Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Právní a etický rámec užití nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu
Vénosová, Veronika ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Votava, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá legislativním rámcem upravujícím zobrazování lidské nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu. Jejím cílem je prozkoumat zákonný a etický rámec, jež upravuje její využívání v reklamě v České republice, vybraných členských státech Evropské unie (Velká Británie, Francie, Itálie) a Spojených státech amerických. Nejprve je definován samotný pojem módy, následuje historický přehled, který se zabývá způsobem propagace módních ochranných známek se zvláštním přihlédnutím k zobrazování nahoty, a to od samého začátku 20. století až do současnosti. Dále je popsána současná praxe v marketingové komunikaci, včetně jejího online aspektu. Následuje analýza právního rámce a etického rámce, který reguluje používání nahoty. Její součástí je nastínění vybraných případů, kdy stížnosti na údajně nevhodné využití nahoty v reklamě řešily státní či samoregulační instituce. Nechybí ani výsledky přímého dotazování společností, které nahotu ve své marketingové komunikaci využily a predikce jejího možného využití v budoucnosti na základě extrapolace dosavadního vývoje.
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Slaný, Miroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat a vysvětlit právní a etickou regulaci reklamy v ČR. Podrobněji rozebrat právní úpravu v českém právním řádu i samoregulaci a navzájem je komparovat. Poukázat na jejich výhody, slabé stránky a na vzájemné propojení obou regulačních systémů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.