Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, Vladislav ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě analýz a marketingových výzkumů je navržena marketingová strategie projektu. Práce vyhodnocuje efektivitu navrhované strategie, její finanční náročnost a kritické faktory úspěchu.
Návrh elektronického obchodu pro AREAL SYSTEMS s.r.o.
Parimucha, Petr ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem nového elektronického obchodu pro firmu AREAL SYSTEMS s.r.o. Předmětem prodeje budou samolepky na zeď vyrobené na míru každému zákazníkovi. Návrh je řešený ze dvou hledisek, a to z hlediska technického a marketingového. U technického hlediska se zaměřím především na posouzení investice do nákupu plotteru a programování samotného obchodu. V druhé části rozeberu možnosti propagace na internetu a navrhnu jejich vhodnou kombinaci. Na závěr posoudím projekt z finančního hlediska.
Model elektronického obchodu B2C
Souček, Vilém ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje zhodnocení situace společnosti ELEKTROOPRAVNA RAUS s.r.o. Velké Meziříčí, analýzu trhu, na kterém se společnost pohybuje. Na základě analýzy společnosti a poţadavků jednatelů je společnosti navrţen vhodný model elektronického obchodu B2C.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Podnikatelský záměr-internetového projektu Světotrip.cz
Košťál, Michal ; JUDr.j Jaroslav Navrátil (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru internetového projektu Světotrip.cz. Jedná se o cestovatelský portál, který propojuje zkušené cestovatele a lidi, kteří nemají s individuální turistikou tolik zkušeností. Smyslem je oslovit širokou veřejnost a nabídnout jim možnost nízkonákladového cestování. Úvodní část obsahuje teoretická východiska a vysvětluje potřebné pojmy. Druhá analytická část hodnotí tržní prostředí pomocí vnějších, vnitřních a oborových analýz. Závěrečná část se soustředí na vypracování reálného podnikatelského plánu Čtenář se důkladně seznámí s cílem celého projektu, jednotlivými nabízenými službami, konkurenční výhodou a konkrétním obchodním modelem celého projektu.
The Analysis of the Affiliate System in a Chosen Company and Proposals for its Improvements
Mesík, Vladimír ; Blažek, Ľubomír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with affiliate marketing in selected company. It points to the specificities and functioning of the Czech affiliate market and compares theoretical knowledge with reality. The main contribution of the work is complex affiliate program proposal enhancing previous effectiveness.
Analýza implementace elektronického obchodu společnosti
Barancová, Leona ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat elektronický obchod společnosti, zamyslet se nad tím, co této firmě přinesl a zároveň navrhnout některé nástroje pro zvýšení prodejnosti a zlepšit komunikaci mezi jednotlivými distribučními kanály tak, aby tito byli ještě více motivováni pro spolupráci s touto společností. Práce je rozčleněna do několika kapitol, ve kterých nalezneme obecné poznatky o obchodování na Internetu, jednotlivé druhy e-commerce i právní aspekty tohoto obchodování. Analytická část nás seznámí s konkrétními poznatky o společnosti a možnostmi marketingu na Internetu pro danou firmu.
Podnikatelský záměr - založení marketingové agentury se zaměřením na affiliate marketing
Janíček, Jaroslav ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření realistického a aplikovatelného podnikatelského záměru na marketingovou agenturu. Sekundárním cílem je zjištění situace na trhu a její odhad do budoucnosti v závislosti na českých ale i zahraničních trendech. Na základě tržních analýz a posbíraných informací z online prostředí byl vytvořen podnikatelský záměr na marketingovou agenturu. Agentura v současnosti působí v České republice a proto práce vychází i z praktických vědomostí a zkušeností. Analýza trendů do roku 2018 nám dává poměrně jasný obrázek vývoje trhu v budoucnosti. Přínosem této práce je rozšíření povědomí o affiliate marketingu, který je spíše na okraji online marketingových kanálů. Neméně důležitým přínosem je odhad trendů na vývoj affiliate marketingu v budoucích letech. Samotný podnikatelský záměr je a bude realizovaný v praxi.
Blogovanie ako nástroj marketingovej komunikácie firiem
Kovačičová, Michala
KOVAČIČOVÁ, MICHALA. Blogování jako nástroj marketingové komunikace firem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá využíváním známých českých blogů jako nástroje marketingové komunikace českých firem. V teoretické části vymezuje základní pojmy z marketingové komunikace a dále se zaměřuje na internetovou marketingovou komunikaci, a pojmy které úzce souvisí s tématem práce. Práce se také věnuje trendu blogů a blogování a interpretuje výsledky průzkumu projektu IPREX BLOGBAROMETER ™ 2015. V praktické části je ukázán pohled zástupců českých firem, blogerů, ale také čtenářů blogů na spolupráci mezi autory a firmami. Následně jsou formulovány návrhy využití blogů jako marketingového nástroje pro firmy i blogery, s ohledem na různá kritéria včetně zhodnocení nákladů tak, aby to vyhovovalo všem zainteresovaným stranám.
Online marketing strategy of an SME
Žáček, Trevor
Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategii online marketingu malého podniku, konkrétně společnosti T-Shock. Pozornost je věnována současné strategii online marketingu této společnosti, jejím slabinám, zjištění prostoru pro vylepšení a návrhům toho, jak současnou strategii vylepšit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.