Název: Marketingová analýza doplňkových a nadstandardních služeb knihoven / informačních center / kulturní organizace. Jejich význam pro návštěvnost a finanční přínos
Překlad názvu: Marketing analysis of additional and extra services of libraries. Their importance for attendance and financial benefits
Autoři: Mrázová, Kristýna ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: doplňkové služby; financování knihoven; Marketing knihovnických a informačních služeb; nadstandardní služby; služby veřejné knihovny; additional services; extra services; financing of libraries; Marketing of library and information services; public library services

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59169

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-328419


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet