Název: Model elektronického obchodu B2C
Překlad názvu: B2C E-commerce Model
Autoři: Souček, Vilém ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Elektronický obchod; propagace; provizní systém; VirtueMart.; affiliate marketing; E-commerce; promotion; VirtueMart.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3324

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-565509


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet