Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tracker Blocking in WebKitGTK-Based Browsers
Dudík, Samuel ; Koutenský, Michal (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
This thesis deals with creating an extension for WebKitGTK based browsers that allows users to block advertisements, trackers and other undesirable elements. The extension is implemented in the C programming language. It communicates with a server written in Rust that decides which requests to block and which to allow. The server uses the adblock-rust library that was developed for the Brave browser. Communication between the server and the client uses the Unix domain socket mechanism. The outcome of the thesis is a full-featured content filtering extension that in addition to network filtering also supports dynamic cosmetic filtering. There is also a minimalistic GUI for easy configuration and interaction with the extension.
Tracker Blocking in WebKitGTK-Based Browsers
Dudík, Samuel ; Koutenský, Michal (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
This thesis deals with creating an extension for WebKitGTK based browsers that allows users to block advertisements, trackers and other undesirable elements. The extension is implemented in the C programming language. It communicates with a server written in Rust that decides which requests to block and which to allow. The server uses the adblock-rust library that was developed for the Brave browser. Communication between the server and the client uses the Unix domain socket mechanism. The outcome of the thesis is a full-featured content filtering extension that in addition to network filtering also supports dynamic cosmetic filtering. There is also a minimalistic GUI for easy configuration and interaction with the extension.
Bannerová reklama v online marketingu a její vliv na internetové uživatele
Musil, Lukáš ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářka práce je zaměřena na tematiku bannerové reklamy v rámci online marketingu a její vliv na internetové uživatele. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována obecným poznatkům o bannerové reklamě. Rozebírá důvody využití bannerové reklamy, její jednotlivé typy, cílení a nákup bannerové reklamy na internetu. Tato témata jsou rozdělena do jednotlivých kapitol, které jsou zaměřeny především na pohled na bannerovou reklamu ze strany inzerentů. Dvě závěrečné kapitoly teoretické části se věnují se tématům, která více souvisejí s rolí uživatelů a jedná se o adblocking, anti- adblocking a bannerovou slepotu. Tyto pojmy jsou v práci rozebrány a je popsán jejich vliv na internetové prostředí. V případě bannerové slepoty jsou navíc využity zahraniční studie k popisu faktorů bannerové reklamy, které mohou tento jev ovlivnit. Praktická část obsahuje empirickou analýzu odlišných velikostí bannerové reklamy na základě anonymizovaných dat z proběhlých reklamních kampaní v systémech AdWords a Sklik. Analýza zahrnuje vyhodnocení nejefektivnějších formátů v rámci systémů a následně se zabývá rozborem vztahu velikosti bannerové reklamy na její efektivitu. Výsledky naznačují, že efektivita zkoumaných velikostí bannerů může být v reklamních systémech velmi odlišná.
Blokování internetové reklamy a jeho hrozby
Komárek, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Bartůněk, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá jevem blokováním reklamy na internetu. Popisuje, jaké má reklama na internetu postavení v rámci marketingové komunikace a představuje trend blokování reklamy. Práce je věnovaná odhadu budoucího vývoje obchodu s internetovou reklamou s ohledem na blokování reklamy a sestavení návrhu doporučení pro vydavatele obsahu. V práci je zhodnocena současná situace blokování reklamy na internetu v České republice a v zahraničí. Práce analyzuje chování uživatelů internetu a způsoby použití blokujících nástrojů. Přínosem této práce je zhodnocení trendu blokování reklamy na internetu, odhadnutí dalšího vývoje internetové reklamy a návrh řešení pro vydavatele na základě expertních rozhovorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.