Název:
Doplňkové služby utilitních společností jako nástroj retence zákazníků
Překlad názvu:
Additional services of utility companies as an instrument of customer retention
Autoři:
Koudelka, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pokorný, Miloslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se věnuje problematice využívání doplňkových služeb jako marketingového nástroje utilitních společností po liberalizaci trhů se zemním plynem a elektrickou energií. Cílem práce je na základě analýzy teoretických podkladů a analýzy situace na českém i zahraničních trzích s doplňkovými službami v oblasti utilit navrhnout skladbu doplňkových služeb, která v reálném prostředí zajistí v energetické společnosti loajální zákaznickou základnu.The thesis deals with usage of additional services as a marketing technique of utility companies after the liberalization of natural gas and electricity markets. Aim of the thesis is to design a portfolio of additional services that will provide a utility company with a loyal customer base. The portfolio is based on analysis of theoretical background as well as analysis of current supply of additional services on Czech and foreign utility markets.
Klíčová slova:
Doplňkové služby; Liberalizace; Retence; Utility; Additional services; Liberalization; Retention; Utilities
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33609