Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lepení v autoprůmyslu
Krejčí, Adam ; Hanáčková, Pavla (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce zpracovává literární studii o technologii lepení. Pojednává o výhodách a nevýhodách lepení, návrhu lepeného spoje, technologickém postupu lepení a rozdělení lepidel. Zmiňuje i některé materiály používané při stavbě karoserie a jejich vlastnosti. Zaměřuje se na oblast automobilního průmyslu a použití technologie lepení při stavbě karoserie. Porovnává původní a moderní technologii používanou při stavbě karoserie autobusu. V experimentální části se práce zaměřuje na vliv povrchové úpravy při lepení kovu na kov na výslednou smykovou pevnost.
Svařování oceli 22MnB5 pomocí hybridní technologie Laser-TIG
Krejčí, Adam ; Sigmund, Marian (oponent) ; Mrňa, Libor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím hybridní technologie Laser-TIG pro svařování vysokopevnostní bórem dopované oceli 22MnB5. Tato práce hodnotí vliv předehřevu pomocí technologie obloukového svařování TIG na kvalitu svaru v porovnání se svary vytvořenými pouze technologií laserového svařování. V rámci experimentu byly svařeny plechy oceli 22MnB5 o tloušťce 1,8 mm. Plechové vzorky byly svařeny s konstantními parametry laseru a pouze docházelo ke změně velikosti proudu u technologie TIG. Bylo vytvořeno 12 vzorků z toho 3 vzorky byly svařeny za pomocí technologie Laser a 9 vzorků bylo vytvořeno za pomocí hybridní technologie Laser-TIG s proměnnými hodnotami proudu (I=20 A, 40 A a 60 A). Svary zhotovené při těchto parametrech byly hodnoceny tahovou zkouškou z hlediska dosažené meze pevnosti. Dále bylo provedeno metalografické šetření s hodnocením makro a mikrostruktury, a to bylo konfrontováno s výsledky zkoušky mikrotvrdosti dle Vickerse.
Kvalifikovaná výzva dle § 114b OSŘ
Krejčí, Adam ; Sedláček, Miroslav (vedoucí práce) ; Smolík, Petr (oponent)
Kvalifikovaná výzva dle § 114b OSY Tato diplomová práce se zabývá institutem kvalifikované výzvy, jako~to prostZedk pZípravy jednání ve věci samé. Jeho nedílnou souástí je rovně~ institut fikce uznání nároku, jen~ nastává, mimo jiné, pZípadě, ~e ~alovaný kvalifikované výzvě Zádně a vas nevyhoví. Dojde aplikaci zmíněné fikce, soud v věci bez dalbího rozhodne rozsudkem pro uznání. rimárním úelem kvalifikované výzvy je naplnění jedné ze základních zásad civilního procesu, a to zásady rychlosti Zízení jako~to jednoho z komponentů ústavně garantovaného práva na spravedlivý proces. O kvalifikované výzvě hovoZíme právě zvýbené nále~itost které musí vyjádZení ~alovaného splňovat, aby této výzvě Zádně vyho ě . Charakteristickým znakem tohoto institutu je posílení zásady formální pravdy na úkor pravdy materiální, kdy~ důsledku pZípadné ě ~alované dochází ke krácení Zízení spoívajícím é Zad procesních zásad a sporné Zízení tak ex lege i fakticky ztrácí svůj kontradiktorní charakter Byť je v praxi velmi asto kvalifikovaná výzva chápána jako jakýsi univerzální prostZedek, který umo~ňuje soudu Zízení rychle nastartovat, dodat mu spád a následně také rychle vyZídit, moderovala judikatura mo~nost u~ití zmíněných institutů stanovením Zady Zedpokladů, které musí být bez výjimky naplněny Cílem této práce utí podrobného...
Svařování oceli 22MnB5 pomocí hybridní technologie Laser-TIG
Krejčí, Adam ; Sigmund, Marian (oponent) ; Mrňa, Libor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím hybridní technologie Laser-TIG pro svařování vysokopevnostní bórem dopované oceli 22MnB5. Tato práce hodnotí vliv předehřevu pomocí technologie obloukového svařování TIG na kvalitu svaru v porovnání se svary vytvořenými pouze technologií laserového svařování. V rámci experimentu byly svařeny plechy oceli 22MnB5 o tloušťce 1,8 mm. Plechové vzorky byly svařeny s konstantními parametry laseru a pouze docházelo ke změně velikosti proudu u technologie TIG. Bylo vytvořeno 12 vzorků z toho 3 vzorky byly svařeny za pomocí technologie Laser a 9 vzorků bylo vytvořeno za pomocí hybridní technologie Laser-TIG s proměnnými hodnotami proudu (I=20 A, 40 A a 60 A). Svary zhotovené při těchto parametrech byly hodnoceny tahovou zkouškou z hlediska dosažené meze pevnosti. Dále bylo provedeno metalografické šetření s hodnocením makro a mikrostruktury, a to bylo konfrontováno s výsledky zkoušky mikrotvrdosti dle Vickerse.
Lepení v autoprůmyslu
Krejčí, Adam ; Hanáčková, Pavla (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce zpracovává literární studii o technologii lepení. Pojednává o výhodách a nevýhodách lepení, návrhu lepeného spoje, technologickém postupu lepení a rozdělení lepidel. Zmiňuje i některé materiály používané při stavbě karoserie a jejich vlastnosti. Zaměřuje se na oblast automobilního průmyslu a použití technologie lepení při stavbě karoserie. Porovnává původní a moderní technologii používanou při stavbě karoserie autobusu. V experimentální části se práce zaměřuje na vliv povrchové úpravy při lepení kovu na kov na výslednou smykovou pevnost.

Viz též: podobná jména autorů
7 KREJČÍ, Andrea
4 KREJČÍ, Anna
2 KREJČÍ, Astrid
6 Krejčí, A. Petr
4 Krejčí, Aleš
2 Krejčí, Alžběta
2 Krejčí, Amálie
7 Krejčí, Andrea
2 Krejčí, Aneta
4 Krejčí, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.