Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Application in Animal Shelter
Bardiovská, Dominika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šnajderová, Lucia (oponent)
Touto bakalářskou prací popisuji, analyzuji a navrhuji fungování a systém aplikování marketingového mixu, především marketingové komunikace v útulku pro zvířata. Mým záměrem je i postupné zhodnocení propagace útulku a vidina dalších možných řešení komunikace útulku s okolím. Vycházím při tom z teorie o neziskových organizacích, marketingu, marketingové komunikace a specifikách uplatnění marketingu v neziskové sféře jako je útulek pro zvířata. Postupuji hledáním metod jak pomoci zvířatům, přičemž se opírám o minulé kampaně pro pomoc zvířatům, hlavně na pomoc zvířatům v útulcích. Výsledkem je jasný program marketingového mixu s hlavním zaměřením na marketingovou komunikaci konkrétního útulku pro zvířata, stručné srovnání dvou konkrétních útulků a moje aditivní aplikace marketingu na daný útulek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.