Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh odporúčaní pre zvýšenie konkurencie schopnosti podniku Levické mliekárne a.s.
Balážová, Anna
Balážová, A. Návrh doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku Levické mlékárny a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem doporučení pro podnik Levické mlékárny a.s. za účelem zvýšení konkurenceschopnosti. V literární rešerši jsou vysvětleny základní pojmy potřebné k tvorbě strategie a také analýzy, které jsou později využity ve výsledkové části. Pro analýzu vnějšího a vnitřního prostředí jsou využity metody jako PESTE analýza, Porterův model pěti hybných sil a Princip klíčových faktorů. Všechny identifikované příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku jsou shrnuty ve SWOT analýze. Následně jsou pomocí SWOT matice navržena doporučení pro podnik Levické mlékárny a.s. Nejvhodnější doporučení je finančně zhodnoceno a časově vymezeno.
Rozvoj obchodních aktivit v oblasti prodejů identifikačních systémů
Křižanová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje rozvoji obchodních aktivit společnosti v oblasti prodejů turniketů, docházkových systémů, vstupních zařízení a dalších identifikačních systémů. K tomuto rozvoji byly použity analýzy vnějšího, oborového a vnitřního prostředí podniku, z jejichž výsledků byla sestavena SWOT analýza. Následně byly popsány tři návrhy na zlepšení a vytvořen nový obchodní model.
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Semelová, Klaudie
Semelová, K. Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace na internetu pro e-shop tvojevino.cz. Zahrnuje analýzu spotřeby a dovozu vína do České republiky. Práce analyzuje vnitřní a vnější prostředí obchodu. K návrhu komunikační strategie bylo využito poznatků získaných z dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření se zaměřovalo na spotřebitelské a nákupní chování respondentů z České republiky. Výsledná strategie obsahuje doporučení využitelná k propagaci na internetu a zvýšení zisku e-shopu. Závěrečná část práce se zabývá možnými vlivy protipandemických opatření na tržby e-shopu.
Strategická analýza
Sobota, Michael ; Machek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jičinský, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou strategické analýzy. Práce obsahuje dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje strategie a použitelné metody a nástroje při jejím analyzování. Poté v praktické části jsou tyto metody využity na konkrétní podnik, což posuzuje jeho pozici na trhu. V této práci jsou použity následující nástroje: PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýza zdrojů podniku, finanční analýza a na závěr SWOT analýza. Cílem je na základě výsledků těchto analýz stanovit současnou situaci podniku a určit optimální strategii do budoucna.
Kvalita poskytované péče očima pacientů ve vztahu ke strategickému managementu ve vybrané zdravotnické organizaci
Maříková, Irena ; Jankůj, Miroslav (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracování strategické analýzy konkrétního zdravotnického zařízení ve vztahu ke kvalitě poskytované péče očima pacientů. V práci jsou použity vybrané analytické nástroje strategického managementu. Pro zjištění kvality péče, kterou zdravotnické zařízení poskytuje, bylo použito dotazníkové šetření a na jeho základě provedeno vyhodnocení dotazníku pomocí analýzy dat. Zkoumaná nemocnice si nepřeje, abych zveřejnila její jméno, tudíž se budu přáním vedení řídit. Nemocnice se nachází ve Středočeském kraji, který je zároveň jejím zřizovatelem. Jedná se o zařízení, které poskytuje lůžkovou i ambulantní péči. Mezi silné stránky nemocnice patří především lidský kapitál. Naopak slabé stránky zastupuje nedostatečná marketingová činnost. Na základě příslušných zjištění plynoucí jak ze strategické analýzy, tak i z analýzy dat, budou na závěr práce zpracována vhodná doporučení pro budoucí vývoj nemocnice. V práci jsem propojila teoretickou část s praktickou tak, že po vysvětlení dané problematiky teoreticky, následuje uvedení do praxe.
Vnější prostředí podniku
ŠTĚRBOVÁ, Petra
Tato práce byla zaměřena na téma: Vnější prostředí podniku. Podnik byl vybrán před zahájením této diplomové práce a poskytnul mi všechny potřebné informace. Konkrétněji jsem tedy analyzovala firmu Aerosol - Service, s.r.o., sídlící nedaleko města Kladna (Pletený Újezd). Hlavními produkty společnosti jsou polyuretanové pěny. Tato diplomová práce byla rozdělena do tří pilířů. První pilíř se orientoval na vnějšího okolí firmy. V tomto prostředí bylo zaměřeno zejména na zákazníky, kde byla zjišťována jejich spokojenost - dotazníkové šetření a také jsem se soustředila na zákazníky potencionální. Dalším důležitým krokem byla analýza nejsilnějších a nejbližších konkurentů na trhu. Druhý pilíř se zaměřuje na vzdálenější okolí, odborně nazývané "makroprostředí". Tato část byla popsána pomocí tzv. STEP analýzy. Z analýzy bylo zjištěno několik nejzásadnějších a dlouhodobých faktorů ovlivňujících společnost. Poslední pilíř byl zaměřen na zahraniční obchod, který je pro firmu neméně důležitý, jelikož 85% veškeré produkce firmy směřuje do zahraničí. Zde byl analyzován trh Evropské unie a výsledný efektem bylo stanovení dvou nejlepších firem na základě stanovených kritérií, které byly označeny za země vhodné pro zahájení nových obchodních aktivit. Hlavním cílem diplomové práce byla analýza vnějšího prostředí podniku. Podle mého názoru byl hlavním cílem splněn, jelikož byly zjištěny nové poznatky ve vnějším prostředí a nakonec navrženy i možné změny a doporučení.
Strategická analýza podniku
Lískovcová, Jaroslava ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategickou analýzou externího a interního prostředí u společnosti Retre, s. r. o., která působí na českém trhu v oboru "prádelenství". Hlavním předmětem podnikání je praní, žehlení, mandlování prádla a dále sběr textilů, oděvů pro chemické čistění. V teoretické části diplomové práce jsou popsány základní pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení dalších souvislostí. Jsou zde vymezeny pojmy jako je: strategický management, strategie, strategické myšlení, atd. Samostatnou kapitolu tvoří popis procesu marketingového výzkumu, sběru potřebných informací (tj. marketingový informační systém) a popis jednotlivých analýz externího a interního prostředí. V praktické části jsou jednotlivé analýzy realizovány u společnosti Retre, s. r. o.- prádelna a chemická čistírna. Na základě získaných informací je zhodnocena současná situace a pozice na konkurenčním trhu, dále navržena vhodná doporučení a opatření pro tuto společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.