé a střední podniky a detailně analyzovat a vzájemně porovnat celosvětově rozšířené reportovací nástroje distribuované jako SaaS v nižší cenové kategorii. Teoretická část uvádí popis oblasti Cloud computing a BI systémů. V praktické části jsou vybrány produkty IBM Watson Analytics, Qlik Sense Cloud, Zoho Reports, Tableau Public a Microsoft Power BI. Praktické otestování těchto aplikací bylo provedeno na základě hodnocení zvolených metrik s vahami vypočtenými pomocí Fullerova trojúhelníku. Provedené analýzy a získané informace tvoří podklad pro srovnání vybraných aplikací. Přínos práce je v objevení silných a slabých stránek těchto řešení. Výstup může být využit jako podklad při výběru BI aplikace pro SME.
Možnosti a podmínky použití nástrojů pro analýzu chování zákazníků na sociálních sítích
Horák, Vít ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá bezplatnými nástroji, které mohou být použity k analýze koncových zákazníků drobných, malých a středních e-commerce podniků na sociální síti Facebook, za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na této sociální síti. Teoretická část je zaměřena na definování klíčových pojmů, rozlišuje typy sociálních médií a popisuje současnou situaci sociálních sítí ve světě i v České republice z pohledu uživatelské oblíbenosti a pro Českou republiku také ještě z hlediska podniků. Dále se teoretická část zabývá možnostmi, které poskytují sociální sítě SME podnikům se zaměřením na sociální síť Facebook a taktéž identifikuje různé typy analytických nástrojů, které mohou být použity pro účely sledování a analýzy zákazníků. Na začátku praktické části je krátce uvedena společnost Dobrutka.EU s.r.o. provozující elektronický obchod pro koncové zákazníky. Poté je prezentována analýza průzkumu o tom, jak SME společnosti, které provozují nejlepší české elektronické obchody, přistupují ke sledování a analýze jejich činnosti a zákazníků ze sociální sítě Facebook. Následně je řešen výběr vhodných nástrojů pro SME společnosti, které jsou analyzovány v předposlední kapitole. Na konci praktické části je na základě skutečností uvedených v předchozích kapitolách přistoupeno k praktickému uplatnění poznatků na facebookové prezentaci společnosti Dobrutka.EU prostřednictvím návrhu a pilotního nasazení vhodných postupů a analytických nástrojů, jejichž efektivnost byla na konci kapitoly zhodnocena. Hlavním přínosem práce je zjištění a ověření bezplatných nástrojů i efektivního způsobu, který umožňuje podrobně analyzovat vlastní zákazníky dokonce také drobným společnostem a díky tomu efektivněji dosahovat kladných hospodářských výsledků také v případech rozvíjejících se facebookových prezentací.
Analýza a optimalizace fungujícího e-obchodu
Kupec, Martin ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Analýza a optimalizace fungujícího e-obchodu v teoretické části popisuje obecné předpoklady úspěšného internetového obchodování a možné způsoby vyhodnocování vybraných ukazatelů. V praktické části práce je provedena vstupní analýza internetového obchodu společnosti Oxalis dessous po stránce marketingové, funkční a z hlediska způsobu poskytování informací. Na jejím základě je zvolena strategie, která má za cíl zlepšení určitých parametrů internetového obchodu. Konkrétně se jedná o návštěvnost, počet konverzí, pozice klíčových slov a spojení ve vyhledávačích a šíře odkazového portfolia. Zvolená strategie je po realizaci podrobena analýze pomocí analytických a měřicích nástrojů. Z teoretických východisek ověřených v praktické části vychází návrh výsledných doporučení, jež lze využít pro internetové obchody zabývající se prodejem zboží.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu seriálu závodů RunCzech
Fejfar, Ondřej ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí z hlediska podpory podnikání a jejich využití ke komerčním účelům. Na základě dlouhodobých statistik jsou blíže představeny nejpoužívanější sociální sítě v ČR a popsány hlavní principy, jak jejich pomocí zvýšit zisk nebo obrat firmy. Zvláštní pozornost je kladena na Facebook, nejrozšířenější sociální síť na světě. Jedná se o propojení IT světa s marketingem, který má v dnešní době při prodeji klíčovou roli. Tato práce by měla ukázat, jak je propojení těchto dvou světů důležité. Cílem praktické části je analýza komunikace RunCzech běžecké ligy (dříve Pražský mezinárodní maraton) včetně podrobné konkurenční analýzy. Pro analýzu jsou zvoleny vhodné metriky, které jsou změřeny pomocí speciálních nástrojů. Na závěr je provedeno komplexní vyhodnocení a představeny návrhy pro efektivnější komunikaci RunCzech běžecké ligy na poli sociálních sítí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.