Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Propagační prostředky ve vybrané firmě
VOVSOVÁ, Květa
Bakalářská práce na téma: "Propagační prostředky ve vybrané firmě" pojednává o marketingových nástrojích a jejích účelnosti v každodením obchodním živote. Zaměřuje se na historii propagačních prostředků konkrétní obchodní společnosti s podrobným popisem terminologie - promotion, propagace. Součástí této práce je charakteristika čsob, její historie a současnost. Pokusila jsem se analyzovat zmíněné marketingové nástroje u vybrané obchodní společnosti a zároveň připojila své doporučení, které by mohlo pomoci ke zlepšení propagačních prostředků tohoto podnikatelského subjektu.
Role reklamy v životě seniorů
Horáková, Zuzana ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Téma diplomové práce Role reklamy v životě seniorů se věnuje českým seniorům a zabývá se jednotlivými aspekty jejich vztahu s reklamním sdělením. První část diplomové práce se zabývá teoretickým obsahem, který popisuje publikum z pohledu obecné roviny, historie, nových médií a vybraných výzkumů. Další kapitola se soustředí na samotné seniory, kde se snažím vymezit základní pojmy, které jsou s nimi spojené jak z pohledu sociologie, tak i z pohledu životního stylu této starší generace. Prostor je zde věnován i spotřebnímu chování seniorů, které je ovlivněno určitými aspekty, které se odvíjí od jednotlivých životních etap. Aby práce byla kontextově ucelená, je zde i kapitola o reklamě a jednotlivých reklamních médií. Praktická část diplomové práce je vyhodnocení kvantitativního výzkumu, který se týkal vlivu reklamního sdělení na seniory. Do dotazníku byly zařazeny otázky, které vyplynuly z poznatků získaných z teoretické části. Otázky se mimo jiné ptaly na zdroj reklamního sdělení, se kterým se senioři nejčastěji setkávají, na dostatečnou nabídku produktů a služeb pro seniory nebo na to, jaká má být podle seniorů reklama, aby jí více důvěřovali. Na základě získaných odpovědí, bylo zpracované vyhodnocení, které odpovědělo na téma mé diplomové práce - a to, zda reklamní sdělení hraje roli v životě seniorů.
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
Lubovská, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gabrielová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá dětmi jako specifickou cílovou skupinou, ovlivňující rozhodování dospělých. Teoretická část práce vymezuje pojmy vztahující se k dětem jako spotřebitelům a komercionalizaci jejich dětství, reklamě a jejím typickým médiím, která mají negativní vliv na dětského pozorovatele. Předposlední kapitola se věnuje situaci ve Spojených státech amerických, kde jsou děti považovány za největší konzumenty. Praktická část bude realizována vlastním výzkumem v řadách dětí i rodičů, za účelem zjištění přibližné situace v České republice. Součástí empirické části bude také komparace výsledků právě se zmíněnými Státy.
Vliv reklamy na spotřebitele
CHALUPOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce bylo zjistit povědomí a účinnosti reklamního letáku na spotřebitele. Každý z nás se již alespoň jednou setkal s reklamním letákem a alespoň jednou slyšeli větu: ?Leták je jen zbytečné kácení stromů? nebo ?Leták je zbytečný?. Ale je to pravda? Abychom zjistili, cíl této bakalářské práce a zda se vyplatí podnikům investovat do tohoto reklamního prostředku, provedli jsme výzkum. Zvolili jsme metodu dotazování. Ta byla provedena pomocí tištěného dotazníku, který obsahoval 3 identifikační otázky (pohlaví, věk, místo bydliště) a 9 otázek zaměřených na cíl bakalářské práce. Bylo osloveno 132 lidí různého věku, pohlaví, vzdělání, zaměstnání a bydliště. Dotazník bylo ochotno vyplnit pouze 102 lidí. Výsledkem našeho výzkumu je, že nejoblíbenější způsob reklamy je reklamní leták, na druhém místě jsou televizní spoty a na třetím místě je reklama na internetu. Nejméně oblíbenou je reklama na dopravních prostředcích a reklama po telefonu. Více než 3/4 spotřebitelů jsou ovlivněni reklamními letáky při nákupním rozhodování nejméně jednou za rok a více než 1/4 spotřebitelů podle reklamních letáků nakupuje téměř každý den. Většina lidí nakupuje na základě reklamních letáků potraviny, nealkoholické nápoje, oblečení, obuv, elektroniku a kosmetiku. Nejméně se pak nakupují všechny druhy služeb. Reklamní letáky jsou oblíbené jak u starších lidí, tak u mladších lidí. Větší ovlivnění však přiznávají ženy a lidé ve věku od 25 do 35 let. Z ekologického hlediska nejsou reklamní letáky takovou hrozbou, jako dříve. Pouze 1/8 spotřebitelů vyhazuje letáky do komunálního odpadu, 6/8 spotřebitelů je vyhazuje do tříděného odpadu a 1/8 spotřebitelů je využívá k zatápění. Reklamní leták můžeme shrnout jednou větou z úspěšné české pohádky Princezna ze mlejna od Zdeňka Trošky: ?Jsem malý, ale šikovný?.
Prodejní metody T. Bati v historii a v současnosti
ŘEHÁČEK, Jakub
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit s obchodními praktikami firmy Baťa a porovnat minulost se současností, včetně vytyčení jejich významu. Nejprve se v kapitolách věnuje charakteristice současné Bata Shoe Organisation, následuje popis obchodních praktik společnosti Baťa do roku 1939, které jsou v další kapitole srovnávány se současností. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky srovnávání a vyzvednut význam prodejních metod Tomáše Bati.
Vliv reklamy na psychiku dětí
Mikušová, Marcela ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Děti vnímají svět kolem sebe nezatíženi "dospěláckými" zkušenostmi a bez skeptické nedůvěry, která je tak příznačná pro dospělé a až ve školním věku začínají pociťovat první zrnka nedůvěry. Jeden z důvodů je nejen psychický vývoj jedince, ale také vliv socializace. Pro dospělého je na rozdíl od dítěte důležitý užitek a zvažuje i alternativní možnosti nákupu, který vyřeší jeho potřebu. Reklama v dnešní době však dokáže zaujmout dítě, dospívajícího i dospělého. Ve svém průzkumu jsem se zaměřila na několik hypotéz, které se mi po vyhodnocení mých dotazníků podařilo buď potvrdit, anebo vyvrátit. Dále jsem také dospěla k určitým zajímavým souvislostem, které by bylo dobré ještě dále prozkoumat v rámci dalšího dotazování. V každém případě však platí přísloví: Média jsou dobrý sluha, ale špatný pán.
Reklamní kampaň pro vybranou firmu
NOVÁKOVÁ, Zuzana
Diplomová práce obsahuje analýzu reklamy ve vybrané společnosti, návrh reklamní kampaně na podporu vstupu nového produktu na trh, a to s přihlédnutím k finančním zdrojům. Práce dále obsahuje návrh kroků k vyhodnocení reklamní kampaně.
Reklama a její význam ve firmě
PESZATOVÁ, Zuzana
Cílem této bakalářské práce bylo pomocí zvolených dostupných prostředků a metod provést analýzu reklamy ve vybrané firmě. Pro tento úkol jsem si vybrala firmu Ká-servis, která mi poskytla potřebné informace. Tyto informace byly získávány nejen pozorováním, ale také konzultacemi s pracovníky firmy. Firma se specializuje především na půjčování lodí a tudíž práce byla směřována ke zviditelnění reklamních prostředků firmy, které povedou k přílivu nových zákazníků a zároveň také ke snížení nákladů.
Reklama ve vybrané firmě
NOVÁKOVÁ, Zuzana
Cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat reklamu a reklamní prostředky ve firmě J.K.R. spol. s r.o. a to prostřednictvím podkladů a informací, které mi tato firma poskytla. Je to společnost, která se zabývá vývojem a implementací ERP systémů třídy BYZNYS. Firma podniká v oboru, který je v oblasti reklamy specifický. Na základě této analýzy jsem reklamu a reklamní prostředky zhodnotila a nastínila návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.