Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Supervize dobrovolníků v neziskových organizacích
Beerová, Michala ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Předmětem mé bakalářské práce jsou dobrovolníci v neziskových organizacích ve Švédsku a v České republice. Cílem této práce je zaměřit se na neziskový sektor a snažit se jej popsat, vysvětlit pozici dobrovolníků v těchto organizacích a v neposlední řadě obhájit supervizi dobrovolníků jako jeden z možných způsobů spolupráce s dobrovolníky. Rozvoj a podpora dobrovolníků jsou hlavní součástí manažerské činnosti neziskových organizací. Supervize je jedna z manažerských funkcí, které se v neziskovém sektoru dlouhodobě uplatňují. Zajištění supervize je jedním z hlavních cílů organizace pro podporu zaměstnance či dobrovolníka a tato práce může odpovědět na otázku, jak je supervize dobrovolníků důležitá a jaký prospěch mohou samotní dobrovolníci ze supervize mít. Snažím se zjistit účel dobrovolnictví, vzdělávací potenciál dobrovolnictví a aktuální situaci vedení supervize v těchto organizacích. Zaměřila jsem se na zkoumání přístupu k dobrovolnictví a supervizi ve dvou různých zemích. Dobrovolnictví je velmi významným společenským rysem a v rámci kvalitativního šetření popisuji organizace, které se zabývají dobrovolnickou prací ve vybraných neziskových organizacích v České republice a ve Švédsku. Praktická část navazuje na teoretickou a věnuje se popisování přístupů neziskových organizací k supervizi a dobrovolnictví.
Supervize dobrovolníků v neziskových organizacích
Beerová, Michala ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Předmětem mé bakalářské práce jsou dobrovolníci v neziskových organizacích ve Švédsku a v České republice. Cílem této práce je zaměřit se na neziskový sektor a snažit se jej popsat, vysvětlit pozici dobrovolníků v těchto organizacích a v neposlední řadě obhájit supervizi dobrovolníků jako jeden z možných způsobů spolupráce s dobrovolníky. Rozvoj a podpora dobrovolníků jsou hlavní součástí manažerské činnosti neziskových organizací. Supervize je jedna z manažerských funkcí, které se v neziskovém sektoru dlouhodobě uplatňují. Zajištění supervize je jedním z hlavních cílů organizace pro podporu zaměstnance či dobrovolníka a tato práce může odpovědět na otázku, jak je supervize dobrovolníků důležitá a jaký prospěch mohou samotní dobrovolníci ze supervize mít. Snažím se zjistit účel dobrovolnictví, vzdělávací potenciál dobrovolnictví a aktuální situaci vedení supervize v těchto organizacích. Zaměřila jsem se na zkoumání přístupu k dobrovolnictví a supervizi ve dvou různých zemích. Dobrovolnictví je velmi významným společenským rysem a v rámci kvalitativního šetření popisuji organizace, které se zabývají dobrovolnickou prací ve vybraných neziskových organizacích v České republice a ve Švédsku. Praktická část navazuje na teoretickou a věnuje se popisování přístupů neziskových organizací k supervizi a dobrovolnictví.
Motivace a systém odměňování u neziskové organizace
KREJSOVÁ, Pavlína
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit současný systém odměňování a motivace zaměstnanců v podmínkách neziskové organizace a navrhnout kroky, které by vedly k jeho zlepšení. Pro dosažení cíle byla vybrána Základní škola Ivana Olbrachta. Pro získání informací byla provedena analýza statistických výkazů a účetních závěrek. Dále byly prováděny pohovory se zaměstnanci organizace. Byla zjištěna výše a struktura poskytovaného platu zvlášť pedagogického a nepedagogického pracovníka. Dále byla analyzována efektivnost vyplacených platových nákladů. Na základě této analýzy byly stanoveny návrhy na zvýšení efektivnosti. Dále byla rozebrána motivace a celková odměna v organizaci. Na základě analýzy celkové odměny byly stanoveny návrhy na její zlepšení.
Marketing Application in Animal Shelter
Bardiovská, Dominika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šnajderová, Lucia (oponent)
Touto bakalářskou prací popisuji, analyzuji a navrhuji fungování a systém aplikování marketingového mixu, především marketingové komunikace v útulku pro zvířata. Mým záměrem je i postupné zhodnocení propagace útulku a vidina dalších možných řešení komunikace útulku s okolím. Vycházím při tom z teorie o neziskových organizacích, marketingu, marketingové komunikace a specifikách uplatnění marketingu v neziskové sféře jako je útulek pro zvířata. Postupuji hledáním metod jak pomoci zvířatům, přičemž se opírám o minulé kampaně pro pomoc zvířatům, hlavně na pomoc zvířatům v útulcích. Výsledkem je jasný program marketingového mixu s hlavním zaměřením na marketingovou komunikaci konkrétního útulku pro zvířata, stručné srovnání dvou konkrétních útulků a moje aditivní aplikace marketingu na daný útulek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.