|
Možnosti spojování trubkových dílců
Holusek, Maxmilián ; Štroner, Marek (oponent) ; Peterková, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na metody spojování trubkových dílců a trubek. Je zde uvedena příprava základních spojovaných materiálů, kde jsou zmíněny nástroje a stroje pro dělení a upravování výchozích polotovarů. Dále jsou představeny jednotlivé metody jako je pájení, svařování, zalisování, lepení a závitové spojení. U každé metody je popsán základní princip, používané stroje a nástroje a výhody společně s nevýhodami. Závěrem je uvedeno několik příkladů využití trubkových dílců v praxi.
|
|
Lepení v autoprůmyslu
Krejčí, Adam ; Hanáčková, Pavla (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce zpracovává literární studii o technologii lepení. Pojednává o výhodách a nevýhodách lepení, návrhu lepeného spoje, technologickém postupu lepení a rozdělení lepidel. Zmiňuje i některé materiály používané při stavbě karoserie a jejich vlastnosti. Zaměřuje se na oblast automobilního průmyslu a použití technologie lepení při stavbě karoserie. Porovnává původní a moderní technologii používanou při stavbě karoserie autobusu. V experimentální části se práce zaměřuje na vliv povrchové úpravy při lepení kovu na kov na výslednou smykovou pevnost.
|
|
Joining of CFRP and metal parts
Dolinský, Jiří ; Urík, Tomáš (oponent) ; Symonov, Volodymyr (vedoucí práce)
This thesis describes basic principles of joining advanced composites together and also joining advanced composites to metal counterparts. The main goal of this thesis is to come up with suitable solution of the joint between metal hinge and CFRP wing spar for flying car AeroMobil 3,0. For calculation of stress-strain analysis a special analytical method is used, which was performed by means of computer software MATLAB and Excel. Final design of the joint is performed by aid of computer software Autodesk Inventor. Submitted solution is not practically tested, hence it has to be considered as a first approximation of future design.
|
| |
| |
|
Testování lepených ocelových plechů s povlakem zinku
Zedníček, Zbyněk ; Štroner, Marek (oponent) ; Dvořák, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh vybraných zkoušek pro lepené spoje u zadaného ocelového plechu s povlakem zinku v laboratorních podmínkách a získání parametru o lepeném spoji pro aplikaci v průmyslové praxi. V práci byly představeny základní zkoušky pro testování lepených spojů. Z těchto zkoušek byly vybrány dvě a v laboratorních podmínkách ověřeny. Výsledkem těchto zkoušek jsou konkrétní číselné hodnoty, které byly porovnány s referenčními hodnotami porovnávací zkoušky spojováním metodou clinch.
|
|
Lepení plechů a jejich testování
Straka, Jan ; Kandus, Bohumil (oponent) ; Dvořák, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navržení vybraných zátěžových zkoušek pro lepené spoje u zadaného ocelového plechu DC01 v laboratorních podmínkách a porovnání pevnosti odmaštěných spojů technickým lihem a neodmaštěných spojů. V práci jsou představeny základní metody spojování tenkých plechů. Dále je uveden přehled testovacích metod pro plechy spojené lepením dle příslušných technických norem. Výsledkem vybraných zkoušek jsou konkrétní číselné hodnoty, které byly porovnány s údaji uváděnými výrobcem konkrétního lepidla.
|
|
Možnosti spojování trubkových dílců
Holusek, Maxmilián ; Štroner, Marek (oponent) ; Peterková, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na metody spojování trubkových dílců a trubek. Je zde uvedena příprava základních spojovaných materiálů, kde jsou zmíněny nástroje a stroje pro dělení a upravování výchozích polotovarů. Dále jsou představeny jednotlivé metody jako je pájení, svařování, zalisování, lepení a závitové spojení. U každé metody je popsán základní princip, používané stroje a nástroje a výhody společně s nevýhodami. Závěrem je uvedeno několik příkladů využití trubkových dílců v praxi.
|
|
Lepení v autoprůmyslu
Krejčí, Adam ; Hanáčková, Pavla (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce zpracovává literární studii o technologii lepení. Pojednává o výhodách a nevýhodách lepení, návrhu lepeného spoje, technologickém postupu lepení a rozdělení lepidel. Zmiňuje i některé materiály používané při stavbě karoserie a jejich vlastnosti. Zaměřuje se na oblast automobilního průmyslu a použití technologie lepení při stavbě karoserie. Porovnává původní a moderní technologii používanou při stavbě karoserie autobusu. V experimentální části se práce zaměřuje na vliv povrchové úpravy při lepení kovu na kov na výslednou smykovou pevnost.
|
|
Lepení plechů a jejich testování
Straka, Jan ; Kandus, Bohumil (oponent) ; Dvořák, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navržení vybraných zátěžových zkoušek pro lepené spoje u zadaného ocelového plechu DC01 v laboratorních podmínkách a porovnání pevnosti odmaštěných spojů technickým lihem a neodmaštěných spojů. V práci jsou představeny základní metody spojování tenkých plechů. Dále je uveden přehled testovacích metod pro plechy spojené lepením dle příslušných technických norem. Výsledkem vybraných zkoušek jsou konkrétní číselné hodnoty, které byly porovnány s údaji uváděnými výrobcem konkrétního lepidla.
|