Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
The Analysis of transport companies in international personal rail transportation on relation Kosice - Prague
Tisoň, Martin ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Bednář, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá osobní železniční dopravou mezi hlavním městem České republiky - Prahou a metropolí východního Slovenska - Košicemi. Práce je zaměřena pouze na tento typ dopravy, který patří na dané trase mezi nejvyužívanější. Blíže se práce zaměřuje na dopravce, kterí na dané trase podnikají a na služby, které svým zákazníkům ponoukají. Zkoumání a porovnávání těchto služeb nám poskytne lepší pohled na úroveň cestování na dané trase a zároveň blíže ukáže průběh konkurenčního boje mezi dopravci. Závěr praktické části bude patřit zhodnocení daných služeb a stavu tohoto typu dopravy na dané relaci.
Marketingová analýza doplňkových a nadstandardních služeb knihoven / informačních center / kulturní organizace. Jejich význam pro návštěvnost a finanční přínos
Mrázová, Kristýna ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Cílem práce je provést analýzu nadstandardních a doplňkových služeb knihoven a jejich význam pro návštěvnost a finanční přínos. V teoretické části je zpracováno téma marketingu a jeho přínosu pro knihovny, definice veřejné knihovny a poskytovaných služeb, krátký rozbor možností financování knihoven a rozbor některých doplňkových a nadstandardních služeb nabízených českými i zahraničními knihovnami. Praktická část je věnována rozboru historie a současné situace Městské knihovny v Táboře a služeb, které nabízí. V této části je také zpracován průzkum mezi čtenáři, který se zabýval tím, zda čtenáři o nadstandardních a doplňkových službách knihovny ví a využívají je. Přínosem práce je analýza stavu středně velké veřejné knihovny v oblasti služeb a uspokojování potřeb čtenářů a přehled doplňkových a nadstandardních služeb nabízených českými i zahraničními knihovnami. Klíčová slova Marketing knihovnických a informačních služeb Služby veřejné knihovny Doplňkové služby Nadstandardní služby Financování knihoven
The services of transport companies in international personal transportation on relation Czech Republic – Slovak republic.
Dacejová, Júlia ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Diplomová práce sa zabývá mezinárodní osobní dopravou mezi hlavním městem České republiky, Prahou a metropolí východního Slovenska, Košicami. Práce sa věnuje autobusové a železniční dopravě, na ktorou je kladen větší důraz. Užším zaměřením práce jsou služby dopravců, ktoré nabízejí cestujícím. Analýza nabízených služeb nám umožňuje zobrazit úroveň cestování v relaci Praha Košice a též vytváří představu o konkurenčním boji, zejména na železnici. Závěr patří zhodnocení stavu osobní dopravy v relaci Praha Košice a nastínění možného budoucího vývoje.
Platební karty v nabídce českého trhu
DIBELKOVÁ, Lucie
Předmětem práce je analyzovat stav nabídky platebních karet s nimi spojených služeb v ČR. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro pochopení daného téma-tu. Jsou zde popsány jednotlivé druhy karet, metody placení a způsoby ochrany karty včetně zásad, jak se při placení chovat, aby bylo placení kartou co nejbezpečnější. V praktické části práce jsou popsány produkty nabízené třemi největšími bankami v ČR. Jednotlivé ceny účtovaných poplatků souvisejících s kartou jsou shrnuty v tabulce, ze kterého je vycházeno při následném porovnávání produktů. Dále jsou definováni modeloví klienti, kterým je na základě jejich preferencí doporučena nejvýhodnější kreditní karta. V práci jsou porovnány i debetní karty a to jak z pohledu karty samotné, tak i s ohledem na její výhodnost v rámci běžného účtu.
Analýza současného stavu zvoleného hotelu a návrh podnikatelského plánu do budoucna
PODLEŠÁKOVÁ, Adéla
Diplomová práce je zaměřena na analýzu služeb zvoleného zařízení v Třeboni (Městské slatinné lázně Třeboň, resp. Lázně Aurora a Bertiny lázně) a dále na návrh optimálního rozvojového plánu pro udržení konkurenceschopnosti v Bertiných lázních. Význam práce spočívá ve zjišťování současného stavu úrovně a kvality poskytovaných služeb v zařízeních. V rámci práce bylo provedeno zanalyzování tržních podmínek, vnitřního prostředí lázní a dále také dotazníkové šetření. Bylo zpracováno 139 dotazníků a vedeny řízené rozhovory s pracovníky lázní. Účelem práce bylo mimo jiné i shrnout poznatky z oblasti lázeňských a wellness trendů, navržení možností dalších služeb zařízení včetně kalkulace nákladů. Poznatky mohou posloužit jako základ pro další studie a napomoci k rozvoji nabídky lázeňských zařízení v Třeboni.
Doplňkové služby utilitních společností jako nástroj retence zákazníků
Koudelka, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pokorný, Miloslav (oponent)
Práce se věnuje problematice využívání doplňkových služeb jako marketingového nástroje utilitních společností po liberalizaci trhů se zemním plynem a elektrickou energií. Cílem práce je na základě analýzy teoretických podkladů a analýzy situace na českém i zahraničních trzích s doplňkovými službami v oblasti utilit navrhnout skladbu doplňkových služeb, která v reálném prostředí zajistí v energetické společnosti loajální zákaznickou základnu.
Platební karty a jejich využití
PETROVÁ, Jaroslava
Práce se zabývá tím, jaká je míra využití platebních karet debetních a zda roste míra zájmu o platební karty kreditní a zjišťuje, jaký je postoj klientů k vlastnictví platební karty. Dále se zabývá historií vzniku platebních karet jak v zahraničí, tak v České republice, rozdělením platebních karet či karetními asociacemi. Zajímavým tématem jsou též výhody a nevýhody kreditních karet pro vydavatele, obchodníka a držitele kreditní karty - tudíž možnost porovnat pro koho je kreditní karta nejzajímavějším produktem. Zabývá se i rozdělením platebních karet a základními informacemi o nejznámějších karetních asociacích. Zahrnuje jejich postavení na trhu v České republice. Platební karty jsou fenoménem současné doby a i proto tento platební instrument dnes vlastní téměř každý. Při pohledu do nabídek bank a finančních ústavů na území České republiky zjistíme, že dnes již neexistuje žádná finanční instituce, která by nenabízela širokou škálu kreditních a debetních platebních karet. Cílem bakalářské práce bylo potvrzení nebo vyvrácení stanovených hypotéz, jaká je míra růstu využití platebních karet a zda roste zájem o kreditní karty. Pro potvrzení hypotéz byla využita kvantitativní metoda formou dotazníkového šetření určeného pro klienty Raiffeisenbank, a.s. Dále výzkumnou otázkou zjistit, jaký je postoj klientů k vlastnictví platebních karet. Výsledky dotazníků byly zpracovány pomocí popisné statistiky v grafech. Zjištěné výsledky byly popsány a vyhodnoceny z hlediska vyvrácení či potvrzení hypotéz a výzkumné otázky v závěru bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.