Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analyses of Potential Expansion of Kofola to Germany
Vrana, Pavel ; Skřenková, Zuzana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The purpose of this paper is analyse potential expansion of Kofola ČeskoSlovensko, a.s. to Germany and provide recommendations depending on research and literature. Author will analyse soft drink industry and business potential in Germany.
Marketingový mix prodejny suvenýrů
Holečková, Anna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhů a doporučení v oblasti marketingového mixu se zaměřením na suvenýry pro informační centrum „TO JE Brno“. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část se zabývá analýzou samotného marketingového mixu, zákazníků a konkurence, výstupem je SWOT analýza. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy a doporučení.
Podpora prodeje rodinného podniku zabývajícího se výrobou tanečních kostýmů
Prokešová, Renata ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám konkrétní společností, jejíž hlavní činnost podnikání je výroba tanečních kostýmů. Závěrečná práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska marketingové komunikace. Zaměřuje se na podporu prodeje, reklamu a komunikaci v místě prodeje. Druhá část, praktická, se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků na konkrétní firmu. Věnuje se současné marketingové situaci ve firmě a v závěru této bakalářské práce je navržena nová marketingová kampaň.
Podnikatelský záměr-založení prodejny
Fischerová, Lada ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení nového malého podniku speciálních piv s možností degustace. Cílem práce je na základě provedených analýz, plánu a zhodnocení rizik navrhnout podnikatelský plán sloužící jako nástroj pro rozhodování o budoucí realizaci.
Podnikatelský záměr
Štugel, Miroslav ; Škorpík, Pavel (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování reálného podnikatelského plánu pro založení nové firmy INEX plus s.r.o. Hlavním předmětem podnikání bude realizace střech a výroba nábytku na míru. Práci tvoří tři části. Teoretická část popisuje založení nového podniku a strukturu podnikatelského plánu. Dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího okolí budoucí firmy a nakonec následuje sestavení vlastního podnikatelského plánu.
Podnikatelský záměr-rozšíření prodejní sítě
Dvorský, Jakub ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský záměr pro firmu Vodoplast, která by chtěla v blízké době otevřít svoji maloobchodní prodejnu instalatérského materiálu a sanitární techniky v městě Zábřeh. Práce by se měla stát důležitým zdrojem informací vedoucích k úspěšné realizaci.
Podnikatelský záměr
Laczová, Veronika ; Ing.František Janáč (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou založení sociálního podniku, vytvářející pracovní místa. Hlavním posláním je zpracování podkladů pro založení podniku, konkrétně restauračního zařízení a kavárnu, specializovaného na cílovou skupinu osob s poruchou autistického spektra a na rodiny s dětmi. Po provedení všech analýz je navržen vhodný podnikatelský plán.
Podnikatelský záměr pojízdná prodejna
VLADAŘOVÁ, Kateřina
Tématem bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, kterým je pojízdná prodejna. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a aplikační. V teoretické části jsou definovány pojmy vážící se k tématu bakalářské práce. Mezi tyto pojmy patří podnikání, podnikatel, živnost, obchodní závod, obchodní firma, malé a střední podnikání, pojízdná prodejna, podnikatelský plán a jeho struktura. V aplikační části je vypracován podnikatelský plán pojízdné prodejny, která by řešila problém nákupní nedostupnosti v malých obcích. V práci je použita SWOT analýza, Porterův model pěti sil a analýza zákazníků.
Podpora prodeje rodinného podniku zabývajícího se výrobou tanečních kostýmů
Prokešová, Renata ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám konkrétní společností, jejíž hlavní činnost podnikání je výroba tanečních kostýmů. Závěrečná práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska marketingové komunikace. Zaměřuje se na podporu prodeje, reklamu a komunikaci v místě prodeje. Druhá část, praktická, se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků na konkrétní firmu. Věnuje se současné marketingové situaci ve firmě a v závěru této bakalářské práce je navržena nová marketingová kampaň.
Podnikatelský plán na eSports bar
Frajt, Matěj ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Novák, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro realizaci eSports baru v Praze a je tvořena třemi částmi. Teoretická část má seznámit čtenáře se základními pojmy týkajících se podnikání, problematikou malých a středních podniků a strukturou podnikatelského plánu, jehož samotná realizace je dále předmětem praktické části práci. Metodologická část se zabývá primárním marketingovým výzkumem. Cílem práce je vyhodnotit realizovatelnost a životaschopnost projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.