Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mladé nezávislé cestování ve městech: případová studie v Praze
Kačmáčková, Kamila ; Spilková, Jana (vedoucí práce) ; Kůsová, Tereza (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je forma cestovního ruchu, nezávislé cestování mladých lidí, které se v poslední době stává velice významným. Teoretická část popisuje specifické rysy skupiny mladých cestovatelů, hodnocení situace cestovního ruchu v Praze a upozorňuje na proces koncentrace v cestovním ruchu. Praktická část se soustředí na výzkum skupiny mladých cestovatelů a jejich vnímání Prahy. Hodnotí informační zdroje a nedostatek aktivních produktů pro mladé cestovatele, přičemž ale tato oblast disponuje skrytým potenciálem pro rozvoj alternativních forem. Práce hodnotí tuto situaci a navrhuje možná řešení. Klíčová slova Mládežnický cestovní ruch, mladí cestovatelé, individuální cestovní ruch, nezávislé cestování, cestovní ruch v Praze, přeplněné centrum Prahy
Mladé nezávislé cestování ve městech: případová studie v Praze
Kačmáčková, Kamila ; Spilková, Jana (vedoucí práce) ; Kůsová, Tereza (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je forma cestovního ruchu, nezávislé cestování mladých lidí, které se v poslední době stává velice významným. Teoretická část popisuje specifické rysy skupiny mladých cestovatelů, hodnocení situace cestovního ruchu v Praze a upozorňuje na proces koncentrace v cestovním ruchu. Praktická část se soustředí na výzkum skupiny mladých cestovatelů a jejich vnímání Prahy. Hodnotí informační zdroje a nedostatek aktivních produktů pro mladé cestovatele, přičemž ale tato oblast disponuje skrytým potenciálem pro rozvoj alternativních forem. Práce hodnotí tuto situaci a navrhuje možná řešení. Klíčová slova Mládežnický cestovní ruch, mladí cestovatelé, individuální cestovní ruch, nezávislé cestování, cestovní ruch v Praze, přeplněné centrum Prahy
Youth tourism jako nová forma cestovního ruchu v globalizovaném světě
Trsková, Lucie ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tématem této diplomové práce je stále rozšiřující se segment cestovního ruchu, a to segment zvaný youth tourism. Diplomová práce se zabývá deskripcí a rozborem možností nové formy cestovního ruchu, která se vyvinula spolu s globalizací, tedy druhem cestovního ruchu zaměřeného na segment mladých cestovatelů. Cílem diplomové práce je prozkoumat tento nový rozvíjející se segment včetně jeho specifik, které souvisí s vývojem současné společnosti. V druhé části je zhodnoceno dotazníkové šetření, jako podpůrný nástroj pro ověření popisu segmentu mladých cestovatelů a zároveň porovnání cestovatelů z České republiky spolu s tímto popisem. V závěru práce nabízí návrhy doporučení poskytovatelům služeb orientujících se na daný segment.
Nový Zéland jako destinace cestovního ruchu pro segment mládeže
Kumberová, Lenka ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Hlavním tématem práce byl segment mládeže a jeho specifické zvyklosti v cestovním ruchu. Hlavním cílem práce je zhodnocení infrastruktury a specifických forem cestovního ruchu vhodných pro mládež na Novém Zélandu a následný návrh produktu pro segment mládeže. K naplnění cíle byly použity metody analýzy a komparace; konkrétně analýza nabídky ubytování, dopravy, aktivit a komparace poznatků z teoretické části práce s praktickou částí práce. Dále byly analyzovány i předpoklady pro rozvoj specifických forem cestovního ruchu pro mládež na Novém Zélandu. Hlavním zjištěním bylo, že Nový Zéland je vysoce vhodnou destinací pro mládež, a to jak z hlediska nabídky ubytování, dopravy, aktivit pro mládež, ale i z hlediska potenciálu pro rozvoj specifických forem cestovního ruchu pro mládež.
Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví
HLINKOVÁ, Iva
V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším hudebním festivalům v ČR. Akce tak každoročně láká do regionu turisty z celé České republiky (okrajově i ze Slovenska) a má proto pro něj nemalý význam. Pořádání eventu se odráží v cestovním ruchu destinace a skrývá další potenciál pro jeho rozvoj. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající a nalézt potenciální přínosy eventu pro destinaci a v návaznosti na ně sestavit návrh balíčku služeb jako produktu destinace, v rámci kterého se festival stane součástí širšího produktu cestovního ruchu. Řešena je také spolupráce organizátora festivalu s místem konání festivalu - městysem Kácov při pořádání eventu. Práce tedy zkoumá hlavní dopady eventu na destinaci a v syntetické části naznačuje další možné cesty spolupráce organizátora akce s místními subjekty působícími v oblasti cestovního ruchu, které poskytnou výhodu návštěvníkovi festivalu a na druhé straně budou přínosem pro destinaci. Stěžejní částí práce, pro kterou byla vyčleněna samostatná kapitola, je návrh balíčku služeb v Posázaví, jehož je festival součástí. Ten byl měl návštěvníky festivalu seznámit s regionem a jeho atraktivitami a současně je přimět, aby byl jejich pobyt v destinaci co nejdelší, pro region ekonomicky přínosný a aby se do něj i opakovaně vraceli. Současně s návrhem produktu je předložen i způsob jeho uvedení na trh. Práce si dále klade za cíl nalézt způsoby rozvoje samotného eventu. Pro tento účel byla akce podrobena analýze z hlediska nabídky i poptávky. Podkladem pro analýzu ze strany poptávky bylo dotazníkové šetření.
Marketingové možnosti hostelu
Ivánková, Alena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Roller, Tomáš (oponent)
Diplomová práce "Marketingové možnosti hostelu" se zabývá podnikem Hostel Marabou Prague a jeho současnými marketingovými možnostmi. Osu práce tvoří marketingový proces strukturovaný do čtyř částí - Marketingové analýzy, Určení marketingové strategie, Konkretizace marketingového mixu a Implementace. Hlavním přínosem práce je analýza specifikého segmentu cestovního ruchu (mladých nezávislých turistů, tzv. baťůžkářů) a vytvoření marketingové strategie, která plně respektuje charakter poptávky, trendy trhu a cíle firmy a využívá propagačních a distribučních možností nových médií, zvláště pak Webu 2.0.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.