Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model dialogového rozhraní pro e-commerce
Suda, Karel ; Pivoňka, Ondřej (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o dialogových rozhraních a navrhuje jejich optimální model pro firmy začínající podnikat na internetu, případně pomoci firmám na internetu podnikajícím ve zlepšení komunikace se zákazníky. V mé práci jsou podrobně a detailně popsány jednotlivé formy dialogových rozhraní. Analýza řešeného problému se zabývá především druhy těchto rozhraní, které v návrhu řešení následně doporučuji firmám.
Optimalizace marketingové kampaně na Heurece
Neufus, Marek ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Srovnávače zboží se na českém internetu těší stále větší uživatelské oblibě, i proto se na ně s postupem času zaměřuje více inzerentů mezi kterými je nelehké obstát. Dominantním českým srovnávačem zboží je srovnávač Heureka.cz, který je zároveň hlavním předmětem této bakalářské práce. Práce se na srovnávač zboží Heureka.cz dívá očima inzerenta, v teoretické rovině se tak zabývá aspekty správy a optimalizace marketingové kampaně na Heurece včetně všech klíčových fází jako jsou optimalizace XML feedu, párování produktů, bidding a vyhodnocování úspěšnosti kampaně. Stěžejním faktorem úspěchu marketingové kampaně na Heurece je především kvalita odesílaných dat prostřednictvím XML feedu. Kontrola těchto dat a jejich úpravy za účelem vylepšení výkonu kampaně na Heurece jsou předmětem praktické části této bakalářské práce, kde jsou realizovány za pomoci nástroje Mergado.
Model dialogového rozhraní pro e-commerce
Suda, Karel ; Pivoňka, Ondřej (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o dialogových rozhraních a navrhuje jejich optimální model pro firmy začínající podnikat na internetu, případně pomoci firmám na internetu podnikajícím ve zlepšení komunikace se zákazníky. V mé práci jsou podrobně a detailně popsány jednotlivé formy dialogových rozhraní. Analýza řešeného problému se zabývá především druhy těchto rozhraní, které v návrhu řešení následně doporučuji firmám.
Srovnávač cen jako prostředek pro zvýšení obratu na Internetu
Fojtík, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se podrobně zabývá částí internetových služeb, které se označují jako srovnávače cen. Služby srovnávání cen na internetu popisuje z teoretického hlediska, ale také z hlediska praktického. Úvod do internetového marketingu obohacuje získanými daty, poukazuje na význam marketingového mixu v souvislosti s konceptem srovnávání cen. Koncept srovnávání cen je hodnocen na základě praktických zkušeností jak z hlediska uživatele, tak z hlediska prodejce. Seznámí čtenáře s tím, jak srovnávače cen fungují, jaké mají problémy, jak se mohou řešit, a naznačuje jedno z možných rozšíření směrem k uživateli. Na základě získaných dat a provedených analýz vysvětluje zvolenou firemní strategii. Pomocí veřejně dostupných dat a údajů získaných službou Google Analytics hodnotí současné postavení srovnávačů cen na Internetu. Součástí práce je rovněž zavedení nové služby srovnávání cen ve společnosti. Je provedena důkladná analýza nejvýznamnějších českých srovnávačů cen, s kterými je nově zavedená služba konfrontována. Na závěr porovnává naměřené metriky z nově zavedeného srovnávače s konkurencí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.