Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pedagogika a škola Marie Montessori v České republice
Glaserová, Barbora ; Váňová, Růžena (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Diplomová práce "Pedagogika a škola Marie Montessori v České republice" v teoretické části popisuje život Marie Montessori, principy Montessori pedagogiky a vývoj škol s Montessori zaměřením na území České republiky. Praktická část se věnuje případové studii pražského gymnázia s Montessori principy a dotazníkovému šetření mezi řediteli Montessori škol.
Spolupráce rodiny a školy
Jílková, Lucie ; Linková, Marie (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Podstatou diplomové práce je ukázat na problematiku spolupráce rodiny a školy, jakým způsobem probíhá a co je třeba udělat proto, aby se zlepšila. Práce je zaměřená na hlubší teoretické uchopení tématu spolupráce rodiny a školy s následným výzkumem zabývajícím se spoluprácí na základní škole. Věnuje se explorativní metodě dotazování (také formou mých internetových stránek) sou- časných i budoucích pedagogů základních škol a rodičů. Práce se zaměřuje na současné komunikační formy mezi školou a rodiči, jejich zkvalitněním a zefektivněním. Na rodiče hledí jako na "zákazníka , "partnera nebo "občana . Tento pohled je založen na empirickém výzkumu Milady Rabušicové a Milana Pola, který vychází ze zkoumání spolupráce v brněnských základních školách. Uvedeny jsou také modely vztahů mezi rodinou a školou podle Birte Ravnové. Práce představuje vymezení pojmů rodina (dle různých odborníků), funkce ro- diny a typ rodiny (dle "Dotazníku funkčnosti rodiny ). Dále nás seznámí se školním klimatem a jeho prostředím, sociálním klimatem školy, pozitivním klimatem školy a jeho důležitými znaky podle Heleny Grecmanové. Jsou zde také představeny modely komunikace v alternativním školství se zamě- řením na vzdělávací program "Začít spolu a Základní školu Marie Montessori, s velkým důrazem na partnerství školy, rodiny a širší...
Alternativní přístup vzdělávání a pedagogika Montessori
GONDEKOVÁ, Renata
Práce se zabývá alternativním školstvím, především pedagogikou Montessori, jejími výchovnými a vzdělávacími principy a charakteristikou předškolního vzdělávání. V hlavní části je porovnána mateřská školka Montessori s běžnou mateřskou školkou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.